moi vaa

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
westyle
Viestit: 8
Liittynyt: 11.01.2011 15:50

moi vaa

Viesti Kirjoittaja westyle »

itse en oo ollu enkä tuu olemaan jt mutta oon potentiaalinen aivopestävä.
haen voisko sanoo rokotusta ja suojaa kieroo ja häikäilemät uskonnollista väkivaltaa vastaan.
oon ollu lahkojen tulilinjalla ja ompa mut joskus houkuteltu kokoukseenki.
en koe kuitenkaan olevani niin viisas ja vahva et voisin yksin aivopesua torjua.
mun perhees ei oo todistajia mut tutuis oli ex todistajaperhe ja sillo vanhoina hyvin aikoina kun todistajat teki kenttää maalla oli meillä kans jt vieraita.
toivottavasti oon tervetullu foorumille vaikken oo ollu todistaja
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: moi vaa

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

westyle kirjoitti:toivottavasti oon tervetullu foorumille vaikken oo ollu todistaja
Ei huolta, olethan jt-katsantokannalta valioluokkaa meihin entisiin jehovantodistajiin verrattuna, tosin sillä asialla ei ole painoarvoa Vt-seuran opettaman pian kohtaavan maailmanlopun hetkellä.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: moi vaa

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

westyle kirjoitti:itse en oo ollu enkä tuu olemaan jt mutta oon potentiaalinen aivopestävä...
toivottavasti oon tervetullu foorumille vaikken oo ollu todistaja
Ei hätää. Kuulun kanssasi samaan kastiin. Minun käännytykseni on kestänyt jo ainakin 30 vuotta, laihoin tuloksin, mutta olenkin pohjimmiltani epäilijä ja hieman erikoistapaus. Oma Raamattunsa kannattaa silti tuntea mahdollisimman hyvin. Tästä on apua.
Vastaa Viestiin