nynnyilen mä vaan!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
pieni.muutos
Viestit: 25
Liittynyt: 06.07.2007 15:09
Paikkakunta: En viihdy ja poijjes aion!
Viesti:

nynnyilen mä vaan!

Viesti Kirjoittaja pieni.muutos »

Jonkin aikaa olen näitä teitin sivustojen juttuja seuraillut ja asioita pohtinut ja tarkastellut moneltakin näkökulmalta, mutta vielä nynnyilen seuran piireissä lähinnä sen kuuluisan läheistenihmistenmenettämispelon vuoksi. Tänäänkin olis taas henkellistä ruakaa jaossa mutta taidan pitkästä aikaa pitää breikin. Kunpa uskaltaisin breikata kokonaan.
Kuultua `07:
Rakas veli valvoja #uno: "Miten tyhmä sää oikein oot?"
Hienotunteinen paimen #two:"Sää oot nyt sekasin vähän monellakin tapaa.Sää oot tommonen hengellinen pyromaaniharjoittelija heh heh."
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viestit: 1741
Liittynyt: 13.04.2007 10:07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

Tervetuloa palstalle!

Kun tunnet ajan sopivaksi, voit kertoa vielä lisää itsestäsi (mm. oletko koko ikäsi ollut "Totuudessa" jne). Läheisten menetys on hyvin yleinen syy roikkua järjestössä. Itse yritin hieman rakentaa sosiaalista verkkoa järjestön ulkopuolelle ennen eroamista. Jotkut onnistuvat tällä tavoin hyvinkin "kivuttomasti" lähtemään. Kannattaa yrittää ja katsoa miltä näyttää.
paula
Viestit: 136
Liittynyt: 11.06.2007 04:04
Paikkakunta: muuttanut keskisuomeen

Viesti Kirjoittaja paula »

Tervetuloa lueskelemaan ja juttelemaan.

Kun selailet foorumia saatat löytää hyvinkin hengen heimolaisia. On hyvä kypsytellä ja miettiä asioita kaikessa rauhassa. Vaihtoehtoja on, ja jokaisella on oikeus tehdä tehdä omat valinnat. Joskus pieni muutos voi olla suuri harppaus!

Kaikkea hyvää sulle!!
Analysoija
Viestit: 1234
Liittynyt: 21.07.2007 19:51

Viesti Kirjoittaja Analysoija »

Lehtiveli kirjoitti:Tervetuloa palstalle!

Kun tunnet ajan sopivaksi, voit kertoa vielä lisää itsestäsi (mm. oletko koko ikäsi ollut "Totuudessa" jne). Läheisten menetys on hyvin yleinen syy roikkua järjestössä. Itse yritin hieman rakentaa sosiaalista verkkoa järjestön ulkopuolelle ennen eroamista. Jotkut onnistuvat tällä tavoin hyvinkin "kivuttomasti" lähtemään. Kannattaa yrittää ja katsoa miltä näyttää.
Itse toimin juuri tähän tapaan. Viimeisten kolmen järjestössä olokuukauden rakensin ystävyyssuhteita työkavereiden kautta.

Yhteydenpidon todistajiin jätin tarkoituksella vähemmälle. Viestiä tuli kyllä sieltäpäin tyyliin, "Olisko hyviä vinkkejä kohokohtiin tälle viikolle?"
"Mitäs sanot tämän päiväisestä päiväntekstistä?"

Yllättävän kivutonta tämä on ollut. Välillä hetken yksinäisyys vain tasoittaa.
Entisistä todistajista on ollut kovasti apua :twisted:
Kirsieveliina

Viesti Kirjoittaja Kirsieveliina »

Hei aloittaja,

onnea matkaan, mitä ikinä päätätkin tehdä. Olin itsekin tosi nuori kun mietin, mihin elämäni vie ja kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että mitään ei kannata tehdä hetken pikaistuksissa. Esimerkiksi perheen menettämisestä ei sitten oikein koskaan pääse eroon, ja se kävelee hyvin ikävissä yhteyksissä vastaan esim. kun vanhemmat ikääntyvät. Mutta mä olinkin aika erilaisessa tilanteessa, koska en pystynyt luottamaan enää yhteenkään ihmiseen ympärilläni. Haluan vain sanoa, että kannattaa olla varma ja harkita mitä tekee. Joillekin sopii toinen, toisille taas toinen tapa elää. Ja olisi tosiaan mukava kuulla, mitä olet ajatellut. Kaikkea hyvää!
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: nynnyilen mä vaan!

Viesti Kirjoittaja Witless »

pieni.muutos kirjoitti:Jonkin aikaa olen näitä teitin sivustojen juttuja seuraillut ja asioita pohtinut ja tarkastellut moneltakin näkökulmalta, mutta vielä nynnyilen seuran piireissä lähinnä sen kuuluisan läheistenihmistenmenettämispelon vuoksi. Tänäänkin olis taas henkellistä ruakaa jaossa mutta taidan pitkästä aikaa pitää breikin. Kunpa uskaltaisin breikata kokonaan.
Tervetuloa, ei nynnyilyssä ole mitään pahaa, oman itsensä löytämisessä kestää usein kauan. Jaksamista maailmojen välissä!
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kaikki me olemme nynnyilleet aivan samalla lailla. Etpä ole sinäkään 'ainutlaatuinen' sen suhteen. :D

Älä hätäile ja hötkyile ratkaisujesi suhteen, vaan tutki asioita rauhassa. Perehdy myös Jehovan todistajia koskeviin kriittisiin näkemyksiin (tällä meidän palstallammehan niitä kyllä löytyy jostain syystä) ja opettele ennenkaikkea ajattelemaan asioita OMAN ymmärryksesi kautta. Älä nojaa Seuran valmiiksi laatimiin selittelyihin, luota itseesi.
Vastaa Viestiin