nina2011

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Onneksi me ihmiset emme ole tuomareita. Voimme jättää läheisemme kaikkivaltiaan Jumalan huomaan, jos tämä yhtään lohduttaa ja antaa toivoa elämääsi.
robert.kardin
Viestit: 68
Liittynyt: 11.01.2011 08:01
Paikkakunta: Eesti

Re: "orpo"

Viesti Kirjoittaja robert.kardin »

No kyllä Jaako, oli kaunis! Kiitos! On kyllä hyvä, että löytyy vielä niitä vanhanajan tosimiehiä!

TÄSSÄ NYT ON JOKU VIRHEE!!!
Viimeksi muokannut robert.kardin, 21.01.2011 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
robert.kardin
Viestit: 68
Liittynyt: 11.01.2011 08:01
Paikkakunta: Eesti

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja robert.kardin »

Luin tässä että : " Jos joku vaikka tunnustais..." . No mitä siitä sitten olis? Kaikki ollan ihmisiä kumminkin.Olen ite ollut vuostolkulla kaikenlaisissa foorumeissa omalla nimellä ja on see ihan mukava vaan ollut, jos joku on tunnustanut.Miksi pitäis hävetä oma nimeä? Mitä väliä sillä, mitä toiset luule ja ei ne ylensä luule mitään.
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Mulla on tällänen itsesäälipäivä niin pakko vähän purkaa tunteita tänne. Ainiin ei mun pitänyt ehtiä käymään edes koulua loppuun koska harmagedonin piti tulla ennen sitä. Ei ollut väliä miten koulussa menee. Jälkeenpäin olen ajatellut että olin ns.ylijäämäpaska. Harmittaa kun on tullut tunnustettua kaikki ns. "synnit" kun muissa ei ole mitään vikaa. Ei ne ole ehnyt mitään väärää. Koska ne ei ole rikkonut omia pykäliään. Mitä nyt vähän ehkä syyllistynyt henkiseen väkivaltaan. Ainiin jos ne tietäis että kirjotan tänne niin kahvipöydässä ne ylenkatsoen voivottelis että voi voi reppanaa ei taida hyvin mennä kun tollasta nytten.
Vakio vastaus on että ne ei edes ymmärrä mitä tarkoitan jos huomautan niille jostain.
Mutta onhan mustana lampaana ihan kiva olla. Eniten mua surettaa se että kaikein läheisimmät huutelee kylällä mun mielenterveysongelmista koska ei kestä ajatusta että ei muutenkaan kiinnosta olla siinä uskonnossa. Tai sitten kerää itelleen säälipisteitä.
Miksi pitää korostaa jostain asiasta että haluan tukea tätä koska tämä on hyvä asia. Tuli taas sellanen olo että muuten oot paha mutta tämä asia mitä minä tuen on hyvä.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja rippeli »

nina2011 kirjoitti:Mulla on tällänen itsesäälipäivä niin pakko vähän purkaa tunteita tänne. Ainiin ei mun pitänyt ehtiä käymään edes koulua loppuun koska harmagedonin piti tulla ennen sitä. Ei ollut väliä miten koulussa menee. Jälkeenpäin olen ajatellut että olin ns.ylijäämäpaska. Harmittaa kun on tullut tunnustettua kaikki ns. "synnit" kun muissa ei ole mitään vikaa. Ei ne ole ehnyt mitään väärää. Koska ne ei ole rikkonut omia pykäliään. Mitä nyt vähän ehkä syyllistynyt henkiseen väkivaltaan. Ainiin jos ne tietäis että kirjotan tänne niin kahvipöydässä ne ylenkatsoen voivottelis että voi voi reppanaa ei taida hyvin mennä kun tollasta nytten.
Vakio vastaus on että ne ei edes ymmärrä mitä tarkoitan jos huomautan niille jostain.
Mutta onhan mustana lampaana ihan kiva olla. Eniten mua surettaa se että kaikein läheisimmät huutelee kylällä mun mielenterveysongelmista koska ei kestä ajatusta että ei muutenkaan kiinnosta olla siinä uskonnossa. Tai sitten kerää itelleen säälipisteitä.
Miksi pitää korostaa jostain asiasta että haluan tukea tätä koska tämä on hyvä asia. Tuli taas sellanen olo että muuten oot paha mutta tämä asia mitä minä tuen on hyvä.
Niin.
Muistan hyvin konventtipuheen, jossa kysyttiin, että onko nyt - Harmagedonin kynnyksellä - syytä tuhlata aikansa opiskelemiseen. Sen puheen jälkeen päätin että peruskoulu saa riittää. On sitä vaan opllut tyhmä lapsena. Paskaduuneja riitti vuosikausia, kunnes tajusin hankkiaammatillisen koulutuksen kaiken uhallakin.

Mustana lampaana on tosiaankin hyvä olla ainakin välillä. Aikansa kun on herättänyt pahennusta, niin jopa oma lahko-suku alkaa loiventaa mielipiteitään.
Let me go Master I hate you so
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Peruskoulun lopettaessa on vielä ala-ikäinen että se on vanhempien vastuulla. Mutta niiden mielestä ei ollut mitään väliä. Tän lahko suku on ollut niin kauan niin jyrkkiä että en usko niiden kannan yhtään loiventuman. Se olisi jo ihme.
Kyllä minäkin sinä päivänä kun opiskelut loppuivat hehkutin että ei se harmagedon tullutkaan.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Vastaa Viestiin