nina2011

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

nina2011

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Tsemppiä sinulle.. Itse asiassa kirjoituksesi sai minut kirjoittamaan ensimmäistä kertaa. Katsoin myös ohjelman. Todellakin...
Minun tarinani lyhyesti: Kasvoin "todistaja" perheessä. Isäni oli vanhin ja oikeesti uskoi asiaansa, ehköpä niitä harvoja jotka olivat tosissaan.. Niinpä uskonto vaikutti niin sanotusti selkäytimeen. Veljeni kärsi mielenterveys ongelmista ja oli välillä erotettuna ja välillä oli itse eronnut. Hän teki itsemurhan. Uskoin vakaasti että hän saa ylösnousemuksen paratiisin siitä huolimatta ettei ollut enää seurakunnassa. Peruskoulun jälkeen aloitin tienraivauksen ja tein osa-aika työtä. Tunnit ei meinannu tulla täyteen. Olin aina väsynyt. Masennuin kun en pystynytkään. Jossain vaiheessa aloin seurustella "maailmallisen kanssa". Muistan ne helvetilliset omantunnon tuskat täysin normaalista asiasta. Sain "nuhteita" olin myös vanhinten komiteassa. Muutin paikkakuntaa ja aloin hiipua. Sitten tulin raskaaksi. Minua ei kuitenkaan erotettu. Ihmettelin että eikö sen rakkaudellisen jumalan juuri niin pitäisi tässä tilanteessa tehdä. Aloin epäillä. Synnytyksen jälkeen masennuin ja jäin kokonaan pois toiminnasta. Myöhemmin kärsin kovista painajaisista ja pelkäsin että olen tehnyt syntiä pyyhää henkeä vastaan ja kuolen kohta. Halusin alkaa tutkia uudestaan. Minulle alettiin pitämään tutkistelua ja aloin käydä uudestaan kokouksissa ja kentällä. Tätä ennen olin myös käyttäytynyt aika holtittomasti monessakin asiassa. Olin tässä vaiheessa muuttanut takaisin paikkakunnalle jossa sukulaiseni asuivat. Sitten muutin taas ja aloin käydä paikkakuntani salilla. Kertoessani masennuksestani minut leimattiin seurakunnassa. Olin alkanut taas epäillä ja epäaito käytös vaivasi. Lopullinen niitti liittyi haravointiin.
tämä voi kuulostaa tyhmältä mutta se oli itselleni niin iso juttu. Lavalta ilmoitettiin että vapaaehtoiset voivat ilmoittautua pihatalkoisiin.
Rukoilin että kun en jaksa oikein käydä kentällä että jos voisin haravoida. Ilmottauduin haravoimaan ja olin innoissani. Sitten "veli" tulikin ilmoittamaan että ei tarvi tulla että hän on haravoinut itse kaikki..
Tämä nyt vaan oli se piste i:n päälle. Niitä asioita on niin paljon, että harmittaa ettei niitä voi tähän kirjoitaa.
Kirjoitin ero kirjeen seurakuntaan. Kärsin myös painajaisista liittyen demoneihin ja kuolemaan. Välillä tuntui että olen pahojen puolella. Olin silti päättänyt olla vaika pahojen puolella. Nyt kun aikaa on kulunut en koe enää olevani pahojen puolella. Enkä pelkää demoneja. Katson hyvällä omallatunnolla Riivattuja Taloja televisiosta. Ja näin monella muulla on ollut painajaisia.. Minä kun luulin pitkään että kaikki johtuu mielenterveysongelmista. Ainakin on hullun maine:) Onneksi en onnistunut kuolemaan vaikka yritin koska silloin olisin kuollut jehovan todistajana. Nyt haluan elää vaikka vaikeuksiakin on. Olen tällä hetkellä onnellinen. Olen myös innoissani koska olen ilmottautunut eläinsuojeluyhdistykseen vapaaehtoistyöntekijäksi. Menen siis tiistaisin ja torstaisin hoitamaan eläimiä:) no maanantaina ainakin.. Mieheni tuki on minulle tärkeää. Ja lapseni hymy.
Viimeksi muokannut Tony, 12.01.2011 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viesti siirretty omaksi aloitukseksi Maiscimuksen esittelystä
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Hienoa! Matkasi on vielä kesken, mutta uskon sen johtavan onnelliseen lopputulokseen. Meitä on täällä monta... Ota ihmeessä osaa miitteihimme, mikäli sinulla on vain tilaisuus.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Tervetuloa! Mulla oli lapsena painajaisia harmagedonista. :(

Hyvä, kun olet löytänyt vapaaehtoistoiminnan omaksesi! :D Paljon onnea tällä elämänmittaisella matkalla! :)
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa palstalle.

Kokemuksesi oli sykähdyttävä. Kuivailen kyyneleitä.
Let me go Master I hate you so
vanessa
Viestit: 97
Liittynyt: 10.10.2009 12:09

Re: nina2011

Viesti Kirjoittaja vanessa »

Tervetuloa!
Itsekin työskentelen eläinten parissa vapaaehtoistöissä aina silloin tällöin.
Onpa niitä kotiinkin siunaantunut muutama. Niistä saa kyllä paljon lohtua! :D
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

"orpo"

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Jollain muullakin on varmasti tälläinen olo että on orpo. Asun kaukana sukulaisistani mikä on hyvä asia. Toisaalta sitä kaipais niitä vaikka osa heistä on selvästi ilmoittanut ettei halua olla tekemisissä enään yhtä paljon kuin ennen eli käytännössä vaan perhe tapahtumat ilmoitellaaan. Osa läheisistä on kuollut. Ja osalle olen kuin kuollut. Joskus sitä vaan kaipaisi niitä tavallisia kahvi hetkiä joita oli ennen.
En kaipaa niitä kuitenkaan niin paljon että palaisin ikinä takaisin.
Tämän paikkakunnan vertais tapaamisetkin on vähän liian kaukana. Tai ei ole varaa lähteä Helsinkiin...Tai Lahteen..
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Aloitin tienraivauksen heti peruskoulun jälkeen. Harmagedonin piti tulla ennen kuin ehdin käymään kouluni loppuun. Joten minun koulutuksellani ei ollut väliä. Tein huonopalkkaisia töitä. Asumismenojani toki tuettiin ruhtinaallisesti niin kauan kuin olin kokoajanpalvelija. Mitäs sitten kun väsyin ja jäin pois. Ilman koulutusta ja kunnon työkokemusta. Olin täysin ulkona yhteiskunnasta.
Kouluttauduin myöhemmin mutta työhön menneminen on mahdotonta. Ainiin kukaan ei muista että etsin ensin valtakuntaa...Kukaan ei koskaan kiittänyt. Saan pienintä mahdolista eläkettä. Yksi vaikuttava asia tämän hetkiseen tilanteeseeni on uskonto.. thank you
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: "orpo"

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Älähän sure. Etujakin on: saat kaiken mahdollisen yhteiskunnan tuen. Eihän se suurta ole, mutta sillä selviää, vieläpä joiltain osin vallan mainiosti.
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Muuten ok mutta huoli tosta jälkikasvusta. Itellään ei niin väliä...
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Älä siitä huolimatta sure. Se ei auta. Jos äitiinsä ovat tulleet, selviävät kyllä aikanaan. Tuuppaahan itsesi sivuille, niin voit saada yksityisviestejäkin. Enhän tuputa, ehdotan vain. :D
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja rippeli »

nina2011 kirjoitti:Aloitin tienraivauksen heti peruskoulun jälkeen. Harmagedonin piti tulla ennen kuin ehdin käymään kouluni loppuun. Joten minun koulutuksellani ei ollut väliä. Tein huonopalkkaisia töitä. Asumismenojani toki tuettiin ruhtinaallisesti niin kauan kuin olin kokoajanpalvelija. Mitäs sitten kun väsyin ja jäin pois. Ilman koulutusta ja kunnon työkokemusta. Olin täysin ulkona yhteiskunnasta.
Kouluttauduin myöhemmin mutta työhön menneminen on mahdotonta. Ainiin kukaan ei muista että etsin ensin valtakuntaa...Kukaan ei koskaan kiittänyt. Saan pienintä mahdolista eläkettä. Yksi vaikuttava asia tämän hetkiseen tilanteeseeni on uskonto.. thank you
Minäkin jätin koulut käymättä koska aloitin tienraivauksen peruskoulun jälkeen. Pääsin postille töihin ja työpäivän päätyttyä kaivoin repusta suorat housut, kauluspaidan ja kravatin ja lähdin saarnaamaan.

Olisi mielenkiintoista kuulla lisää siitä miten elämäsi on sujunut. Miksi olet eläkkeellä tms??
Let me go Master I hate you so
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Olen eläkkeellä psyykkisitä syistä. Kärsin ennen pahoista pelkotiloista esim. liittyen demoneihin. Saattaahan se olla että perinnöllisyys vaikuttaa asiaan. Mutta veljeni psyykkiset vaikeudet olivat hyvin kytköksissä uskontoon. Tuntuu siltä että sukulaiset ovat tehneet meistä "hulluja" koska eivätäkä kestä ajatusta siitä että olemme "pahoja" Syitä on niin moni että en voi kertoa täällä koska muuten minut helposti tunnistettaisiin. Koin pitkään olevani paha ihminen. Odotin vain kuolemaa. Nyt onneksi joku tolkku tässä. Pyhää vihaa....
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Kiitos vilpittömästä lausumastasi. Et ole ainoa uskonnon uhri, jonka mieli on pettänyt -ja se on, kuten veljesi kohdalla totesit, uskonnon syyksi luettava. Jaksamista elämääsi.
nina2011
Viestit: 264
Liittynyt: 11.01.2011 01:02

Re: Ja tätä kaikkea muuta ei lisätty teille

Viesti Kirjoittaja nina2011 »

Harmi vaan että veljeni ehti kuolla. Olen monesti miettinyt että kun kuolintapa oli sama kun Juudaksella. Että luulikohan hän että no... Tuli mieleen erään nuoren naisen toteamus ajasta jolloin oli erotettuna että oli niin Juudas olo.
Jokainen uloskäynti on sisäänkäynti johonkin muualle.
Vastaa Viestiin