Kivikkoiselta tieltä metsäpolulle

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kivikko
Viestit: 650
Liittynyt: 10.01.2011 21:08

Kivikkoiselta tieltä metsäpolulle

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Heips

Olen noin vuoden verran heilunut enimmäkseen ihan muualla kuin tällä palstalla, ja ajattelin kertoa että kaikki on mennyt hyvin ja elämä hymyilee kanssani. Olen saanut jonkinlaisen rauhan ainakin vähäksi aikaa uskonnon suhteen, enkä sen vuoksi ole kaivannut tätä palstaa kuten aiemmin. Vertaistukikin on muuttanut tässä muotoaan enemmän in real life- naamatusten jutusteluun.

Koen tämän olleen tervetullut muutos, ja alan päästä hieman jopa yli todistajuudesta. Uskonto on jäänyt menneeseen elämään, vaikka kulkeekin jossain määrin aina mukana menneisyyden haamuna. Ilmeisesti irtautumiseni on nyt siinä vaiheessa että olen saanut muutakin ajateltavaa, ja olen löytänyt elämääni uutta sisältöä. Tätä olen toivonutkin. Ettei tarvitse jatkuvasti hieroa tätä JT-paskaa naamaansa, kuten tein vuosikaudet jotta sain asioita käsiteltyä ja muutoksia itsessäni aikaan. Homma kyllä kannatti.

Kyllä mä täällä vielä seurailen kirjoituksia, mutta pitkälti omassa rauhassani.
Nimrod
Viestit: 267
Liittynyt: 09.09.2013 19:10

Re: Kivikkoiselta tieltä metsäpolulle

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Hoidit asiat juuri niin kuin pitikin. Hieno juttu! Onnistuit.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
ModestMuse
Viestit: 145
Liittynyt: 12.12.2016 21:52

Re: Kivikkoiselta tieltä metsäpolulle

Viesti Kirjoittaja ModestMuse »

Hyvä kuulla! Me ollaan kaikki eri kohdissa meidän asioiden käsittelemisessä ja "yli pääsemisessä".
Lohduttavaa ja rohkaisevaa kuulla, että joku jo hieman "edellä" oleva on noin hyvin edennyt matkassaan! :)
Truth Does Not Fear Investigation.
Vastaa Viestiin