Esittäydynpä minäkin: Hei!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
peppergirl
Viestit: 2
Liittynyt: 19.03.2012 13:30

Esittäydynpä minäkin: Hei!

Viesti Kirjoittaja peppergirl »

Vasta palstan löytäneenä mutta pitkään asian kanssa painineena olen iloinen löytäessäni muitakin, joilla on samankaltaiset kokemukset.

Olen kasvanut JT-perheessä, esikoinen ja 'esimerkki' nuoremmille sisaruksilleni. Eristäytyminen 'maailmallisista' toimi tehokkaasti koko nuoruusajan, mutta kun tulin täysi-ikäiseksi, muutin kauas perheestäni - ja aloitin elämäni uudelleen erotettuna ja yksin. Ei sukulaisia, ei sisaruksia, ei tuttavia, ei yhteydenpitoa. Usean vuoden totaalihiljaisuuden jälkeen vanhempani ovat hiljaisesti hyväksyneet päätökseni ja jonkin verran pitävät yhteyttä minuun - liekö toinenkin erotettu sisko vaikuttanut pehmentävästi... Onneksi löysin ihanan elämänkumppanin, jonka kanssa olemme samaa sänkyä lämmittäneet reilun parikymmentä vuotta, tämä tietenkin vanhemmillanikin on kivenä kengässä.
Itsetuntoni on edelleen huono, ahdistus painaa ajoittain, mutta rakkaiden tuella pidän pääni pystyssä.

Seurailen juttujanne ja saatan osallistuakin kunhan hiukan rohkaistun. Jos Meri-Lapin alueelta löytyy muita erotettuja/eronneita, minuun saa ottaa yhteyttä - olisi mukavaa joskus vaihtaa ajatuksia sellaisen kanssa joka on itse kokenut saman kuin minä.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Esittäydynpä minäkin: Hei!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Hienoa kun löysit palstan, tervetuloa!

Toivottavasti saat täältä helpotusta myös itsetunto-ongelmiisi, todellisuudessa kun olet oman elämäsi sankari kun löysit itsestäsi voimia pyristellä sairaasta lahkosta eroon.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3701
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Esittäydynpä minäkin: Hei!

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

peppergirl kirjoitti:Vasta palstan löytäneenä mutta pitkään asian kanssa painineena olen iloinen löytäessäni muitakin, joilla on samankaltaiset kokemukset. ... Seurailen juttujanne ja saatan osallistuakin kunhan hiukan rohkaistun.
Kiva kun löysit Veljesseuran. Tervetuloa! Voit myös "löytää" omat kotisivuni, jotka myös käsittelevät JT-asiaa puolin ja toisin: http://koti.mbnet.fi/jpoika/
Tervetuloa myös sivuilleni.

Sähköpostini on jpoika@mbnet.fi

Terveisin: Johanneksen poika, JT-seurakunnan sisällä 31 vuotta, erotettu noin 5 vuotta sitten.
sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Esittäydynpä minäkin: Hei!

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tervetuloa foorumille. Aika lähellä asustelet, kun Meri-Lapissa :)
And Justice For All
Vastaa Viestiin