Moi!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Lumikukka
Viestit: 8
Liittynyt: 10.01.2011 11:26

Moi!

Viesti Kirjoittaja Lumikukka »

Jospas sitten minäkin lyhyen esittelyn itsestäni laittaisin. Olisinpa tiennyt teistä vuosia sitten... (aina olen kuvitellut olevani ainut erotettu :wink: vaikka onhan meitä suvussanikin jo aika monta... mutta sukulaisia ei lasketa)

Elin lapsuuteni perheessä missä äiti oli todistaja ja isä maailmallinen. Aika ristiriitaista aikaa se oli ja kuinka henkeen ja vereen sitä äidin puolta aina pidinkään kaikissa ristiriita tilanteissa mitä perheessämme uskonnon takia oli esim. joulut ja synttärit. Isä olisi alkuaikoina niitä halunnut viettää mutta me pidimme pintamme emmekä sortuneet moiseen pahuuteen :D

Kasteelle menin n.16 vuotiaana. Tienraivauksenkin aloitin 18 vuotiaana ja sen takia jätin koulutkin kesken kun halusin niin kovin kokeilla sitä :roll: Vaikka sisimmässäni häpesin käydä kentällä ja se oli yhtä tuskaa. Mutta kun moni kaverini aloittivat tienraivauksen samaan aikaan niin pitihän munkin sitä kokeilla... vaikka en kovinkaan tehokkaaksi itsäni voinut kehua :D
Erotetuksi tulin monen tuskaisen vaiheen kautta.. (viimeisessä komiteassa sitä jopa vanhimmilta rukoilin kun en jaksanut sitä piinaa enää viedä pitemmälle) ja sit jäinkin täysin yksin. Maailmallisia kavereita ei mulla silloin ollut ja kaikki entiset ystävät ja sukulaiset kääntivät selkänsä. Aikamoisesta montusta sitä piti itsensä kaivaa ylös... meni varmaan reilu kaksi vuotta ennekuin olin saanut itselleni rakennettua uuden elämän ja selvinnyt pahimmasta masennuksesta. Nyt siitä on jo n.13 pitkää vuotta enkä ole haaveillut takaisin menemisestä :oops: :wink:

Ja niin pimennossa olen vuodet elänyt etten tästäkään sivustosta ole kuullut aiemmin :roll: vasta kun luin tulevista tv-ohjelmista tuosta silminnäkijästä ja sit rupesin tutkimaan asiaa tarkemmin. Kiitokset vaan osallistujille hyvästä ja asiallisesta ohjelmasta joka toin omatkin kokemukset niin elävästi pintaan. Jatkossa tulenkin lukemaan sivuja aktiivisesti :D
odette80
Viestit: 252
Liittynyt: 31.03.2010 21:18

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja odette80 »

En minäkään tästä tiennyt, kun erotettu tuttu vihjaili asiasta. Suomi24:lla kävin jt aikanani. Ihan hyvä sivusto ja ihmeen asiallinen, vaikka soraääniä tuleekin.
Natsku
Viestit: 282
Liittynyt: 18.08.2008 15:40
Paikkakunta: NZ/Australia

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Tervetuloa minunkin puolestani. :D Olipas hyvä ohjelma, nyt on tullut paljon uusia kirjoittelijoita! :D
robert.kardin
Viestit: 68
Liittynyt: 11.01.2011 08:01
Paikkakunta: Eesti

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja robert.kardin »

Juupa, juu... terve vaan ( jos viitsit, niin opeta mulle pari uuta sana joskus)!
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Hienoa, että törmäsit ohjelmaan, ja olet nyt täällä! Hyvää jatkoa sinulle, myös seurassamme!
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa palstalle.
Meitä langenneita enkeleitä on enemmän kuin uskotkaan, ja me pidetään toisistamme huolta... Eli muista kirjotella.
Let me go Master I hate you so
vanessa
Viestit: 97
Liittynyt: 10.10.2009 12:09

Re: Moi!

Viesti Kirjoittaja vanessa »

Tervetuloa minunkin puolesta! :D
Vastaa Viestiin