Uudella nimimerkillä

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Valtakunnan palvelija
Viestit: 35
Liittynyt: 23.09.2007 09:28

Uudella nimimerkillä

Viesti Kirjoittaja Valtakunnan palvelija »

Olen joskus esittäytynyt muinaisessa vesipostissa nimimerkillä nakualaston. Tässä nyt uusi nimi, koska tuo vanha tuntuu huonolta. En tiedä onko tämäkään nyt sitten niin hyvä, mutta en tähän nyt muutakaan keksinyt. Olisihan se kiva omalla nimellä esiintyä. Ei vaan vielä pysty, on jotain kulissin rippeitä jäljellä.

Status:
Lopullinen uskon menetys 1996.
Kokoukset jätin kokonaan 2002.
Maltillinen luopio.
Toimintani on nettikirjoittelua ja miittejä.
Perheellinen, onnellinen, työssä käyvä mies, jonka vaimo on todistaja.

JT-status:
Toimeton.
Luopioajatuksia.
Huonoa seuraa.
Ei halua erota.
Ei tunnusta tehneensä vakavia syntejä.

Todistajia ärsyttää että henkilö joka ei usko pysyy kirjoilla. Luopioita ärsyttää se etten ole eronnut. Ja yleistykset ärsyttää kaikkia. Tällainen nyt vaan sattuu sopimaan minulle. Omaan hyvät suhteet perheeseeni ja joihinkin muihin todistajiin. En halua pilata niitä suhteita vain siksi että he ovat lahkon ohjailussa.
Olen tavannut täällä kirjoittavia luopioita. Ovat todella hyviä tyyppejä. En vielä kovin hyvin tunne heitä, mutta enköhän ilmesty miitteihin useammin tästedes.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Tervetuloa mukaan vaan :)
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Uudella nimimerkillä

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Valtakunnan palvelija kirjoitti:Olen joskus esittäytynyt muinaisessa vesipostissa nimimerkillä nakualaston.
Noihin aikoihin taisimme joitakin yksityisviestejäkin vaihdella, ainakin sun nimmari jäi mieleen. Taisi olla aikaa, jolloin vielä kävit kokouksissa.
Todistajia ärsyttää että henkilö joka ei usko pysyy kirjoilla. Luopioita ärsyttää se etten ole eronnut.
Mulla on tunne, että ensinmainittu vie mennen tullen voiton jälkimmäisestä. Kaikesta huolimatta olet tervetullut.
tikaram
Viestit: 148
Liittynyt: 28.04.2007 14:40

Re: Uudella nimimerkillä

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Valtakunnan palvelija kirjoitti: Todistajia ärsyttää että henkilö joka ei usko pysyy kirjoilla. Luopioita ärsyttää se etten ole eronnut. Ja yleistykset ärsyttää kaikkia. Tällainen nyt vaan sattuu sopimaan minulle. Omaan hyvät suhteet perheeseeni ja joihinkin muihin todistajiin. En halua pilata niitä suhteita vain siksi että he ovat lahkon ohjailussa.
Olisin itse valinnut saman tien kuin sinä, eli toimettomuuden, mutta kirjoilla pysymisen. Elämäntilanteeni pakotti eroamaan. Menetin ikävä kyllä suhteet kaikkiin vanhoihin hyviin ystäviin ja joihinkin sukulaisiini. Minusta on hyvä, jos pystyt yhdistämään molemmat asiat (todistajat ja oman ajattelusi) ilman, että se on henkisesti raskasta.
Valtakunnan palvelija
Viestit: 35
Liittynyt: 23.09.2007 09:28

Viesti Kirjoittaja Valtakunnan palvelija »

Tämä vaatii vain hieman teatraalisuutta, mutta ei ne taida edes haluta potkia minua pihalle. Olen erityistuntomerkeiltäni äärimmäisen miellyttävä.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Valtakunnan palvelija kirjoitti:Tämä vaatii vain hieman teatraalisuutta,
Onneksi Vt-seura antaa opetusta juuri siihen. Salinaamari hymyilee, vaikka sisin itkisi. Järjestössä ei ole mitään vikaa, vaikka mielenterveysongelmat ovat kaiken aikaa lisääntymässä. Eletään kaiken aikaa viimeistä päivää, vaikka elämää olisi suunniteltava myös seuraavaa konventtivaatetusta pitemmälle.
... mutta ei ne taida edes haluta potkia minua pihalle. Olen erityistuntomerkeiltäni äärimmäisen miellyttävä.
Väki kaikkoaa muutenkin liian suurella vauhdilla, ainakin USA:ssa lähetettiin seurakuntiin aikaa sitten kirje, että mononheiluttamista tulisi, jos mahdollista, hieman rajoittaa.

Nuorison voittopuolinen erottaminen on USA:ssa johtanut siihen, että on jo ääneen lausuttu se, että on ongelma vanhin-aineksen suhteen.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
karoliina
Viestit: 13
Liittynyt: 25.09.2007 23:19
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja karoliina »

Markku Meilo kirjoitti: Onneksi Vt-seura antaa opetusta juuri siihen. Salinaamari hymyilee, vaikka sisin itkisi. Järjestössä ei ole mitään vikaa, vaikka mielenterveysongelmat ovat kaiken aikaa lisääntymässä. Eletään kaiken aikaa viimeistä päivää, vaikka elämää olisi suunniteltava myös seuraavaa konventtivaatetusta pitemmälle.
.

tämä on niin totta, itse kärsin pitkään käsittelemätöntä surua. mutta salille piti mennä naama virneessä. ja ainoa neuvo mitä sain oli se perinteinen: kenttää, tutkimista ja rukoilua.
"don't look at how far you have to go, look at how far you have come"
saara
Viestit: 53
Liittynyt: 08.10.2007 21:53
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja saara »

Mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja siitä huolimatta eräs minulle kovin tuttu vanhin ehdottaa, että täytyy vaan pinnistää kokouksiin. Kaikki kuulemma joutuvat tekemään niin. Milläs pinnistät, kun jokainen solu huutaa: en tahdo mennä, en, en, en!!
Vastaa Viestiin