Kiitokset ja rohkeutta

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Syrän
Viestit: 3
Liittynyt: 11.01.2011 16:42

Kiitokset ja rohkeutta

Viesti Kirjoittaja Syrän »

Hei kaikille! Rekisteröidyin juuri Veljesseuraan. Kiitokset TV2:n toimitukselle sekä
urheille entisille Jehovan todistajille, jotka tekivät eilisillan ohjelmasta erikoisen kiinnostavan. Toivon, että mahdollisimman moni, niin Jehovan todistaja kuin eronnut, erotettu tai ns. tavallinen suomalainen katsoi ohjelman.
Erosin uskonryhmästä v. 2003. Melkoisia kiirastulia on sen jälkeen käyty. Tulitusta
on tullut juuri JT-sukulaisten taholta. Arvaamattomiakin iskuja, joissa puututtiin ihmisarvooni. Lapsiani on käytetty k.o. taistelun välikappaleena, ikävä kyllä.
Välillä karttamiskysymykseen vastataan:"Kyse on sinun persoonastasi. Olet sairas ja sairaudentunnoton. Olet syvällä". Joskus on lipsahtanut viittaus eroamiseeni ja siinä onkin syytä karttaa omaa lasta/siskoa!
Mutta kyllä elämä kantaa. Muistakaa pitää itsestänne kaikin tavoin huolta. Rakkaat läheiset, oma aika ja vapaus, harrastukset, todelliset ystävät ovat kullanarvoisia.
Ja työtäkin on hyvä tehdä. Minulla on akateeminen loppututkinto ja työvuosia koulutukseeni liittyen on kertynyt 18. Tosin akateemisuus ei autuaaksi tee, siitäkin on kokemusta.
Pidetään yhteyttä!
Syrän
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiitokset ja rohkeutta

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa palstalle!
Let me go Master I hate you so
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Kiitokset ja rohkeutta

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Kiva, että kirjauduit. Tervetuloa matkalle mukaan. En ole JT, silti omaan karttamiskokemuksia, joten toisillakin on taito tallella. Syytä en tiedä, eikä ole tarpeenkaan. Eläkööt elämäänsä, mutta hieman kurjaltahan se tuntuu. Nuorimman siskoni tapasin viimeiksi 1976 ja vanhimman 1996. Edellisen isäni hautajaisissa jälkimäisen äitini. Pistetään sukuvian piikkiin, kun ei suksi luista. Minä moisista enemmälti murehtimaan. Juu -löytyyhän näitä suvun ulkopuoleltakin, jotka minua karttavat, eipähän suu kuivu, kun ei tervehtiä tarvis.
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: Kiitokset ja rohkeutta

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Syrän kirjoitti:Toivon, että mahdollisimman moni, niin Jehovan todistaja kuin eronnut, erotettu tai ns. tavallinen suomalainen katsoi ohjelman.
Minä toivon tätä myös! Ohjelman kotisivuilla oli ainakin vilkasta keskustelua. Nyt ne on jostain syystä poistettu.

Tervetuloa keskustelemaan! :D Mukavaa, kun tulee uusia!
vanessa
Viestit: 97
Liittynyt: 10.10.2009 12:09

Re: Kiitokset ja rohkeutta

Viesti Kirjoittaja vanessa »

Tervetuloa! :D
Vastaa Viestiin