Me , myself and god...

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

RaM kirjoitti:Hmmm... et kai ole Hki-eteläisessä kasvaneita poikia?
En ole. Olen Turussa kasvanut "totuudessa" ja Lahdessa eronnut "totuudesta"...jo aikoja sitten. Miksi kysyt?
RaM

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tuli vain yllättäen mieleeni eräs kotiseurakunnassani kasvanut veljessarja.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

RaM kirjoitti:Tuli vain yllättäen mieleeni eräs kotiseurakunnassani kasvanut veljessarja
Ahaa...ilmeisesti kasvatustavat olleet melko samanmoiset vai?
RaM

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja RaM »

No metodienkin osalta kaikki on mahdollista mutta ensisijaisesti tuli mieleeni tuo veljessarja.
Jepp-ex
Viestit: 18
Liittynyt: 20.11.2008 23:26

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Jepp-ex »

Toisesta silmästäni vuotaa kyynel, suuni koittaa hymyillä´... kiitokset
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

ihmisenpoika1 23.02.2009 11:52
Nellique kirjoitti:Tämän sivuston tunnelma on ahtautunut ihan valtavasti parin viime viikon aikana
Olen ikäväkseni huomannut saman asian
Nellique kirjoitti: joku täällä kysyi, että menenkö hautajaisiinkin pinkissä paidassa. Vastaukseni oli (ja on), että kyllä menen. Oman isäni hautajaisissa takkinikin oli pinkki ja niine hyvineni kannoin veljieni kanssa isäni arkkua
Hyvä. Minäkin olen ollut kaksissa eri hautajaisissa vihreä takki päällä.
Nellique kirjoitti:Täällä ei saa olla eri mieltä, eikä olla "erottuva". Nämä muutamat viettävät loputtomia hautajaisiaan, vaativat muita samaan ja tietysti paheksuvat hyvin syvästi pinkkiä hautajaisvierasta.
Tämän olen myös huomannut itsekin ja ihmetellyt sitä mielessäni...joskus tulee olo että "luopiot" ovat loppupeleissä samanlaisia kuin jt-porukka Jt-porukka halveksii ja nimittelee meitä luopioita ja syyttää ties mistä. No luopiot tekevät ihan samaa nykyään ja voimakkaammin kuin ennen ( pienimuotoisen järjestäytymisen ansiosta) . Tuolla jossain etusivulla kun oli tuo "ystävänpäiväkortti"-tervehdys wt-seuralle niin huomasin siinä kohdan jossa "kansainvälinen luopio järjestön haaratoimisto" toivotti ystävänpäivää wt-seuralle... Pikkasen hämmästyin, tämäkin on siis "järjestö" ...havahduin ja totesin itsekseni että koska en halua kuulua mihinkään uskonnolliseen , poliittiseen, tai muuhunkaan järjestöön enää ikinä (päästyäni kerran pois wt- järjestön hampaista ), niin minun on hiljaa hivuttauduttava sivuun myös "täältä".
Edelleen ihmettelen miksi pitää aina solvata ja haukkua kaikkea mitä ihminen vihaa ja josta ei pidä ? Miksei voisi vaan todeta että :"elämä/jokin muu juttu tarjoaa parempaa kuin ""tämä"" ja siksi jatkan elämääni iloisena eteenpäin toivottaen kaikkea hyvää kaikille"....ilman vihaa ja kaunaa...

Ajatelkaa ...jospa voisimmekin jokainen tahollamme olla vihaamatta ja paheksumatta / herjaamatta ja haukkumatta esim.wt-seuraa ja jt-ihmisiä...antaisimme vain heidän olla Emmekö silloin vesittäisi heidän syytteensä ja herjaamisensa heitä kohtaan luopioiden toimesta Emmekö silloin olisi parempia ihmisiä kuin he Emmekö silloin noudattaisi esim. Jeesuksen esimerkkiä paremmin kuin he Eli jos vaan olemmekin kaikki hiljaa ja hymyilemme ja sanomme kuten edellä sanoin: " kiitos, mutta löysin elämässäni/elämästäni jotain parempaa ja siksi lähden pois, joten toivotan hyvää jatkoa kaikille ".
Minä yritän tehdä nyt näin omalla kohdallani ainakin.
Nellique kirjoitti:Pitemmittä puheitta: tämä pinkki jatkaa matkaansa ja toivottaa teille kaikille, jok'ikiselle takkinne väristä huolimatta, kaikkea ihan parasta elämäänne!
Ja tämä vihreä tekee aivan samoin.....Kiitos myös minun puolestani kaikille ja hyvää jatkoa ! Hyvää jatkoa myös Veljesseura.org:lle !
PS. Kiitos Nellique myös itsellesi ja halaus ja rutistus sinulle !

Minä olen nyt sitten ilmeisesti myös "luopio-luopio" vai miten se nyt oli .....- ihmisenpoika1-

[Nelliquen lainattu viesti löytyy kokonaisuudessaan osoitteesta http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... 759#p32759 -almi]
Viimeksi muokannut almi, 23.02.2009 12:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Tekstiä muokkailtu luettavampaan muotoon + viestiketjun osoite lisätty.
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Ystävänpäiväkortin ironia taisi sitten mennä sulta ohi.
Religionsfri.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Aaac kirjoitti:Ystävänpäiväkortin ironia taisi sitten mennä sulta ohi.

Niin meni... :? Myönnetään...Muutoin olen kyllä sitä mieltä mitä kirjoitinkin...ikävä kyllä :!:
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Siinä olen samaa mieltä, että Vartiotornin orjia ei kannata vihata, enkä usko, että täällä kukaan heitä vihaa. Jos olet sellaiseen törmännyt, linkkaa vaikka tähän alle.

Vartiotorni-seura sitävastoin on vastuussa tuhansista verikiellon uhreista ja itsemurhan tehneistä, kymmenistätuhansista rikotuista perheistä, sadoistatuhansista kartetuista jne. Minun sydämeeni ei sovi sääliä sitä kohtaan.
Religionsfri.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Aaac kirjoitti:Siinä olen samaa mieltä, että Vartiotornin orjia ei kannata vihata, enkä usko, että täällä kukaan heitä vihaa. Jos olet sellaiseen törmännyt, linkkaa vaikka tähän alle.
Hmm...kyse ei ole tästä. Kyse on lähinnä tietystä "sorsimisesta" tiettyjä kirjoittajia kohtaan , toiset heistä luopioita....näin olen ymmärtänyt lukemani ect.
Aaac kirjoitti:Vartiotorni-seura sitävastoin on vastuussa tuhansista verikiellon uhreista ja itsemurhan tehneistä, kymmenistätuhansista rikotuista perheistä, sadoistatuhansista kartetuista jne. Minun sydämeeni ei sovi sääliä sitä kohtaan.
Tässä vastaukseni :
ihmisenpoika1 kirjoitti:joskus tulee olo että "luopiot" ovat loppupeleissä samanlaisia kuin jt-porukka Jt-porukka halveksii ja nimittelee meitä luopioita ja syyttää ties mistä. No luopiot tekevät ihan samaa nykyään ja voimakkaammin kuin ennen
ihmisenpoika1 kirjoitti:Edelleen ihmettelen miksi pitää aina solvata ja haukkua kaikkea mitä ihminen vihaa ja josta ei pidä ? Miksei voisi vaan todeta että :"elämä/jokin muu juttu tarjoaa parempaa kuin ""tämä"" ja siksi jatkan elämääni iloisena eteenpäin toivottaen kaikkea hyvää kaikille"....ilman vihaa ja kaunaa...

Ajatelkaa ...jospa voisimmekin jokainen tahollamme olla vihaamatta ja paheksumatta / herjaamatta ja haukkumatta esim.wt-seuraa ja jt-ihmisiä...antaisimme vain heidän olla Emmekö silloin vesittäisi heidän syytteensä ja herjaamisensa heitä kohtaan luopioiden toimesta Emmekö silloin olisi parempia ihmisiä kuin he Emmekö silloin noudattaisi esim. Jeesuksen esimerkkiä paremmin kuin he Eli jos vaan olemmekin kaikki hiljaa ja hymyilemme ja sanomme kuten edellä sanoin: " kiitos, mutta löysin elämässäni/elämästäni jotain parempaa ja siksi lähden pois, joten toivotan hyvää jatkoa kaikille ".
Minä yritän tehdä nyt näin omalla kohdallani ainakin.
En ole myöskään ainoa joka on pannut merkille tietyn tavan luopioiden keskuudessa miten toisia "sorsitaan " täällä ja muualla. Tämä tapa ei eroa jehovan todistajien keskuudessa olevasta tavasta , mielestäni ! Täälläkin on selkäänpuukottamista, nimittelyä, herjaa, pilkkaa esitetty tiettyä/tiettyjä käyttäjiä kohtaan. Luopioidenkin keskuudessa on kuppikuntia samoin kuin jt-porukoiden keskuudessa. Eikö luopioiden pitäisi toimia erilailla kuin wt-seura? Minusta pitäisi .
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Minä en odota täydellisyyttä "luopioilta" enkä muiltakaan. Ollaan ainakin rehellisiä. Vartiotorni-seuran puheet ja käytäntö taas ovat jyrkässä ristiriidassa keskenään.

Vaikka "luopiot" todistavat lausumansa jopa Vartiotorni-seuran omalla kirjallisuudella, Vartiotorni haukkuu heitä valehtelijoiksi. Vaikka "luopiot" puhuisivat enkelien kielellä, Vartiotorni-seura tuomitsee heidät. Syyn me tiedämme.
Religionsfri.
Viljo
Viestit: 1100
Liittynyt: 28.04.2007 13:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Viljo »

ihmisenpoika1 kirjoitti:Täälläkin on selkäänpuukottamista, nimittelyä, herjaa, pilkkaa esitetty tiettyä/tiettyjä käyttäjiä kohtaan. Luopioidenkin keskuudessa on kuppikuntia samoin kuin jt-porukoiden keskuudessa.
Tällaisten väitteiden esittäminen on helppoa vaan missä todisteet?
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Viljo kirjoitti:
ihmisenpoika1 kirjoitti:Täälläkin on selkäänpuukottamista, nimittelyä, herjaa, pilkkaa esitetty tiettyä/tiettyjä käyttäjiä kohtaan. Luopioidenkin keskuudessa on kuppikuntia samoin kuin jt-porukoiden keskuudessa.
Tällaisten väitteiden esittäminen on helppoa vaan missä todisteet?
Muistuneeko mieleen tämä tapaus ?? :
Suomalaisen ex-JT-asunnottoman elämäntarina
Aaac - 20/10/2008 - 17:47:
Asunnoton suomalaismies kertoo elämäntarinansa Suomen tietotoimiston välittämällä videolla. Mies syntyi jehovantodistajaperheeseen ja joutui sanojensa mukaan insestin uhriksi. Haastattelu liittyi Asunnottomien yö -tapahtumaan.

HS/STT

Lisäys: Kertomuksen luotettavuutta on voimakkaasti kyseenalaistettu.
Niin täällä (jostain kumman syystä kyseiset viestit ovat hävinneet huumoripläjäys-osiosta)(Jotka löytyivätkin sitten "Alueveljen " opastuksella osiosta "netin aarteet" viewtopic.php?p=26300#p26300) kuin suomi24:lla myös luopiot parjasivat häntä....tarvitseeko sanoa enempää....??

Tämä menee juuri siihen mihin sen arvasinkin menevän....arvasin että kun tuon kantani esille ja arvostelen luopioita ja veljesseuran sivuilla vieläpä niin heti ollaan kikkailemassa sanoilla ja vaatimassa todisteet....niin wt-seuran kaltaista.
Toinen juttu on tapaus "nellique"....olen saanut sen käsityksen että hänet "savustettiin ulos " täältä....muitakin on sohittu täällä kirjoituksissa jos on esittänyt eriävän mielipiteen ...tiedätte hyvin mitä tarkoitan.
Minä en ala tähän leikkiin sen enempää...kuten sanoin aikaisemmin : Hyvää jatkoa kaikille....

Edit: Lisätty omasta toimesta itseltä hukkunut osio jariotus tapauksesta linkkeineen.
Viimeksi muokannut ihmisenpoika1, 23.02.2009 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Aaac kirjoitti:Minä en odota täydellisyyttä "luopioilta" enkä muiltakaan. Ollaan ainakin rehellisiä. Vartiotorni-seuran puheet ja käytäntö taas ovat jyrkässä ristiriidassa keskenään.

Vaikka "luopiot" todistavat lausumansa jopa Vartiotorni-seuran omalla kirjallisuudella, Vartiotorni haukkuu heitä valehtelijoiksi. Vaikka "luopiot" puhuisivat enkelien kielellä, Vartiotorni-seura tuomitsee heidät. Syyn me tiedämme.
En minäkään odota täydellisyyttä, enkä halua "jeesustella"...ja on totta että Jt:t ovat jumalan nimissä tehneet paljon kaikkea. Minäkin olen rehellinen vain ja ilmaisen omat mielipiteeni ja havaintoni asioista.
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

ihmisenpoika1 kirjoitti:
Aaac kirjoitti:Minä en odota täydellisyyttä "luopioilta" enkä muiltakaan. Ollaan ainakin rehellisiä. Vartiotorni-seuran puheet ja käytäntö taas ovat jyrkässä ristiriidassa keskenään.

Vaikka "luopiot" todistavat lausumansa jopa Vartiotorni-seuran omalla kirjallisuudella, Vartiotorni haukkuu heitä valehtelijoiksi. Vaikka "luopiot" puhuisivat enkelien kielellä, Vartiotorni-seura tuomitsee heidät. Syyn me tiedämme.
En minäkään odota täydellisyyttä, enkä halua "jeesustella"...ja on totta että Jt:t ovat jumalan nimissä tehneet paljon kaikkea. Minäkin olen rehellinen vain ja ilmaisen omat mielipiteeni ja havaintoni asioista.
Ehkä tutustumalla joihinkin lukotettuihin ketjuihin havaitset, että joutava kinastelu ei rakenna ketään.
"Jehovan järjestö on täydellinen, se virvoittaa sitä palvovien sielun" - Muuan vanhin esitelmässään
Vastaa Viestiin