Ex-vl vertailemalla oppimassa

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
gepardi
Viestit: 3
Liittynyt: 20.06.2012 10:25

Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja gepardi »

Hejsan alla.

Rekisteröidyin tuossa muutama päivä sitten tänne. Olen tätä foorumia tosin aiemminkin lueskellut.

Olen siis entinen vanhoillislestadiolainen ja samalla nimimerkillä kirjoitellut noille vl-aiheisille palstoille. Osa on saattanut minut nähdäkin jossain UUT:n tilaisuuksissa.

Äsken juuri linkitin - ensimmäisenä viestinäni - tunnelmapaloja elämäni ensimmäisestä konventtikäynnistä. :)

http://hakomaja.net/keskustelu/uskosta- ... issa#18530
Viimeksi muokannut Tony, 24.06.2012 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Linkki konventtikokemukseen lisätty
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

moi tervetuloa :) mä oon se pölisevä punapää. Itseasissa oli avartavaa kuunnella uutssa myös muiden uskontojen uhrien stooreja. Paljon yhtäläisyyksiä löytyy. Oli mukava kuulla, että tuskasta voi nousta. Sen kyllä huomasin että jt. on kaikista voimakkaammin karttamassa eksiään.
Bunica
Viestit: 130
Liittynyt: 15.08.2009 19:11

Re: Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja Bunica »

Siellähän mekin sitten on tavattu. Jos olit pienessä vertaistukipiirissä 'ylähuoneessa', niin ehkä muistat minut: minä olen se lyhyttukkainen mummu. Muistat tai et, niin tervetuloa joka tapauksessa!
sinner74
Ylläpitäjä
Viestit: 2754
Liittynyt: 12.01.2009 14:12
Paikkakunta: Rollo

Re: Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Tervetuloa osallistumaan foorumille!
And Justice For All
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Siellä hakomajassahan oli joku JT:ksi itseään väittävä ehtinyt heittämään ilmaan kommentin:
Hei!
Mielenkiintoista, että kommentoit meidän konventtia. Itse olen Jehovan todistaja, ja tulin kanssa justiin tuosta konventista. Olen myös ajatellut, että meillä ja teillä on varmaan jonkin verran yhteisiä piirteitä.Mutta varmaan paljon erilaista. Meillä ei myöskään esiinny pedofiliaa. En ole ainakaan törmännyt.
Ei vissiin tieto kulje järjestön sisällä pedofiliatapauksista, kun ei tämäkään niistä mitään muka tiennyt...
Filippos
Viestit: 1139
Liittynyt: 30.09.2009 10:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Ex-vl vertailemalla oppimassa

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Niin, ja tervetuloa palstalle! :)
Vastaa Viestiin