Jeesus Kristus on Herra!

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Vieras

Jeesus Kristus on Herra!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

1.Gal.1-12

1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,

2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.

3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,

4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!

5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.

6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,

7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.

8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.

10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.

Kannattaa ottaa vakavasti tämä Jumalan Sana! Ja tehdä parannus harhaopista ja sen opettamisesta Jehovan todistajien opin mukaisesti.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Siis uskomalla Jeesukseen Vapahtajanaan ja Herranaan peastuu helvetistä ja saa syntinsä anteeksi.

Sydämen uskolla tullaan vanhurskaiksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Sinä, joka olet tässä jehovalaisten opissa kiinni, sanoudu irti siitä ja etsi joku vapaaseurakunta tai helluntaisrk tmv. paikkakunnaltasi.

Jehovalaisuus on räikeä harhaoppi.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Anonymous kirjoitti: Sinä, joka olet tässä jehovalaisten opissa kiinni, sanoudu irti siitä ja etsi joku vapaaseurakunta tai helluntaisrk tmv. paikkakunnaltasi.

Jehovalaisuus on räikeä harhaoppi.
[sarkasmi]Sinäpä osaat perustella mielipiteesi harvinaisen hyvin.[/sarkasmi]

Minun mielestäni on vaarallista tarjota uskonnostaan lähtevälle heti uutta valmista pakettiratkaisua. Se menee helposti samanlaisen hyväksikäytön piiriin, kuin mitä Jehovan todistajat käyttävät käännyttäessään heikossa elämäntilanteessa olevia ihmisiä.

Minkä takia muuten vapaa- tai helluntaiseurakunnat olisivat avain onneen? Niin. Koska sinä itse kuulut vapaisiin suuntiin.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

En kuulu, vaan cityseurakuntaan, mutta suosittelin noita vaihtoehtoja, koska jokaisella paikkakunnalla ei ole cityseurakuntaa.

Kääntöpiitisrk, sana ja ylistys srk, river...baptistisrk käy.

Lue sinäkin mode vaan Raamattua valikoimatta opinkohtia avoimin sydämin niin pääset valkeuteen.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Anonymous kirjoitti:Siis uskomalla Jeesukseen Vapahtajanaan ja Herranaan peastuu helvetistä ja saa syntinsä anteeksi.
[Imperiumin vastaisku]Minä luotan Hammaskeijuun, Hän antaa karieksen anteeksi.[/Imperiumin vastaisku]
Jehovalaisuus on räikeä harhaoppi.
Pata kattilaa soimaa.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jokaisesta turhasta sanasta saat tehdä sinäkin tilin tuomiopäivänä. Ja tämä sana on varma.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ja kannattaa lukea apostolien tekoja vaikka aluksi systemaattisesti, niin oppii, mitä on dynaamisuus Jumalan tiellä.

Se ei ole hyssyttelyä ja uuden aikakauden odottamista vaan selkeää sanomaa.

Ja Mark.16:17-20

17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.

Mutta merkit seuraavat vain niitä, jotka pitäytyvät alkuperäisessä, väärentämättömässä evankeliumissa.
Lukittu