Golgatan kuningatar esittäytyy

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Golgatankuningatar
Viestit: 1
Liittynyt: 13.03.2014 14:33

Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Golgatankuningatar »

Hei, täällä lähes kymmenen vuotta sitten eronnut "todistaja." Kirjoitan nyt lyhyesti, koska tarvitsen vielä aikaa muotoilla ajatuksiani. Vaikka eroamisesta on aikaa, en ole käsitellyt asiaa oikein kunnolla koskaan. Olen teini-iästä alkaen sairastanut monenlaisia mielenterveyden ongelmia, joita seurakunnassa tapahtunut painostus ei ainakaan helpottanut. Nyt olen elämäntilanteessa, jossa koen että vihdoin on aika käydä läpi lapsuuden ja nuoruuden kokemukset, jos se auttaisi myös nykyisiin ongelmiini. Olen onnellinen, että löysin foorumin jossa keskustella muiden samanlaisten kanssa.

Olen lähellä kolmeakymppiä oleva nainen, jonka äiti ja isosisko ovat mukana JT:ssä. Siskon kanssa ei juuri ole yhteyttä, äidin kanssa paremmin, voisi jopa sanoa että olemme läheisiä. Olen kärsinyt suuresti siitä, ettei nuoruuden kavereiden kanssa ole enää ystävyyssuhteita, ja siksi monesti tuntenut itseni yksinäiseksi. En ole ikinä kokenut kuuluvani mihinkään, en seurakuntaan enkä mihinkään muuhunkaan porukkaan. Kiitos tästä foorumista.
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa joukkoon tummaan :)
Tuo irrallisuuden olo taitaa olla aika monen exän ongelma. Itsekin koen olevani juureton ja se kyllä näkyy normielämässä.
Toivottavasti saat täältä tukea. Ainakin paljon mielenkiintoista luettavaa on jo valmiiksi.
Let me go Master I hate you so
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tervetuloa! Ei muutako käsittelemään asioita ja hommat kuntoon . Jos et mihinkään oo kokenut kuuluvasi , niin menneisyytesi vuoksi ainakin tänne kuulut ja ylpeänä vielä :)
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Batseba
Viestit: 8
Liittynyt: 12.03.2014 10:52

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Batseba »

Tervetuloa minunkin puolestani, vaikka itsekin olen uusi :)
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Tervetuloa!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Tervetuloa! Täytyypi kertoa muuten nimimerkki Golgatalle, että nyt hänellä on kuningatarkin! :D
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Tony »

Tervetuloa! :)

Aikaisempien kokemuksien ruotimisesta saattaa tosiaan olla apua myös niiden nykyisten ongelmasolmujen aukaisemiseen. Paino toki sanalla 'saattaa'. Mielen koukeroista kun harvemmin voi tietää.

Yhtä kaikki, harvemmin lahkotilinpäätöksestä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Onnea matkaan. :)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Silent enigma
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2013 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Golgatan kuningatar esittäytyy

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Tervetuloa :)
Vastaa Viestiin