Esittäydyn

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pakana

Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja pakana »

poistin esittelyni
Viimeksi muokannut pakana, 26.01.2009 22:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Tervetuloa palstalle :)


Tuo syyllisyydentunne "luopiojuttujen" lukemisesta on tuttua kauraa myös minulle, kun aloittelin nettielämääni 90-luvun puolivälissä. Silloin tuli lueskeltua mm. jo edesmennyttä The Watchtower Observer -sivustoa. Eihän niitä asioita silloin vielä pystynyt uskomaan todeksi, mutta uteliaisuus oli kova... Tällä hetkellä olen kovasti tyytyväinen että uskalsin aikoinaan olla utelias :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Berzerk
Viestit: 78
Liittynyt: 09.05.2007 18:35

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Berzerk »

Kiitos kokemuksesi jakamisesta ja tervetuloa!

Kaiketi kaikki löytävät laumansa tavalla tai toisella, uteliaisuus ei varmasti ole huono sellainen.
"Strain the truth, print your lies
Let me fall into the other side
Bail me out and I'll be gone
Fading out of your soul
I won't be there for you anymore"
-Entwine-
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

pakana kirjoitti:Olen seuraillut taustalla enemmän ja vähemmän muutaman kuukauden ajan...
-----Kun täysi-ikäisyys koitti, päätin kaikesta painostuksesta huolimatta lähteä keravalle opiskelemaan kauppaoppilaitokseen. "Vahingosta" viisastuneena en kertonut uusille opiskelutovereilleni olevani jehovantodistaja ja minut hyväksyttiinkin ensimmäistä kertaa elämässäni "porukkaan". Hyvin nopeasti minut äänestettiin koulun äänestyksessä oppilaskunnan hallitukseen ja sain huvivastaavan tehtävän itselleni. Onneksi sain tehtävään kaverin, sillä kauppakoulun bileiden järjestäminen paikallisiin ravintoloihin olisi minulle ollut täysin mahdoton tehtävä! :lol:
Kompastuksekseni kuitenkin koitui kaksi seurakunnan avustavaa palvelijaa, jotka edellisellä viikonloppuna olivat riekkuneet paikallisessa ravintolassa räkä poskella ja sätkä huulessa ja nyt pitivät tärkeinä puheita lavalla. Kumpainenkin vanhimpien lapsia. Itsekseni mietin, että tuollainen kaksoiselämä ei minulle käy... ----Olo oli jotenkin helpottunut. Kaksinaamainen elämäni oli päättynyt ja olin vapaa tekemään kaikkia "hölmöilyjä" ilman pelkoa kiinni jäämisestä. :) Äidilleni erottamisilmoitus oli vähintäänkin pieni kuolema. Häneltä meni vuosia toipua mielestään epäoikeudenmukaisesta erottamisesta... koki kaiketi syyllissyyttä kun hän olisi halunnut minulle lähinnä vain apua, eikä erottamista.
-----Aika-ajoin kävin kuitenkin yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... viimeaikoina olen alkanut pohtia uskonnollisia kysymyksiä uudestaan ja jälleen eksyin googlen kautta tänne. :) Kun luen teidän tarinoitanne ja ajatuksianne... on minusta alkanut tuntua siltä, että ehkä täällä on porukka, joiden joukkoon oikeasti kuulun?
Tervetuloa kirjoittelemaan ja lukemaan!

Oppilaskunnaskunnan halllitus taisi olla sulle aika onnenpotku! :D

Toi kaksoiselämä, on merkillistä miten jotkut voivat harrastaa sitä koko ikänsä...

Tuu miitteihinkin, olis kiva tutustua livenä (niin ja miiteistä vielä, kuka tahansa voi pistää kutsun tänne Veljesseuraan, ei tarvitse edes odottaa että joku toinen sellaisen järjestää!).
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
pakana

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja pakana »

Kiitoksia tervetulotoivotuksista. :)

Näistä miittingeistä... en olekaan ennen näistä kuullut? Missä näitä järjestetään?
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

pakana kirjoitti:Kiitoksia tervetulotoivotuksista. :)

Näistä miittingeistä... en olekaan ennen näistä kuullut? Missä näitä järjestetään?
Eniten niitä on järjestetty täällä Helsingissä. Joskus ollaan menty ensin syömään (suosituin paikka on ollut Dragon spring), joskus taas on´nähty suoraan jossain baarissa.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
RaM

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tervetuloa vaan palstalle ja muista - lukeminen kannattaa aina! :D
pakana

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja pakana »

RaM kirjoitti:Tervetuloa vaan palstalle ja muista - lukeminen kannattaa aina! :D
No mä olen himolukija ja pirskatin utelias ihminen, joten saa nähdä mitä uutta tässä vielä oppii. :wink:
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Sulla kun on tuota kokemusta, niin sinustahan voitaiskin tehdä veljesseuran viihdevastaava :lol:

Tervetuloa vaan minunkin puolestani. Mukava lukea sun juttujasi.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Hieno kertomus. Tervetuloa palstalle.

Voin kertoa omasta kokemuksestani, että tämä luopiopalstat ovat juuri se asia, joka auttoi minua selviytymään erotuksen jälkeisestä "helvetistä". Todennäköisesti löydät täältä ne ainoat ihmiset, jotka oikeasti tietävät miltä tuntuu jättää lahko ja menettää siinä samalla koko elämä.

Toivotan sinulle hyvää jatkoa ja toivon myös että jaksat kirjoitella tänne aktiivisesti.
Let me go Master I hate you so
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tervetuloa palstalle myös kirjoittamaan!

Omasta puolestani voin myös sanoa, että toisten kokemusten lukeminen auttoi minuakin pysymään järjissäni lähtöni aikoihin. En ollut ainoa, jolle oli käynyt niin. Sain myös arvokkaita vinkkejä siitä, miten elämänsä voi järjestää, ja että toipuminen on mahdollista.
Religionsfri.
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Re: Esittäydyn

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Aina kun aloitan lukemaan jonkun uuden esittelytekstin, niin se tuntuu ihan fiktiiviseltä miniromaanilta juonenkäänteineen, joita ei voi kuin todistajien ulkopuolella elänyt kummastella. Sitten taas mietin, että tämäkin tarina on totta.

Tällä palstalla taitavat kaikki tarinat päättyä siten, että päähenkilö päättää alkaa elämään omaa elämää, vaikka monin verroin enemmän on varmasti ikuisia kaksoiselämän eläjiä ja uudelleenkatujia. Kunnioitan paljon enemmän joko-tai -moraalia: jos ei osaa elää jt-ohjeiden mukaan, niin on ennen kaikkea oman itsensä takia alentavaa mennä salille teeskentelemään teokraattista.

Kiitos kertomuksestani. Toivottavasti miittejä joskus saataisiin järjestettyä vähän pohjoisemmaksikin.
Vastaa Viestiin