Musta lammas

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
soppis83
Viestit: 3
Liittynyt: 13.10.2008 19:47
Paikkakunta: Espoo

Musta lammas

Viesti Kirjoittaja soppis83 »

Tänne nyt vihdoin rekisteröidyin :) Heti iski silmään pari 'tuttua' nimeä...

Lyhyesti: Olen 25-vuotias vaimo ja pienen lapsen äiti. Syntyjään JT perheestä,Kasteelle menin 14-vuotiaana, koska paras kaverikin meni.. Todella kypsä syy 'tuhota' loppuelämänsä. 16-v muutin kotoota ja siitä alkoi sitten sellainen 6-7 vuotta kestävä sekoilukausi. Kapinoin kaikin keinoin, ramppasin komiteasta toiseen ja tuli rajotteita ja julkisia. Koskaan en tapojani parantanut, kaduin kovasti vaan etteivät olisi erottaneet ja olisin menettänyt kaverini (joita vuosi vuodelta oli JT-piireissä vähemmän, kun olin huonoa seuraa). Lopetin feikkaamisen joskus reilu kolme vuotta sitten. Aattelin että erottakoon jos siltä tuntuu, aivan sama. No ei mua tänäkään päivänä ois erotettu, ellen olisi itse lähtenyt kävelemään lahkosta, joka tapahtui siis 3 kk sitten. Ja se jos mikä kannatti! Avasi silmät näkemään tuon sairaan lahkon todellisen luonteen! Jos isää ja äitiä ei lasketa, ei YKSIKÄÄN sukulainen ole tekemisissä. Ihan vastasyntynyttä lastanikaan ei ole kukaan muu nähnyt kuin vanhemmat.
Molempien vanhempien KOKO suku on JT:tä. Mä olen kolmannessa sukupolvessa ensimmäinen joka eroaa järjestöstä. Voitte varmaan kuvitella miten tähän reagoitiin.. Huvittavaa millaisen 'myrskyn' sain suvussa aikaiseksi :D :D :D Harvoin meidänkin riitojen repimä suku yhdistyy niinkuin yhdistyivät eroamisestani kuullessaan: Yhtenä rintamana Suvia (minua) vastaan, olen luopio, h*uora, mielenvikainen jne jne ja parasta oli miten varoittelivat toisiaan olemasta missään tekemisissä kanssani. Eipä sillä että noita sairaista ihmisiä kaipaisin, olen vaan tyytyväinen että pääsin eroon.

Mut siis, kaiken kaikkiaan vaikka aika ajoin rankkaa on, olen erittäin onnellinen että pääsin eroon tuosta paskasta. Ei IKINÄ, IKINÄ IKINÄ enää.
'Se on ihan jees, ei sun päässä oo vikaa vaikket haluu olla sama kun muut' -Egotrippi 'Se on ihan jees'
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

8) Sekaan vaan kaikensorttisten lampaiden joukkoon :)
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tervetuloa joukkoon sekalaiseen :)

En ihmettele että eroamisesi on aiheuttanut myrskyn sukulaisten keskuudessa, niin tuppaa käymään kun kolmannen tai jopa neljännen polven todistaja toteaa totuuden "totuudesta" ja lähtee lätkimään. Siinä on monella ankara itsetutkistelun paikka. Vaihtoehtoisesti voidaan toki käyttäytyä kuin tämä lähtijä olisi kuollut, näin voidaan pitää omaa illuusiota kätevästi yllä :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa kasvavaan joukkoomme!

Sinulla taitaa olla siitä onnellinen asema, että olet ehtinyt hankkimaan jo myös "maailmallisia" ystäviä, joten ihan yksin ei tarvitse jäädä. Siksipä sukusi karttaminen lienee helpompi kestää. Nyt vain mielenkiinnolla odottamaan, kuka lipsuu ensimmäisenä karttamissäännöstä. Voihan tosin käydä niin, että kaikki pysyvät ruodussa, mutta se on sitten heidän vahinkonsa.

Menestystä uudessa elämänvaiheessasi!
Let me go Master I hate you so
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tervetuloa Suvi ja onnea beibin johdosta!
Religionsfri.
soppis83
Viestit: 3
Liittynyt: 13.10.2008 19:47
Paikkakunta: Espoo

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja soppis83 »

No, kännipäissään ihmiset varmaan soittelee.. Olen kuullut monelta erotetulta kuinka kadulla ei voida moikata mutta sitten kun ollaan tarpeeksi humalassa niin alkaa se puhelimitse piinaaminen. Säälittävää. Sukulaisista kanssani tekemisissä on siis faija, ja OLI muutama muukin, mutta eiköhän nekin saatu peloteltua katkomaan välit muhun. Selitykset oli hienoja, hengellisyys kärsii jne jne.. vaikka aluksi oli vannottu ettei välejä laiteta poikki IKINÄ. Veikkaan että on pidetty puhutteluja ja kehoitettu (määrätty) olemaan erossa minusta. En koskaan kritisoinut yhdellekään sukulaiselle JT-touhuja, en edes puhunut niistä. Mutta silti mun seura -varmaan saatanallinen läsnäolo- uhkaa jumalan hengen vaikutusta :D :D :D :D
'Se on ihan jees, ei sun päässä oo vikaa vaikket haluu olla sama kun muut' -Egotrippi 'Se on ihan jees'
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

soppis83 kirjoitti:No, kännipäissään ihmiset varmaan soittelee.. Olen kuullut monelta erotetulta kuinka kadulla ei voida moikata mutta sitten kun ollaan tarpeeksi humalassa niin alkaa se puhelimitse piinaaminen. Säälittävää. Sukulaisista kanssani tekemisissä on siis faija, ja OLI muutama muukin, mutta eiköhän nekin saatu peloteltua katkomaan välit muhun. Selitykset oli hienoja, hengellisyys kärsii jne jne.. vaikka aluksi oli vannottu ettei välejä laiteta poikki IKINÄ. Veikkaan että on pidetty puhutteluja ja kehoitettu (määrätty) olemaan erossa minusta. En koskaan kritisoinut yhdellekään sukulaiselle JT-touhuja, en edes puhunut niistä. Mutta silti mun seura -varmaan saatanallinen läsnäolo- uhkaa jumalan hengen vaikutusta :D :D :D :D
Itseasiassa epävirallisen tutkimuksen mukaan, karttamista esiintyy niiden eronneiden/erotettujen kohdalla enemmän, jotka ovat joko
a) suvusta joka on tunnettu aktiivisena JT-sukuna
b) ovat olleet JT-aikoina todella aktiivisia toiminnassaan
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3700
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

soppis83 kirjoitti:Veikkaan että on pidetty puhutteluja ja kehoitettu (määrätty) olemaan erossa minusta.
Kun minut erotettiin, seurakunnan sihteeri perusti oman epävirallisen STASI-osastonsa. Hän kehotti erästä JT-sisarta raportoimaan sihteerille kaiken sen, mitä vaimoni puhuu. Ehkä vaimonikin haluttiin erottaa, kun minut oli luovutettu Saatanalle sihteerin omien sanojen mukaan.

Mutta omaan mahdottomuuteensa tuo yritys kaatui, ei tuo sisar halunnut vasikan virkaan. Noin läpinäkyvä vakoilutoiminta on säälittävää, jopa tuolta sihteeriltä, joka on ehkä kaikkein pelkurein Espoo Eteläisessä seurakunnassa. Hän ei ole uskaltanut omalla työpaikallaan tuoda esiin sitä, että hän on Jehovan todistaja. :shock:
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

soppis83 kirjoitti:No, kännipäissään ihmiset varmaan soittelee.. Olen kuullut monelta erotetulta kuinka kadulla ei voida moikata mutta sitten kun ollaan tarpeeksi humalassa niin alkaa se puhelimitse piinaaminen.
Soittelee, tervehtii, pyytää lainaksi rahaa ja tekee "epävirallisia rohkaisukäyntejä" :wink:
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Re: Musta lammas

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Tervetuloa palstalle!

Tunnistan monia tunteita tarinastasi. Se kertoo siitä, että karttamisohjeet todellakin tulevat ylempää ja vieläpä erittäin tarkkoina. Selittelevätpä JT:t mitä tahansta omantunnonkysymyksestä.

Minä olin aina niin kiltti tyttö, että lähtöni oli sen takia shokki. En kertaakaan puhunut mitään pahaa heidän uskonnostaan tai uskostaan, yritin jopa pelata heidän säännöillään. Mietin mistä voin puhua, kenelle ja miten. Mutta silti karttaminen oli ja pysyi vahvana... Joten aloin vain elämään omaa elämääni. Se onkin paras lääke tuohon eroahdistukseen. Ainoa mitä voit tehdä on näyttää, että sinulla on kaikki ihan hyvin ja olet löytänyt oman tiesi, sellaisen jonka suunnan olet itse valinnut.

Jätä valinta siitä, haluavatko he kuulua SINUN elämään, heille. Ehkä niin käy, ehkä ei, joka tapauksessa olet täällä elämässä omaa elämääsi, sinua itseäsi varten. Pidä siitä kiinni. Sinulle tulee aivan varmasti eteen vaihe, jolloin tunnet suunnatonta ikävää sukulaisiasi kohtaan. Se on luonnollista. Meitä on monia, jotka voivat allekirjoittaa väitteen, että ilman heitäkin pärjää elämässään ja joskus se voi olla parempi vaihtoehto, näyttelemisen sijaan.

Tsemppiä siis! Ja meidän, jotka olemme kokeneet samankaltaisen kohtelun, puoleen voi aina kääntyä, jos siltä tuntuu!!

//Marilyn
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Vastaa Viestiin