Miittiä!!

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Silent enigma
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2013 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Moi!ketä kiinnostaa miitti vaikka mun luona? Itse oon toimeton mutta jäänyt kyllä täysin pois järjestöstä. Mulla pieni yksiö joten ei mitään 100 henkilöä mahdu mutta kaikki tervetulleita. Jos kiinnostusta niin viestiä vaan mulle ja sovitaan päivä! :)
Silent enigma
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2013 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Oho :) huomasin just että hyvinkäällä kanssa miitti! Sinne menen mutta toinen miitti voidaan järjestää mun luona :)
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Ehdota päivää ja kerro paikkakunta, eiköhän sulleki miitti saada aikkai
seks! :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Keäskuussa on perinteinen Suomenlinnan miitti. Päivämäärä tarkentuu, kunhan saadaan suunniteltua lisää. Lauantaina joka tapauksessa.
Let me go Master I hate you so
Silent enigma
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2013 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

Suokki miittiin en kyllä pääse kun lomamatkalla silloin.itse en osaa varmasti sanoa viel koska pystyn järjestää miitin mutta laitan heti infoa kun tiedän tarkemmin mun menot!
Silent enigma
Viestit: 20
Liittynyt: 20.11.2013 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Silent enigma »

No niin! Olinkin kuukauden edellä ajasta kun luulin että suokki miitti on heinäkuussa mutta se onkin kesäkuussa eli pääsenkin sinne suokin miittiin :) aloin jo suunnitella mun luo miittiä just tuona vkl kun kesäkuussa ainoa vapaa mulla mutta täytyy nyt perua se ja kivempihän se on tuonne Suomenlinnaan tulla eli nähdään siellä porukalla!!
Mievaan
Viestit: 487
Liittynyt: 14.10.2011 00:15

Re: Miittiä!!

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

loistavaa=)
Vastaa Viestiin