Tervehdys

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Aaron Hannu
Viestit: 506
Liittynyt: 13.03.2011 17:17

Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Aaron Hannu »

Niin olen kirjoitellut Arskavain nimimerkillä, mutta kun kirjoitin salasanan väärin niin aattelin vaihtaa sen sitte omaksi nimeksi, kun en malta pysyä näiltä sivuilta poiskaan. Antoisia keskusteluja toivoen puolin ja toisin.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Tervetuloa nimellään kirjoittavien otusten joukkoon, Arska. :D
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Aaron Hannu kirjoitti:Niin olen kirjoitellut Arskavain nimimerkillä, mutta kun kirjoitin salasanan väärin niin aattelin vaihtaa sen sitte omaksi nimeksi, kun en malta pysyä näiltä sivuilta poiskaan. Antoisia keskusteluja toivoen puolin ja toisin.
Olisi kenties mahdollista ollut myös pitää vanha nimimerkkisi salasanan hukkuessa ja keskustella ylläpidon kanssa asiasta. Mutta mikäli toisin tai etenkin jos itse uuden nimmarin koet helpommaksi tavaksi niin mikäs siinä. Tervetuloa jälleen takaisin keskustelemaan. :D
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Peeveli
Viestit: 362
Liittynyt: 09.05.2012 14:39

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Peeveli »

Morjensta vain! Jos nimen muistan oikein niin taidamma olla molemmat pohjoisen poikia?
...Mess with the best, fuck the rest
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Otamme lämpimästi vastaan jo kauan kirjoitelleen arskavain hemmon uudella nimimerkillä seurakuntaamme. Kuten tavallista, matelemalla ja nöyristelemällä tiesi takaisin tulee ja joudut osoittamaan katumusta poissaolostasi olemalla aktiivinen palstalla ja kirjoittamaan vähintään 2h päivässä joka vastaa 60 tuntia kuukaudessa, että saat ravarin tittelin.

Ellei katumusta nähdä löytyvän , syrjimme sinua viimeiseen hengenvetoon asti :D

Oletan hengellisen edistymisen tapahtuvan nopeasti, mikä antaa sinulle tiettyjä etuja.
Jos olet oikein kiltisti, pääset joskus äänipöytään säätämään volumenappia ja erikokoisten puhujien puolesta käyt kipittäen nostamassa mikrofoonin oikealle tasolle.

Jos oikein hienosti menee, pääset sunnuntaisin lukemaan veljesseuran tekstiä ääneen niin että muut kuuntelee, koska eivät osaa itse lukea. Sinulla on hieno tulevaisuus edessäsi, tervetuloa uudelleen.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Tony »

Veli-Hopea taisi vähän innostua. Aloitus on vuodelta 2011. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tony kirjoitti:Veli-Hopea taisi vähän innostua. Aloitus on vuodelta 2011. :)
Katos jaa no perutaan koko homma :D Liian pieni teksti puhelimessa.
Eli tyyppi on toimeton :/ syrjin :D
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Re: Tervehdys

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Päivän naurut tästä ketjusta. Kokonaisuus on mainio. Kiitos kirjoittajille!
Vastaa Viestiin