Se on moro!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Utsi
Viestit: 17
Liittynyt: 25.06.2007 23:12

Se on moro!

Viesti Kirjoittaja Utsi »

Olen Utsi, ja jotkut ehkä saattavat muistaa minun kirjoittaneen H2Olle aiemmin.
Olen nuorena aikuisena kääntynyt JT:ksi, ja eronnut muutamia vuosia sitten, nuori aikuinen olen edelleen. Syynä ei ollut uskon puute, vaan lähinnä ne pienet asiat, joita oli aivan liian monta... Niitä oli lopulta niin paljon, että en enää kyennyt olemaan JT rehellisesti ja avoimesti. En halunnut olla osa jotakin, mihin en täysin usko, joten lähdin omasta tahdostani.
En ole täällä parjatakseni todistajia, vaan koska haluan olla kaltaisteni joukossa.
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se on moro!

Viesti Kirjoittaja Witless »

Utsi kirjoitti:Olen Utsi, ja jotkut ehkä saattavat muistaa minun kirjoittaneen H2Olle aiemmin.
Olen nuorena aikuisena kääntynyt JT:ksi, ja eronnut muutamia vuosia sitten, nuori aikuinen olen edelleen. Syynä ei ollut uskon puute, vaan lähinnä ne pienet asiat, joita oli aivan liian monta... Niitä oli lopulta niin paljon, että en enää kyennyt olemaan JT rehellisesti ja avoimesti. En halunnut olla osa jotakin, mihin en täysin usko, joten lähdin omasta tahdostani.
En ole täällä parjatakseni todistajia, vaan koska haluan olla kaltaisteni joukossa.
Tervetuloa! Ja onnittelut rohkeasta päätöksestä!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
suikki
Viestit: 24
Liittynyt: 02.05.2007 17:19

utsille

Viesti Kirjoittaja suikki »

tervetuloa!

Täällä me kaikki tarvitaan toisiamme!
Erositko vai erotettiinko sinut? Minä itse erosin monen monen vuoden jälkeen.. nyt 26v. nautin elämästäni, tosin ilman sukulaisiani, mutta monia muita ystäviä olen saanut tilalle.. :D
Utsi
Viestit: 17
Liittynyt: 25.06.2007 23:12

Re: utsille

Viesti Kirjoittaja Utsi »

suikki kirjoitti:tervetuloa!

Täällä me kaikki tarvitaan toisiamme!
Erositko vai erotettiinko sinut? Minä itse erosin monen monen vuoden jälkeen.. nyt 26v. nautin elämästäni, tosin ilman sukulaisiani, mutta monia muita ystäviä olen saanut tilalle.. :D
Heh, vähän vierähti aikaa... :D Tuskinpa tähän vastasin?

Olen siis itse eronnut srk:sta, kuten tuossa esittelyssä kerroinkin.
Ystäviä minulla on ollut aina, sekä srk:sta että ulkopuolelta. Tietysti ovat olleet aika samanhenkisiä, kuten ystävät nyt yleensä tahtovat ollakin... Tottakai kaipaan niitä jt-ystäviä, mutta ymmärrän hyvin tietysti, etteivät he ole yhteydessä. Monet kyllä tervehtivät jos tulevat vastaan, toiset eivät reagoi mitenkään. Sitten on pari niitä, jotka jäävät pällistelemään ja ihmettelemään... mutta siinä ei ole kyse uskonnosta vaan ihmisen omasta pienuudesta.

Mutta juu, kaikenlaista on tässä tullut tehtyä ja koettua vuosien varrella, elämässä yleensä ja "tietysti" erottuani srk:sta. En voi sanoa elämän olevan millään tavalla helpompaa tai parempaa, mutta ei välttämättä toisinkaan päin. Takaraivossa säilyvät tietyt asiat, mutta hyvässä mielessä. :)
Vastaa Viestiin