Heippa

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja Witless »

Selma kirjoitti:Ennen kuin uskaltaudun kirjoittamaan tänne muuta, ajattelin esittäytyä selventämällä samalla itselleni - jälleen kerran - miten tähän asti on päädytty.
Onnea ratkaisustasi ja tervetuloa! Kannattaa varautua kirjoittamaan vielä pitkästi lisääkin, omalla kohdallani siitä ainakin on ollut apua! :)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Basileios
Viestit: 18
Liittynyt: 02.12.2008 22:44

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja Basileios »

no heippa vaan.
ja terveisiä meren rannalta -ei kovin kaukaa kirjoituksesi tapahtumapaikasta. kiitos rohkeasta kirjoituksestasi.
tsemppiä.
Aasi
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Kiitos mielenkiintoisesta, rankastakin tarinastasi.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Kiitos myös minun puolestani tosi koskettavasta elämäntarinastasi... uskon, että vähitellen käsiteltyäsi elämänkokemuksiasi elämäsi tulee menemään aina parempaan suuntaan. Kaikkea hyvää sulle!
Tikru
Viestit: 11
Liittynyt: 03.04.2009 12:41
Paikkakunta: Oulu, Turku, Helsinki

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja Tikru »

Kävin lukemassa tarinasi, muutama tunti sitten kirjoitin omani. Sinun tarinaa lukiessa loksahti kyllä suu auki, niin paljon tuttua juttua. Hui, vau, jihaa ja ohhoh. :wink:
It Ain't Necessarily So
Arskavain
Viestit: 578
Liittynyt: 14.11.2007 21:14
Paikkakunta: Tornio

Re: Heippa

Viesti Kirjoittaja Arskavain »

Tunnen välillä jopa vihaa uskontoja kohtaan samalla kun selkeästi tunnen jonkinlaista kaipuuta johonkin uskonnollisiin, pyhiin kokemuksiin.
Itse olen tehnyt rukoilemisesta tavan puhua jumalalle kaikista vaivaamistani asioista sekä tietenkin kiitän rukouksissani jumalaa elämän lahjasta. Minulla on tapa pyyttää myös voimaa, viisautta mielen tasapainoa, sekä lasteni suojelua, kuten myös pyydän viisautta jt sukulaisilleni.

Olen kokenut saavani ihan oikeasti voimaa, tuntenut huojennusta ja helpotusta rukousteni kautta ja suosittelen sinullekkin sellaista tapaa. On todella vapauttavaa, kun tuntuu saavan tukea "ylhäältä".

En halua asialla mitenkään kehua ja tehdä itsestäni muita merkittäväpää, mutta ajattele ihan oikeasti, että täällä ns luopiosivustolla saattaa ollakiin kaikkein rehellisimmät ihmiset. Ja moni jt tulee vielä yllättymään pyllättymään, koska homma ei menekkään niinkuin oli luullut. :)
Elä ja anna toisten elää
Vastaa Viestiin