Tässäpä minun tarinani..

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

...jonka pyyhin pois =) mutta pähkinänkuoressa: vuoristorataa ja nyt onnellinen elämäntilanne ilman uskontosäännöksiä. hallelujaa ja haleja kaikille!!
Viimeksi muokannut suvihämäläinen, 02.03.2009 12:04. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Moi!

Rankka tarina, mutta onnellinen loppu, kuten kaikissa kunnon kertomuksissa pitää ollakin :-) Taidettiinpa muuten olla samassa seurakunnassa silloin kun olit pikkutyttö, en tiedä muistatko?

Perheesi tietäen uskon, että olet käynyt läpi melko rankkoja vaiheita eikä ratkaisujen tekeminen ole ollut ihan helppoa. Onneksi olkoon kuitenkin, ainoa keino säilyttää mielenterveytensä on monesti juuri se minkä sinäkin olet tehnyt, eli järjestöstä lähteminen.

Tervetuloa palstalle!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Hypocrisy Surrounds
Viestit: 63
Liittynyt: 15.06.2007 22:32

Viesti Kirjoittaja Hypocrisy Surrounds »

Osanottoni henkisestä turpiin saamisesta :(
Se on aivan käsittämättömän kamala tunne, kun pitää elää jatkuvassa kuolemanpelossa selvittämättömien synnintekojen takia.
Minua se provosoi itseni viiltelyyn uudestaan ja uudestaan.
Vaikka kuinka julistetaan, että kaikki olemme tilivelvollisia Jumalalle, niin todellisuudessa järjestössä ollessa olemme tilivelvollisia vanhimmille.
Nyt kun otin niskasta kiinni itseäni ja en enää halunnut tälläisen turhanpäiväsen paskan takia masennukseen, ei enää kävisi mielessä vastaavanlainen asia.

Tervetuloa myös minun puolesta palstalle!
Hyvä ja koskettava kertomus, toivotan onnea tälle vapaalle elämälle :)
suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

kiitos kiitos rohkaisuista!!! :)
Viimeksi muokannut suvihämäläinen, 06.07.2007 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
Japi-40
Viestit: 154
Liittynyt: 01.05.2007 00:01
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Japi-40 »

Aika kova elämän tarina. Nyt olet kuitenkin vapaa vartiotorniseuran kahleista ja se on hyvä asia.


IRTI VARTIOTORNISEURASTA !
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja Witless »

suvihämäläinen kirjoitti:Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja parin burnoutin ja konkurssin takia (juuri teinivuosieni aikaan) hän oli dominoivin ja pelottavin ihminen kenet tunsin.
Omalla äidilläni on myös, samaa vikaa on JT-suvusta tulleen ex-vaimoni suvussa. Hämmästyttävän monien Jehovan todistajiksi ryhtyneiden taustalla on mielenterveysongelmia, sattumaa vai ei?

Onnittelut poispääsystäsi ja tervetuloa!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

suvihämäläinen kirjoitti:No niin. Eilen olin elämäni ensimmäistä kertaa jt-vastaisessa mielenosoituksessa, ja minulla oli todella mukava päivä! Sen jälkeen olin muiden luopioiden kanssa grilli-iltamilla, joissa tutustuin uusiin kiinnostaviin elämäntarinoihin.
No moi nyt näin minultakin, kun en kerta sitten siellä grilli-iltamassa kerinnyt tutustua! (Paikalla olin kuitenkin ja mielenosoituksessa tietty kanssa)
suvihämäläinen kirjoitti: En ihmettele, että isäni on niin hurmioitunut jehovista, koska luulee sitä kautta löytäneensä turvan sisiäiselle liekilleen. Omasta mielestäni isäni pelkuri, joka ei uskalla hyväksyä itseään ja vahvaa persoonallisuuttaan, mihin liittyy myös vahva seksuaalisuus. Hän on ikäänkuin pienessä kopissa, jossa ei voi hengittää vapaasti. Ei mikään ihme, että mieli järkkyy.
Kovin tuttua! Itse asiassa olen yhä siinä pienessä kopissa.
suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

No moi nyt näin minultakin, kun en kerta sitten siellä grilli-iltamassa kerinnyt tutustua! (Paikalla olin kuitenkin ja mielenosoituksessa tietty kanssa)
Toi ninmimerkki ei sano hirveesti, olis kiva tietää kenen naamaan kuuluu nämä lauseet... ? 8)
Jees, koppeja on monenlaisia koko vaan vaihtelee... En kyllä usko että oot yhtä pienessä sellaisessa kuin isäni :wink:
Viimeksi muokannut suvihämäläinen, 06.07.2007 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

Hämmästyttävän monien Jehovan todistajiksi ryhtyneiden taustalla on mielenterveysongelmia, sattumaa vai ei?
Ihan totta!!! Meidänkin suvussa on yks mielenvikainen joka on nykyjään kai jesuiitta (ukkini ilmaisu jehovista.... :lol: ). Helppohan heille on saarnata ja raahata kokouksiin ja painostaa kääntymään, kun ei oikein yläkopassa kaikki ole paikoillaan.. Siilinjärven seurakunnasta minulla on sellaiset mukavat muistot, että joka toinen varmasti kärsi jonkin sortin mielenhäiriöistä. Kun kysyi kuulumisia kuulin vain valituksia kuinka maailma potkii päähän.. Hoh.
Viimeksi muokannut suvihämäläinen, 06.07.2007 10:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
suvihämäläinen
Viestit: 22
Liittynyt: 30.05.2007 10:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja suvihämäläinen »

Osanottoni henkisestä turpiin saamisesta :(
Se on aivan käsittämättömän kamala tunne, kun pitää elää jatkuvassa kuolemanpelossa selvittämättömien synnintekojen takia.
Aivan!!! Se syyllisyyden tunne oli jotain niin inhottavaa, että meinasi tulla Hulluksi isolla Hoolla! Helvetti sentään, kelasin välillä niin pikkutarkkoja juttuja, olinko mahdollisesti luisunut synnin pahalle tielle, esim oliko rukous liian lyhyt, oliko kenttäesitys liian tavallinen, ja pahinta oli, kun mielessä alkoi olla ajatuksia seksistä tai jostain siihen liittyvästä.. Sitten vaan hakkasin päätäni ja huusin tyyliin "mene pois, Saatana!" ja yritin ajatella tyhjää... Pikkumaista oli -ehkä- sekin, kun mietin, että Saatanan nimen kirjoittaminen isolla etukirjaimella olisi liiallista kunnioittamista itse vihtahousua kohtaan, kun taas raamatun ja jehovan kirjoittaminen pienellä kirjaimella olisi pyhäinhäväistys... :lol: Sääliksi käy niitä jotka murehtivat nyt näitä samaisia asioita... hehe - NOOOT!
I'm so stupid
Cause I use to live
In a tiny bubble
And I wanted to be
Like all the pretty people
That were all around me
But now I know for sure
That I was stupid
Stupider than stupid
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

suvihämäläinen kirjoitti: Toi ninmimerkki ei sano hirveesti, olis kiva tietää kenen naamaan kuuluu nämä lauseet... ? 8)
Jees, koppeja on monenlaisia koko vaan vaihtelee... En kyllä usko että oot yhtä pienessä sellaisessa kuin isäni :wink:
En niin pieneen koppiin yritäkään.
Minä olin se pitkänhuiskale blondi rillipää, päällä Luopio-paita, kiusailin jehovia siellä jäätelöjonon luona sateenkaarilipun kanssa. Ja olin liikkellä pyörällä.
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Re: Tässäpä minun tarinani..

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

suvihämäläinen kirjoitti:Helppohan heille on saarnata ja raahata kokouksiin ja painostaa kääntymään, kun ei oikein yläkopassa kaikki ole paikoillaan.. Siilinjärven seurakunnasta minulla on sellaiset mukavat muistot, että joka toinen varmasti kärsi jonkin sortin mielenhäiriöistä.
Siinäpä se jehovien partiotoiminta on, että partioivat että lääkitykset osuvat seurakuntalaisilla kohdalleen.
JohnTheRevelator
Viestit: 67
Liittynyt: 02.05.2007 18:46

Viesti Kirjoittaja JohnTheRevelator »

Rankkaa tekstiä, mutta onneksi asiat ovat nyt paremmin päin. Joo, olin minäkin grilli-iltamissa ja taidettiin jutellakin. Lähdin sieltä Tamperetta kohti kun muut lähditte jatkoille. Jehovan todistajista eroon pääsemisen jälkeen koin itsellänikin hirvittävän voimakkaana erilaisia syyllisyydentunteita, joista ei niin vain pääse eroon. Johonkin alitajuntaan ne vain uppoavat kun lapsesta asti kuulee sitä samaa paskaa oikeasta elämäntavasta. Vaikutit oikein iloiselta ja reippaalta. Elämä hymyilee :D :D :D
Usko tarkoittaa sitä ettei halua tietää totuutta

Friedrich Nietzsche
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3700
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Tarinasi oli koskettava

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Kiitokset suvihämäläiselle koskettavasta elämäntarinasta. Olet joutunut kokemaan kovia. Ihme, että olet vielä jollain tavalla kasassa. Moni olisi luhistunut täydellisesti tuollaisissa olosuhteissa.

Minun kärsimykseni eivät ole mitään verrattuna sinun kokemaasi.

http://koti.mbnet.fi/jpoika/myllynkivet/
Massetar
Viestit: 454
Liittynyt: 21.05.2007 08:44

Viesti Kirjoittaja Massetar »

Kiitoksia kun kirjoittelit tänne, olin yksi niistä jotka toivoivat sitä. Ei tullut numeroita vaihdettua silloin illalla, mutta tätä kautta suhun saa nyt kontaktin. Toivottavasti tapaamme jatkossakin.

Olet muuten niin aurinkoinen ja valoisa persoona ettei ikinä uskoisi sun käyneen läpi niin rankkoja asioita. Onnea toipumisellesi. Hienosti olet pärjännyt. Rohkaiset muita pelkällä olemassaolollasi.
Vastaa Viestiin