Normal

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Epäsäännöllinen
Viestit: 5
Liittynyt: 13.11.2010 03:59
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Normal

Viesti Kirjoittaja Epäsäännöllinen »

Ilman pidempiä puheita tää lyhyt selite.

Olen tällä hetkellä todistaja, mutta kuten nimimerkkini sanoo, epäsäännöllinen sellainen. Minut sai näille sivustoille tutustumaan kaveri, toveri, ehkä puolisoehdokaskin. Hän omaa jonkinmoisen JT-taustan, tällä hetkellä ei kai oikein todistaja, ei entinenkään, joku ihmeen välimallin sellainen. Varmaan toimeton.

Anyway, sivustoilla on kieltämättä kiinnostavia juttuja. Mutta, muutaman tunnin pureskelun jälkeen tarvitsen tämän kaverini selitteitä moniinkin juttuihin. Tää orastava avoliitto auttanee kai asiaa.. näistä puhutaan.

On asioita joista pidän uskontovereissa ja asioista joista en pidä. Muutama todellinen ystävä siellä salillakin ehkä on, mutta ne parhaimmat ovat hankittu sekalaisesta seurakunnasta, jotka on kai sitten entisiä Jehovan todistajia, nykyisiä sellaisia tai kuten tämä orastava avoliitto eli ei oikein mitään sellaisia.

Näkemykseni on selvä, tässä lapsenuskossa on monia hyviä asioita sekä monia huonoja. Mutta ei sellaisia, jotka estäisivät elämästä omaa elämääni jatkossakin. Ehkä jonkun isomman ratkaisun aika on joskus, ehkä ei.

Onneksi oman elämän asiat vievät huomioni suuremmilta osin. Tää vakaumuspuoli ei paljon vaivaa, jopa yllättävän vähän.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Normal

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Haitanneeko tuo todistajuus. Ei ainakaan minua haittaa. Tere tulemast. Onhan se hyvin ymmärrettävää, että entisissä porukoissa on hyviä ystäviä, ei siinä mitään. Systeemi ei vain oikein salli näiden olla ystäviäsi, vaikka haluaisivatkin, jos liukenet. Tämä on surullista, mutta täyttäköön ilo elämäsi.
RaM

Re: Normal

Viesti Kirjoittaja RaM »

Tervetuloa lukemaan ja juttelemaan. Tutki avoimesti palstan kirjoittajien juttuja ja mieti itse, mitä mieltä Sinä olet asioista.
Rakenna itsellesi hyvä elämä.
Vastaa Viestiin