Me , myself and god...

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

:D Just niin....ei myöskään se että ei saa olla eri mieltä ja kaikki pitää olla sen linjan mukaista mitä jokin/jotkut sanelee täällä/muualla.
Ihmettelen vain että minne ovat ne linkit ja sanat kadonneet huumoriosiosta jotka koskivat jariotusta? eikö kaiken pitänyt olla avointa jne...mitään ei pitänyt salata avoimuuden nimissä....näin ymmärsin tämänkin foorumin periaatteista. Se siitä avoimuudesta ja että ei salailla....Välillä tuntuu siltä että luopiot ovat tehneet luopioudesta oman uskontonsa ja jos sitä kritisoi väärässä paikassa niin heti alkaa pyörremyrsky ja polemiikki asiasta .

Vanha sanonta on olemassa: Missä kalikka kolahtaa siellä koira älähtää...! Minä en vain enää pidä rakentavana tätä "touhua" täällä ja minulla on oikeus siihen mielipiteeseen, eikö vain? Löysin elämääni jotain muuta parempaa ja siksi jatkan matkaa ja toivotan edelleen kaikille hyvää jatkoa ja menestystä / rauhaa....kiitos.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

ihmisenpoika1 kirjoitti::D Just niin....ei myöskään se että ei saa olla eri mieltä ja kaikki pitää olla sen linjan mukaista mitä jokin/jotkut sanelee täällä/muualla.
Ihmettelen vain että minne ovat ne linkit ja sanat kadonneet huumoriosiosta jotka koskivat jariotusta? eikö kaiken pitänyt olla avointa jne...mitään ei pitänyt salata avoimuuden nimissä....näin ymmärsin tämänkin foorumin periaatteista. Se siitä avoimuudesta ja että ei salailla....Välillä tuntuu siltä että luopiot ovat tehneet luopioudesta oman uskontonsa ja jos sitä kritisoi väärässä paikassa niin heti alkaa pyörremyrsky ja polemiikki asiasta .

Vanha sanonta on olemassa: Missä kalikka kolahtaa siellä koira älähtää...! Minä en vain enää pidä rakentavana tätä "touhua" täällä ja minulla on oikeus siihen mielipiteeseen, eikö vain? Löysin elämääni jotain muuta parempaa ja siksi jatkan matkaa ja toivotan edelleen kaikille hyvää jatkoa ja menestystä / rauhaa....kiitos.
Etsimäsi keskustelu on edelleen paikallaan: http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... 300#p26300

lisäys: Ja vaikka nämä olisikin poistettu, niin suuttumisesi siitä olisi aika omituista. Sinähän nimenomaan pyysit minua poistamaan veljesseurasta linkit kyseiseen videoon, johon en luonnollisestikaan voinut suostua.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Alueveli kirjoitti:
ihmisenpoika1 kirjoitti::D Just niin....ei myöskään se että ei saa olla eri mieltä ja kaikki pitää olla sen linjan mukaista mitä jokin/jotkut sanelee täällä/muualla.
Ihmettelen vain että minne ovat ne linkit ja sanat kadonneet huumoriosiosta jotka koskivat jariotusta? eikö kaiken pitänyt olla avointa jne...mitään ei pitänyt salata avoimuuden nimissä....näin ymmärsin tämänkin foorumin periaatteista. Se siitä avoimuudesta ja että ei salailla....Välillä tuntuu siltä että luopiot ovat tehneet luopioudesta oman uskontonsa ja jos sitä kritisoi väärässä paikassa niin heti alkaa pyörremyrsky ja polemiikki asiasta .

Vanha sanonta on olemassa: Missä kalikka kolahtaa siellä koira älähtää...! Minä en vain enää pidä rakentavana tätä "touhua" täällä ja minulla on oikeus siihen mielipiteeseen, eikö vain? Löysin elämääni jotain muuta parempaa ja siksi jatkan matkaa ja toivotan edelleen kaikille hyvää jatkoa ja menestystä / rauhaa....kiitos.
Etsimäsi keskustelu on edelleen paikallaan: http://veljesseura.org/foorumi/viewtopi ... 300#p26300
Ahaa, kiitos oikaisusta, olen ilmeisesti tyhmyyden lisäksi myös sokea....yritin kyllä nämä löytää mutta ...no optikolle on syytä varata aika itselläni :lol: Näin ollen pahoittelen väitettäni että nämä olisi poistettu. Olen pahoillani . Kiitos sinulle "alueveli" :!:
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Alueveli kirjoitti:lisäys: Ja vaikka nämä olisikin poistettu, niin suuttumisesi siitä olisi aika omituista. Sinähän nimenomaan pyysit minua poistamaan veljesseurasta linkit kyseiseen videoon, johon en luonnollisestikaan voinut suostua
Näin olen pyytänyt (olet oikeassa)viime syksyllä veljeni puolesta ajatuksena että se olisi hänen kannaltaan oikein koska silloisessa tilanteessa hän ei itse kyennyt puolustautumaan mitenkään joten tein sen hänen puolestaan . Kuten sanottu , olen pahoillani kun syytin siitä että ne olisi poistettu....tämä oli oma mokani koska en löytänyt/ osannut hakea niitä oikeasta paikasta enään...olen pahoillani tästä.

Arvostan oikaisuasi tältä osin.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Ps . Kaikille tiedoksi: Olen myös kommentoinut tätä asiaa sivuten tuolla toisella /toisessa osassa "nellique:n" esittely....ihan vaan tiedoksi jos joku haluaa itseään saada raivoihin. :lol:
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Multa pitää kyllä kysyä, jos mun uutisiin puututaan. :evil: aaac ät veljesseura.org
Religionsfri.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

ihmisenpoika1 kirjoitti:En ole myöskään ainoa joka on pannut merkille tietyn tavan luopioiden keskuudessa miten toisia "sorsitaan " täällä ja muualla.
(Näin sanoin...)

Vaan:
Re: Yleinen palaute
toolman 21.02.2009 21:28
toolman kirjoitti: Niin sit vielä siitä että täällä on tosiaan kieroa porukkaa.He etsivät jonkun tyypin tai mitä muuta vaan ,keksivät jonkun juonen tai kertomuksen tietystä henkilöstä.Ja sit yllyttävät muut siihen ns.salamyhkäisesti.Ja yrittävät kalastella sellaista mikä ei heille kuulu.Pilkku
Eli muutkin ovat tämän huomanneet....josta sanoin aiemmin tässä ketjussa.

Ja mitä tulee tähän:
Aaac kirjoitti:Multa pitää kyllä kysyä, jos mun uutisiin puututaan. :evil: aaac ät veljesseura.org
Miksi?

Kysyn myös miksi nousee tällainen haloo siitä että "nellique" kirjoitti mitä kirjoitti ja ymmärsi/koki sen näin että häntä vastaan noustiin perusteetta ja tästä syystä hän päätti jatkaa matkaa:
Nellique 23.02.2009 10:42
Nellique kirjoitti:
Hei kaikille, ja kauneinta aurinkoista päivää!

Olen tehnyt töissä pitkän yövuoron, enkä tiedä mitä olette puhuneet, vai oletteko puhuneet mitään. Postitkin ovat lukematta. Ajatus pätkii, yritän silti saada kasaan muutaman haperon lauseen.

Aloin "herätä" eilen, kun joku täällä kysyi, että menenkö hautajaisiinkin pinkissä paidassa. Vastaukseni oli (ja on), että kyllä menen. Oman isäni hautajaisissa takkinikin oli pinkki ja niine hyvineni kannoin veljieni kanssa isäni arkkua. Ylpeänä kerron vielä, että sain olla kaiken aikaa lähinnä isäni sydäntä, mutta se on sivuseikka.

Tuo kysymys "pinkkeydestä" jäi kuitenkin mieleni sopukoihin koko työvuoroksi. Siellä remeltävän, rennon ja elämää eläneen äijäporukan seassa, yhden kahvi- ja tupakkatauon aikana minulle kirkastui yksi tärkeä asia. Tämän sivuston tunnelma on ahtautunut ihan valtavasti parin viime viikon aikana - ja vain puolen tusinan ihmisen toimesta. Minä (siinä pinkissä paidassani) olen viime päivien kiristyvässä ahtaudessa taistellut silkasta tilasta saada happea. Ja primitiivireaktiona mesonut entistä enemmän, anteeksi se.

Näillä sivuilla on aivan mahtavaa porukkaa, siis kirkkaasti suurin osa! 98%!

Ihan vain nuo puoli tusinaa ihmistä ovat onnistuneet siirtämään JT-Seurassa oppimaansa tiukkaa kontrollia tännekin - niin, sitä tasapäistämistä. Täällä ei saa olla eri mieltä, eikä olla "erottuva". Nämä muutamat viettävät loputtomia hautajaisiaan, vaativat muita samaan ja tietysti paheksuvat hyvin syvästi pinkkiä hautajaisvierasta. Niinköhän se auttaa päästämään irti vanhasta ja löytämään tilalle uutta? En tiedä, olen täällä tyhmäksi julistettu.

Pitemmittä puheitta: tämä pinkki jatkaa matkaansa ja toivottaa teille kaikille, jok'ikiselle takkinne väristä huolimatta, kaikkea ihan parasta elämäänne!
Siis miksi? Ja kun minä samasta asiasta kirjoitin lainaten häntä ja puolustin hänen näkemystään niin siitäpä nousi haloo, sekä omista kirjoituksistani lisäksi siihen päälle nousi isompi haloo.....!

Minulle syy on jo selvä, toivottavasti se teille muillekin vielä selkenee....riidelkää keskenänne minä lopetan...over and out...Tarkoittaa etten vastaa tai kommentoi enään yhteenkään viestiin enkä kysymykseen.
Viimeksi muokannut Alueveli, 24.02.2009 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: lainaukset kuntoon
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

:lol: kun vielä tajuaisin että miten täältä pääsee pihalle ... :lol: eli miten saan nimimerkkini poistettua lopullisesti :mrgreen: ehkä sekin minulle selviää ....
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tämä sivu on kuin päättymätön satu.. täältä ei pääse ikinä pois. Tää palsta vainoaa öin ja päivin vielä vuosien jälkeen... heräät hikisenä keskellä yötä ja soperrat Veljesseuran nimeä...

Toi havainto, että palstan ilmapiiri huononi kun eräs henkilö tuli tänne takki auki, osuu oikeaan. Mistäköhän se johtui :roll:
Religionsfri.
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Aaac kirjoitti:Tämä sivu on kuin päättymätön satu.. täältä ei pääse ikinä pois. Tää palsta vainoaa öin ja päivin vielä vuosien jälkeen... heräät hikisenä keskellä yötä ja soperrat Veljesseuran nimeä...
Kääk...näin pelkäsinkin :lol: eli siis wt-seurastakin pääsi helpommin pois :lol: Voi ei.... :shock:
Aaac kirjoitti:Toi havainto, että palstan ilmapiiri huononi kun eräs henkilö tuli tänne takki auki, osuu oikeaan. Mistäköhän se johtui
Niin mistäköhän se johtui...hyvä kysymys. Jääkää pohtimaan sitä :mrgreen:

Ps. Rauha .... :D
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Ai niin tämä asia pitää vielä selventää jotta kellekään ei jää väärää mielikuvaa eli:
Aaac kirjoitti:Multa pitää kyllä kysyä, jos mun uutisiin puututaan. :evil: aaac ät veljesseura.org
NIIN....MINULLA EI OLE osaa eikä arpaa sen asian kanssa että tämän Aaac:n lisäämän uutislinkin video tuolla pääsivun puolella lakkasi toimimasta HS:n sivuilla.

Ja takaisin pois kadotukseen :lol: ......
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

ihmisenpoika1 kirjoitti:
ihmisenpoika1 kirjoitti:En ole myöskään ainoa joka on pannut merkille tietyn tavan luopioiden keskuudessa miten toisia "sorsitaan " täällä ja muualla.
(Näin sanoin...)

Vaan:
Re: Yleinen palaute
toolman 21.02.2009 21:28
toolman kirjoitti: Niin sit vielä siitä että täällä on tosiaan kieroa porukkaa.He etsivät jonkun tyypin tai mitä muuta vaan ,keksivät jonkun juonen tai kertomuksen tietystä henkilöstä.Ja sit yllyttävät muut siihen ns.salamyhkäisesti.Ja yrittävät kalastella sellaista mikä ei heille kuulu.Pilkku
Eli muutkin ovat tämän huomanneet....josta sanoin aiemmin tässä ketjussa.
No jaa. Sama heppu on myös sitä mieltä että palsta on demonien vallassa..
Kysyn myös miksi nousee tällainen haloo siitä että "nellique" kirjoitti mitä kirjoitti ja ymmärsi/koki sen näin että häntä vastaan noustiin perusteetta ja tästä syystä hän päätti jatkaa matkaa:
Nelli muutamalla sanalla. Tätä foorumia ei ole tarkoitettu kristinuskon käsittelyyn yleisesti vaan entisten jehovantodistajien vertaistukeen ja siinä sivussa jehovantodistajien oppien lähempään tarkasteluun. Nellillä oli suuria vaikeuksia sisäistää tätä ja moni turhautui jatkuviin sääntöjen vastaisiin viesteihin mikä samalla aiheutti yleistä ärtymystä palstalla.
over and out...Tarkoittaa etten vastaa tai kommentoi enään yhteenkään viestiin enkä kysymykseen.
Toivotan hyvää jatkoa. Mitä tulee tunnuksien poistamiseen, niin sitä voi pyytää minulta, lehtiveljeltä tai jaakobilta yksityisviestillä.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
ihmisenpoika1

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

Hei kaikille. Olen pyytänyt tunnukseni poistoa oma-aloitteisesti Alueveljeltä.

Kiitän kaikkia keskusteluista ja mielipiteistä ja toivotan hyvää jatkoa kaikille ja onnea / menestystä. Kiitos ja hei :)
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Me , myself and god...

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tuo oli sitten laskentatavasta laskien 4.-7. lähtöilmoituksesi tässä yhdessä ketjussa. Kuten sanoin, täältä on vaikea lähteä... Mutta heippa ja hyvää jatkoa!
Religionsfri.
Vastaa Viestiin