Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja nabander »

Kyllähän niitäkin oli.

Heinävesi, Hyvinkää, Hämeenlinnan konventtihalli, Kausala, Kouvola, Kurvi, Kuusamo, Lauttasaari, Mannerheimintie, Porvoo, Rauma, Suomenkylä, Tammisaari, Vantaan Betel, Vartiokylä.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Näköjään ollaan pyörittty muutamissa samoissa paikoissa. ;-) voi eiiiii pajastinko liikaa hahahahahah (antaa tiedotusosastolla tekemistä, jos eivät vielä ole tajunneet kuka olen)
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Kerava itäinen ja läntinen. Suunnitellu kyllä saliremontteja mm. Viitasaari, Jyväskylä Kypärämäki, Keuruu. Veikko kyl jo varmaan tietää kuka olen. Jos ei tiedä, voisin käydä hänen kanssaan pienen palaverin.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja nabander »

Juu nämä ovat onneksi muutamaa poikkeusta lukuunottamatta olleet sellaisia lyhyehköjä, viikonlopun mittaisia työn ja kahvitaukojen täyteisiä hetkiä. Hauskaa niissä oli ja usein oli mukavanoloisia siskoja paikalla tiirailtavaksi.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
juhamatti
Viestit: 16
Liittynyt: 31.12.2011 18:00
Paikkakunta: Kouvola

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja juhamatti »

Juu tulipa mieleen kun tuli oltua tienraivauskurssilla Varkaudessa vuonna 2006.
Olin ollut vasta muutaman kuukauden naimisissa ja kerroin kierrosvalvojalle, että on kova ikävä vaimoa.
No hän ymmärsi asian ja päästiinkiin kierrosvalvojan huoneeseen konventtisalin yhteyteen kurssin loppuajaksi,
kun kyseisellä veljellä oli oma asunto paikkakunnalla.
Olihan se vähän jännää kun veli piirivalvoja oli seinän takana...
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Konventin yhteismajoitukset oli ihan huippuja silloin teini-iässä.
Let me go Master I hate you so
SuurinBabylon
Viestit: 1371
Liittynyt: 02.01.2012 20:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

nabander kirjoitti:Juu nämä ovat onneksi muutamaa poikkeusta lukuunottamatta olleet sellaisia lyhyehköjä, viikonlopun mittaisia työn ja kahvitaukojen täyteisiä hetkiä. Hauskaa niissä oli ja usein oli mukavanoloisia siskoja paikalla tiirailtavaksi.

Kunnioittavasti teidän
Nabander
Nabander tuli paljastaneeksi sen, miksi niihin palkattomiin työprojekteihin tuli aina suostuttua. Seuran (mieluiten naispuolisen) takiahan niihin raahauduttiin. :D Ja saattoipa jopa skipata kokouksenkin jos oli teokraattisesessa tärkeysjärjestyksessä "tärkeämpiä" hengellisiä tehtäviä. Kyllä sitä mielummin mussutteli kahvia ja pullaa, kuin kuunteli mekaanisella äänellä luettavaa Vartiotornin tekstiä.
nabander
Viestit: 190
Liittynyt: 02.11.2010 22:40

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja nabander »

En tiedä muiden motiiveista, mutta tuo oli yksi aika kärkipään juttu minulle. Tykkäsin myös oppia kaikkea käytännöllistä.

Kunnioittavasti teidän
Nabander

Olen luvannut vaieta nykyisistä ajatuksistani, siitä mikä koskee entisiä ajatuksiani ei sovittu mitään
Titti
Viestit: 2
Liittynyt: 05.05.2012 18:20

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Titti »

Mielelläni kertoisin myös tarinanani, mutta juuri nyt en pysty. Teidän kaikkien kommentit olen lukenut huolellisesti läpi viimeiset kymmenen vuotta. Haluan kertoa, että palstaa seurataan ja siitä on ollut minulle todella suurta apua.
Mag Mell
Viestit: 541
Liittynyt: 10.04.2009 17:10

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Mag Mell »

rippeli kirjoitti:Konventin yhteismajoitukset oli ihan huippuja silloin teini-iässä.
*nyökyttelyä*

Lieköhän nykyisin koko yhteismajoitusta enää 'olemassa', ts. ilmaisen majoitustilan vuokraaminen seuran laskuun on varmastikin heivattu joskus samoihin aikoihin konventtien ruokapalvelun kanssa.
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Jaan käsityksesi yhteismajoituksessa, Mag, sillä viime kesänä minulle olis ollut tarjolla hotellimajoitus, kieltäydyin. Olen sentään kohtuuden ihminen.
SuurinBabylon
Viestit: 1371
Liittynyt: 02.01.2012 20:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Mag Mell kirjoitti:
rippeli kirjoitti:Konventin yhteismajoitukset oli ihan huippuja silloin teini-iässä.
*nyökyttelyä*

Lieköhän nykyisin koko yhteismajoitusta enää 'olemassa', ts. ilmaisen majoitustilan vuokraaminen seuran laskuun on varmastikin heivattu joskus samoihin aikoihin konventtien ruokapalvelun kanssa.
Ainakin toisten todistajien koteihin majottautuminen oli käytössä vielä muutama vuosi sitten, mutta tämähän ei varsinaista yhteismajoitusta ole sellaisena mitä se oli ennen muinoin.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Jaan käsityksesi yhteismajoituksessa, Mag, sillä viime kesänä minulle olis ollut tarjolla hotellimajoitus, kieltäydyin. Olen sentään kohtuuden ihminen.
Olisiko tuo ollut Seuran suosittelemaan hotelliin vai peräti hotelliin johon Seura on sovitulla varauskoodilla/ennakko-ilmoitus-varauksilla järjestänyt ns edullisen (tästäkin voidaan olla montaa mieltä, tapauskohtaisesti mikä on edullisinta ja missä sekä miten) hinnan ?
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Enpä osaa tuohon vastata ehkä, ehkä ei. Mutta, kuten sanottua, rakastan fiksuja "rakauspommituksia" ja nautin niistä täysin rinnoin hyvillä mielin. Tällaiseksi on elämeni mennyt, oi Bergerac. :wink:
Mutta pitäytykäämme aiheessa. :D
Holy Mary 74
Viestit: 2
Liittynyt: 04.05.2014 18:15

Re: Mukavia muistoja "aktiivi"todistajuusajalta

Viesti Kirjoittaja Holy Mary 74 »

Jos hakemalla haetaan niin ne konventti -reissut olivat loistavia. Pääsin näet jo aivan pikku likasta (6 v) keittiöön töihin. Olisi saanut puolestani kestää vaikka kaksi viikkoa ne konventit :)
Vastaa Viestiin