yksi lensi yli käenpesän!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
nasupossu
Viestit: 8
Liittynyt: 08.12.2008 11:33

yksi lensi yli käenpesän!

Viesti Kirjoittaja nasupossu »

Heyy se olen minä!
Olin jt, sairastuin paranoidiin skitsofreniaan ja tempausteni myötä lensin ulos kuin leppäkeihäs.
Ei haittaa yhtään, kerran se kirpasee! opettelen ajattelemaan itse niillä aivonrippeillä mitä jäi jäljelle.
Kiitos teille jotka ootta laittaneet tänne mullekkkii kokemuksianne ja tietoa!
No joo kyllä siihen että sain avattuu nää sivut meni myönnettäkööt se 7 vuotta, parempi myöhään kunnei milloinkaan! :lol:
oon nyt siis kolkyt ja risat ja edessä on luja putki eläkevuosien :oops: Mutta jokainen taaplaa tyylillään!
Oon saanut hyviä ystäviä , lääkitys on kohdallaan, mulla on lemmikki, ja suunnittelen uusia harrastuskia sekä koulutusta ... kaikki on siis no hyvin kai ja nyt kun löysin nää sivut kaikki on vielä paremmin.
Mutta uskokaa pois olen nähnyt myös helvetin! Pitäkää itsestänne hyvää huolta ja alkää kantako syyllisyyttä turhista asioista! Maailma on sittenkin kaunis paikka, elämä on elämisen arvoista ja yksi hetki voi olla ikuisuus! :wink:
Maailma on sittenkin kaunis paikka.
Markoko
Viestit: 111
Liittynyt: 29.11.2008 23:55

Re: yksi lensi yli käenpesän!

Viesti Kirjoittaja Markoko »

Oikein paljon tervetuloa nasupossulle, jonka ehkä tunsin MARS:issa. No ei kai, vitsi vitsi. Kiitos esittelystäs, ja tervetuloa. Mielenrauhaa sulle niin kuin toivottavasti kaikille muillekin.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: yksi lensi yli käenpesän!

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa palstalle. Hienoa jos elämä hymyilee kovien kokemusten jälkeen.
Let me go Master I hate you so
Markoko
Viestit: 111
Liittynyt: 29.11.2008 23:55

Re: yksi lensi yli käenpesän!

Viesti Kirjoittaja Markoko »

Oikein hyvää joulua sulle, ja toivottavasti rauhallista mieltä. Voiko vähempää vaiko enempää toivoa ihmiselle?

Onnea vuodelle -09.
Vastaa Viestiin