Ouijaboard

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ouijaboard

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

ouijaboard kirjoitti:Mutta irtautuminen pelottaa. Kävin pohjalla erotettuna ollessani, nyt haluan pärjätä. Siksi tulin tänne.. toivon edes jonkinlaista tukiverkostoa. Kavereita ei srk:n ulkopuolella ole, siis sellaisia joille voisi näistä jutuista puhua.
Ja kyllä, olen katkera. Lähinnä äidille, jolla on muhun edelleen vahva ote. Ja miten äidinrakkaus voi olla ehdollista?
Tämä on nyt vähän tällaista ajatuksen virtaa kun pää on täynnä kaikkea. Kyllä tämä tästä lähtee.
En itse ole Jehovan todistaja, enkä edes yritä väittää tietäväni, miltä Sinusta tuntuu. Kuitenkin Sinua ilmeisesti pelottaa joutua samaan tilanteeseen, missä erotettuna olit. Olen omassa elämäsäni joutunut jättämään vanhempani jo varhain ja tulemaan toimeen omillani. Se oli toisinaan aika katkeraa niellä. Myös useasti olen leipäa saadakseni joutunut muuttamaan tyystin vieraalle paikkakunnalle täysin outoon ympäristöön vailla tuttuja saati ystäviä.

Kaiketi minunkin äitini minua rakasti, kuka ties isänikin. He vain eivät osanneet näyttää sitä. Keties sodalla oli siihen oma osuutensa, en tiedä. Kukaties äitisi pelkää. Onhan häntä peloteltu erinäisin lukemattomin valhein. Kun Seura hallitsee mieltä ja kroppaa päästä varpaisiin, kaikki on ehdollista, jopa omat lapset. Pidän katkeruuttasi oikeutettuna, joskin pidemmän päälle sen kanssa on hankala elää. Toivon, että löytäisit täältä ystäviä ja tukea -ja alkaisit miellyttää itseäsi. Seura ajaa Sinut mielenhallinnallaan entistä rikkinäisemmäksi. Tervetuloa mukaan, Ouijaboard.

Editoin hieman tekstiä.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Re: Ouijaboard

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Tervetuloa palstalle, toivottavasti täältä löydät sellaista vertaistukea jota kaipaat, ja ehkäpä myös uusia kavereita. :) Vertaistukea on mahdollista palstan kautta saada myös "privaatisti" muutamien jäsenten kautta, jos jotkut asiat joista haluaisit jutella ovat liian "yksityisiä" tälläiselle julkiselle palstalle.
Jepp-ex
Viestit: 18
Liittynyt: 20.11.2008 23:26

Re: Ouijaboard

Viesti Kirjoittaja Jepp-ex »

ouijaboard kirjoitti:Tai silloin kun suvaittiin ottaa muhun yhteyttä, joka_ikinen_puhelu sisälsi sanat "voi kun sä nyt tulisit takas ni...." Kerran jopa ihan suoraan päin näköä äidin suusta: "ooksä ollenkaan miettiny, että jos mä nyt kuolen, niin sä et voi ees tulla mun hautajaisiin?"
Aikas tuttua alkuajoilta, mutta rauhoittui myöhemmin. Minua peltoteltiin 90-luvun alussa sillä miten lähellä loppu on..."Ooks sää kattonu uutisia, eiks oo kauheeta mitä tapahtuu. Kyl se on ihan nyt tulossa tuo loppu. Kyllä kannattaisi tulla takaisin...Eks sää oo miettinyt yhtään jne"

Tuo hautajaisjuttu menee kyllä jo yli ymmärryksen.
Vastaa Viestiin