Helpottava vapaus

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
MusicMosse
Viestit: 2
Liittynyt: 27.11.2007 01:29

Helpottava vapaus

Viesti Kirjoittaja MusicMosse »

sainpas sitten aikaiseksi rekisteröityä tännekkin. Olen jonkin aikaa sitten jo päässyt järjestöstä ja täytyypi sanoa, että päälimmäisenä olotilana on todella helpottunut ja iloinen, vapaa fiilis. 12 vuotta ehti pyörähtää todistajana ollessa. :lol:
Ninth
Viestit: 295
Liittynyt: 25.05.2007 23:00

Viesti Kirjoittaja Ninth »

Tervetuloa ja onneksi olkoon. ;)
hijt
Viestit: 237
Liittynyt: 09.11.2007 17:16
Paikkakunta: München

Viesti Kirjoittaja hijt »

Mulla on kans oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässäni tunne että voin olla ja hengittää vapaasti. Se on tosi kiva tunne se. Usein oon muuten vaan niin onnellinen, siis ilman sen kummempaa syytä, että hymyilen ja hyräilen itsekseni. :) Vapaus on ihanaa.
"Raised upon repulsive lies from the time we were born
Driven into heads, holy laws..."
[Paradise Lost ~ Our Saviors]
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Tervetuloa MusicMosse! Uusia näyttää tulevan tälle palstalle 1/päivä.
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Tervetuloa, minunkin puolestani! 8)
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Helpottava vapaus

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

MusicMosse kirjoitti:sainpas sitten aikaiseksi rekisteröityä tännekkin. Olen jonkin aikaa sitten jo päässyt järjestöstä ja täytyypi sanoa, että päälimmäisenä olotilana on todella helpottunut ja iloinen, vapaa fiilis. 12 vuotta ehti pyörähtää todistajana ollessa. :lol:
Minusta on hienoa, että vieläpä vajaan kymmenen vuoden jälkeenkin tunne on tuo sama! :D Onnea!
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Istuva Härkä
Viestit: 193
Liittynyt: 29.08.2007 18:58

Viesti Kirjoittaja Istuva Härkä »

Kauhiasti onnitteluja vain, ja onnea jatkoonkin (onneakin saat vihdoin vapaasti toivottaa, senhän todistajat kieltää kun ei onneen usko). Oi mikä vapaus varmasti onkaan, itse odotan että joskus tulevaisuudessa tapahtuisi sellainen että minäkin irti pääsisin.. On vain kamalan vahvoja siteitä joiden katkaiseminen tuntuu siltä kun minulta katkaistaisiin raajat, miten siitä oikein voisi selvitä.. Mutta toisaalta se ahdistus mitä koen itse, olisi tiessään vaikka suvulle ja ystäville ja naiselle sanoisin hyvästit eroamisen muodossa ...vaan on aika varma että melkoinen masennus ja ajoittainen katumus varmaan iskisi, vaikka valehtelemisen ahdistusta ei enää kokisikaan. Hienoa siis kun sinä olet päässyt ulos, kait perässä tullaan!
Toivon sinulle irtipäästämisen onnea - ja uusia alkuja. (P. Brown)
Witless
Viestit: 1477
Liittynyt: 04.05.2007 00:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Helpottava vapaus

Viesti Kirjoittaja Witless »

MusicMosse kirjoitti:sainpas sitten aikaiseksi rekisteröityä tännekkin. Olen jonkin aikaa sitten jo päässyt järjestöstä ja täytyypi sanoa, että päälimmäisenä olotilana on todella helpottunut ja iloinen, vapaa fiilis. 12 vuotta ehti pyörähtää todistajana ollessa. :lol:
Tervetuloa! :)
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
Vastaa Viestiin