SisarHento

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

SisarHento
Viestit: 112
Liittynyt: 07.08.2012 16:22

SisarHento

Viesti Kirjoittaja SisarHento »

Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja ex-sisar, siitä nimimerkkini SisarHento. Valitettavasti en enää kuitenkaan ole hento. Olin aikoinaan seurakunnan vanhimman vaimo, mutta se ei todellakaan merkinnyt, että avioliittomme olisi ollu onnellinen. Voi kuinka täynnä kiukkua kihisin, kun mieheni piti esimerkiksi sunnuntai-esitelmän onnellisen avioliiton salaisuudesta. Hänelle tärkeintä oli työ ja uskonto; minä olin kuin ilmaa. Sittemmin sairastuin masennukseen. Kuvittelehan kuinka pitää tehdä raskasta kolmivuorotyötä, olla hyvä sairaanhoitaja, olla hyvä äiti (kolme lasta), hyvä vaimo , hyvä jehovan todistaja, koti siisti. Kuka piru semmosta pitkän päälle kestää. En enää jaksanut käydä kokouksissa, enkä kenttätyössä. mieheni ei ymmärtänyt lainkaan sairauttani, mutta eivät seurakunnan jäsenetkään; ei edes sisaret. Jäin niin totaalisen yksin. Usein mietin, että miten pääsen tästä helvetistä ja vanhimmiston kyttäyksestä eroon.

Niinpä tapahtui se klassinen tapaus, että rakastuin toiseen mieheen, ja sitä kautta minut tietenkin erotettiin seurakunnasta ns.haureuden takia. Voi sitä vapauden tunnetta, kun tunsin itseni viimein vapaaksi kaikesta taakasta, jota olin vuosia mielessäni kantanut.

Voi hyvä helevetti, että kaikkeen sitä nuoruuden pöljyyksissä piti sitoutua!
Viimeksi muokannut sinner74, 15.10.2012 07:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Fiksattu otsikko Kirjoittajien esittely --> SisarHento
Ariadna
Viestit: 2177
Liittynyt: 28.04.2007 10:16

Re: kirjoittjien esittely

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Tevetuloa SisarHento!
Onnittelen onnellisesta ratkaisusta päästä pois onnettomasta tilanteesta.