Uuden valon arpajaiset - syvyyden enkeli

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Päättävän Elimen veljet seikkailevat jälleen

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Siis, kun tekstiä alkaa tulemaan niin sitten sitä tulee... :)

Seuraavassa osassa "Päättävän Elimen veljet seikkailevat"-sarjaa käsittelemme rakkaudellista järjestelyä nimeltä Oikeuskomitea.

Toim. huom. Teksti sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia Jehovan todistajille! Sen huumoria ei ole tarkoitettu jäykille tosikoille eikä ryppyotsaisille näkkärinpurijoille. Lukeminen omalla vastuulla.

Mutta nyt, Päättävän Elimen veljet, olkaa hyvät.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Päättävä Elin on jatkuvasti valppaana laumansa suhteen. He etsivät taukoamatta ratkaisuja ongelmiin ja tekevät kaikkensa auttaakseen seurakuntalaisiaan pysymään Ainoan Oikean Tosi Uskonnon™ valvovan silmän alla…

- Haloo.
- No minä täällä.
- Ai moi.
- No moi. Mitäs äijä?
- No mitäs tässä. Netissä. Mitäs ite?
- Samaa. Millä sivuilla oot?
- No por… *mieti, mieti!* …borderterrierejä esittelevällä. *huh*
- Ai. Meinasiksä koiraa hankkia? *hölmistynyt*
- En tiedä. Kattelen ja vertailen että mikä olis hyvä säkäkorkeus… *ei mikä tauno toikin on… meneeks tää läpi?? noh parempi kun ei huomaa…*
- Mä tykkään sellasesta pienestä.
- *nauraa mielessään* Mä taas isoista. *tajuuks toi kuinka läppä se on…?* Mutta makukysymyshän tuokin… *voi äiti venäjä oikeesti!*
- Mä taas vähän googlailen että josko sais jonkun kiinni luopioyhteyksistä.
- Onko tärpännyt? *onnellinen puheenaiheen vaihdosta, koska pokka ei olisi pitänyt kauaa*
- Ei vielä.
- Millä hakusanoilla sä oot kokeillu? *huokaa*
- No siis mä oon niinku laittanu tohon niinku hakukenttään niinku että ”veli Järvinen = luopio” *kirjoittaa samalla* Eikä se löydä osumia. Ei löytänyt Virtasestakaan nyt kun hain. Ei mitään. Vaikka mä oon melko varma että sillä niitä on…
- *Blondi! Ei oikeesti oo todellista! Ampukaa mut!* Kummallista. Perin kummallista. *pidättelee nauruaan*
- Eikö ookin!? Ei se varmaan sittenkään kirjottele luopiotekstejä. *huokaisee ja sulkee selaimen*
- Joo. Tai sitten *koittaa hillitä itseään* annetaan jooko jonkun toisen hoitaa toi hakeminen ja muutenkin tietokoneiden kanssa näpertely?
- Niin. Mä oon joo ehkä vähän vielä ummikko näitten kanssa…
- *puree hammasta* Niin. *kerää itsehillintäänsä* Miksi sä muuten soitit?

- Ai niin. Siis kun tarvis varmaan pitää taas yks komitea.
- *huokaisee* Äh, mä en jaksa koko ajan. Miksi ne ei vaan voi uskoa mitä sanotaan ja sillä hyvä! *tuohtuu* Miks pitää alkaa miettimään liikaa?
- Sanos muuta!
- No ketäs mennään tällä kertaa ”tapaamaan”? Mietin vaan, että tarviiko valmistautua kauheesti. *ajatus katkeaa ja eksyy toisaalle* Vautsi, mitkä tis… *mieti, mieti!* tislaamot tuolla Ranskassa on. *huh* Pitäis käydä lomalla… *odottaa jännittyneenä huomattiinko mietintätaukoa…*
- Joo, mä en oo koskaan käyny. En osaa sanoa kannattaako mennä. *jää pohtimaan tislaamoiden merkitystä uskonnolliselta kannalta*
- *voihan äly ja väläys että on jätkällä tyhjä pää…!* Hmmm… Siis kuka se tyyppi oli?
- No se on taas se Aaltonen. *tuhahtaa* Se on nyt keksinyt että ne Enkeli jutut ei ihan mee keskenään nappiin. On kysellyt salilla siitä…
- No niinpä tietysti. Sen kanssa saa koko ajan olla varpaillaan. Sekään ei kyllä tunnu oppivan ettei pidä ajatella liikaa… Mitäs syytä käytetään tällä kertaa? *miettii* Ollaanko me käytetty jo haureus?
- *pohtii* Taidetaan olla… Joo, se oli sillon 2000 kesällä kun se tuli juhannustansseista niin sanottiin että se oli kähminy sitä yhtä naista. Mutta ei saatu todistettua mitään. Eikä tässä oikeen nytkään mitään oo… *miettii*
- Ai niin olikin joo. Noh mitäs sitten… *miettii* Tupakointi?
- No se oli viime talvena kun se sun naapurissa asuva kotka näki sen yhdessä sen työkaverinsa kanssa ulkona seisoskelemassa ja se työkaveri poltti. Mutta ei se jääny siitäkään kiinni…. *miettii* No kun se kuitenkin ottaa sen saunakaljan joka viikko niin miten olis kohtuuton alkoholinkäyttö?
- *miettii* Käytetty. Toissa syksynä rapujuhlien jälkeen kun se piti mun silloisen tyttöystävän tukkaa sivussa kun se oksensi. Mutta siitä sopasta lensikin se muija…
- *nauraa* Ne oli hyvät bileet!
- Joo. *röhähtää* Mä en muista puoliakaan siitä! *nauraa* Mutta kyllä ne konvan jälkibileet oli parhaat!
- Minkä vuoden?
- Toissa kesän. *nauraa* Ai ai. Täytyy alkaa jo suunnittelee ens kesän bileitä! Nyt vois ottaa naamiaisteeman! *suunnittelee jo*
- Hyvä idea!
*hiljaisuus*
- Ammu! *mieti, mieti!* Siis… vois ammua niissä juhlissa. *huh* Ammuu… niinku lehmät… *pässi!* Mutta mihis me jäätiin…

- Niin siis se Aaltonen… En mä kyllä keksi…
- *ei luulis olevan noin vaikeeta…* Jos nyt käytetään sitten se luopioajattelu ja potkastaan pellolle. Päästään siitäkin.
- Sen vaimo ja lapset varmaan järkyttyis… *miettii*
- No jos ne ei noista aiemmista oo järkyttyny ni ei sit kyllä paljoo mistään…
- Totta. Ja päästäänpähän siitäkin sitten.
- Niin just. Parempaakin tekemistä lauantai-iltana kun miettiä mitä se Aaltosen poika on taas keksiny.
- Joo. Mutta yks ongelma tässä on.
- No mikä?
- No siis mä googlasin ton Aaltosen myös eikä silläkään ollut luopioyhteyksiä…
- *puree tyynyä jonka jälkeen näppiksen reunaa ja sen jälkeen oven karmia* Joo. *kerää itseään* Anna mä hoidan sen.
- Okei.
- *näpyttelee* No ei näistä Veljesseuraan kirjottelevista kyllä voi näin äkkiä sanoa onks kukaan niistä Aaltonen… Toi Marilyn kyllä vaikuttaa aika ärhäkältä tapaukselta…! *grrr* Syntinen lupio…
- Sanoiksä jotain? Pätkii vähän…
- *kröhöm* Ei siitä löytynyt mitään mutta soita sille Aaltoselle ja sano että tullaan sinne tiistaina ennen koksaa. *miettii* Riittäks puol tuntia?
- No varmaan näön vuoks pitäis varata tunti ainakin…
- Okei okei, no laita sitten puoltoista tuntia ennen koksaa. Tuut sinne, otat Raamatun, nyt muista ottaa sit se UMK, ei kirkkoraamattua, ja vaikka öö… *miettii* Ilmestyskirjasta kertova kirja – se on siis se punainen. Ei se lasten satuhömppäpunainen, vaan se missä on niitä kaikkia torvensoittajia ja muita. Eiköhän me sillä saada jotain kehiteltyä. Ilmestyskirjasta löytää aina hyvää traumaa, joka puree. *miettii* Että sekin oli sekasin joka kirjotti sen… Ei mitään tolkkua! *naureskelee* Mutta siis joo.
- Okei. Nähdään siellä! Kerro sit mihin koirarotuun päädyit!
- Joo. *öö ootko pikkasen ulapalla? huhuu?!* Mä kerron sit.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Päättävän Elimen veljet saapuvat Aaltosen luo ja asettuvat nojatuoleihin. Aaltoselle itselleen jää keittiönjakkara. Mutta hänenhän pitääkin kärsiä ja katua... Juuri kun Aaltonen on istuutumassa yksi veljistä sanoo…

- Ei sulla Aaltonen mitään kaffetta olis?
- Onhan minulla. Käyn laittamassa valumaan… Jos muistan oikein te käytätte maitoa mutta ei sokeria?
- *naurahtaa* Hyvin muistettu!

Kun kahvi on kaadettu kuppeihin veljemme sanoo…

- Ei sulla mitää pullaa sit oo tarjota?
- No tuota… On minulla puoli pakettia Marie-keksejä, kun sain vasta aamulla tietää että olette tulossa ja tulin juurikin töistä… En ole kerennyt kaupassa vielä…
- Joo joo. Ei sitten. Mennääs asiaan. Noniin. Kerros nyt sitten kaikki.
- Niin. En oikein tiedä että miksi te tulitte? Tulitteko nyt kertomaan siitä Syvyyden Enkelistä, mistä kysyin?
- Onkos sulla jotain salattavaa Aaltonen? Häh?!? Suu nyt vaan puhtaksi!
- Ei kun mietin vain että kivahan se, että tulitte, mutta en nyt oikein enää tiedä mitä minun pitäisi sanoa…?
- Sä oot käyny painelemassa luopio-näppäintä, etkö olekin?!?
- En! Eihän minulla ole edes tietokonetta kun sinä itse kerroit että niistä tulee demoneita!
- Öö.. *mietti* Niin siis joo… Mutta kirjoja, onko?!? *katselee hyllyä*
- Ei ole muuta kuin Vartiotorniseuran kun siitä tuli silloin sanomista viime kerralla kun oli se tytön biologian oppikirja tuossa pöydällä… Nykyään hän tekee läksyt koulussa niin ei tule houkutuksia taloon.
- Ai. No hyvä. *miettii* Taidat olla kuitenkin ajatellut? Etkös olekin?!? Tunnusta pois!
- No joo. Tulihan siitä Syvyyden Enkelin muuttuneesta oppikysymyksestä muutama ajatus mieleen… Ajattelin että…
- Älä ajattele! Se on Saatanan keino päästä käsiksi sun uskoon! Sulje mielesi kaikelta muulta kuin Vartiotornin julkaisemalta aineistolta!
- Miten minä sitten luen Raamattua?
- Älä saivartele! Ei sun tarvii lukea sitä. Luet vaan näitä Vartiotorniseuran juttuja, ne riittää aivan hyvin.
- Kun me vaimon ja lasten kanssa yhdessä sitä mietittiin perhetutkistelussa sitä asiaa. Eikä meistä kukaan ymmärtänyt sitä.
- No sun tehtävähän se on perheen päänä ymmärtää. Mitä sä sitä vaimoltas tai lapsiltas kyselet?
- En minä sillä, kun he kysyivät, enkä minä osannut vastata. Niin kysyin sitten salilla mielipidettä asiasta. En ole tehnyt mitään muuta.
- Keltä kysyit?
- No, sinulta. Ja sanoit palaavasi asiaan…
- *mietti* Ainiin joo. *miettii* No se vastaus tulee painettuna seuraavaan Vartiotorniin. *yrittää muistaa mitä päätettiin, mutta ei muista* Lue sieltä.
- Selvä.
- *miettii* Meidän tarvii nyt pohtia tätä asiaa veljien kesken, joten poistuisitko vaikka rappukäytävään siksi aikaa…
- Mitä asiaa…?
- Mene nyt vaan sinne rappuun!
- Mutta tämähän on minun asuntoni… Enkö voisi mennä vaikka makuuhuoneeseen?
- *huokaa* No mene sitten… Mutta et sitten yhtään kuuntele! Onko selvä? Tai kenkä heilahtaa!
- On on. *poistuu huoneesta*

Alkaa komitean päätöksen teko:

- Ei toi kyl nyt riitä potkuihin. Äijähän on puhdas ku mikäkin kloriitilla valkastu lakana!
- *miettii* Ooksä alkanu pyykkää?! *nauraa*
- No en! Kun kävin vanhempien luona täyttämässä jääkaappia niin äiti kerto että niitä valkastaan kloriitilla! *tuhahtaa loukkaantuneena*
- Joo joo senkin pyykkäriämmä *lällättää*
- Ite oot joku… *ei keksi mitään* ööö… *miettii* sammakko!
- Hei kundit, nyt oikeesti. Lopettakaa jo!
- *höh* Joo joo.
- Senkin herra Pysytään Asiassa. *tuhahtaa*
- Annetaan sille julkinen varotus ja uhataan koko perhettä monolla, jos kyselee enää mitään? Onko kaikki samaa mieltä?!
- Joo ollaan ollaan. Sähän nää aina päätät. Mitä sä meiltä kysyt?
- No *ettei teidän pässien tarvis valehdella niin paljoa jos joku siitä joskus kysyy!* sen takia että tiedetään kaikki tämä linja, mikä nyt on otettu koskien tätä asiaa…
- Nii joo. Ihan kivasti ajateltu.

Aaltonen pyydetään paikalle ja hänelle ilmoitetaan tuomio. Aaltonen jää hölmistyneenä istumaan keittiöjakkaralleen kun veljet kaasuttavat pois. Julkinen varoitus ilmoitetaan varmuuden vuoksi jo saman illan kokouksessa… Ettei kukaan vaan eksyisi väärään seuraan ja tulisi harhaan johdetuksi. Veljet ne ovat niin huolehtivaisia ja ajattelevat kaikkea! Kaikki on taas hyvin ja lauma turvallisesti aitauksessaan määkimässä! Tai niin veljet luulevat…

- Mihin rotuun päädyit?
- En mihinkään. Vaikka ne kaikki olikin kyllä tosi... öö... *hiljenee* Kenen vuoro hakea kaljat?!
- *yhteen ääneen* SUN!!
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Sullahan on oikee luomisvimma iskeny!

:lol: :lol: :lol:
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Marilyn kirjoitti:
Vaikka käytät 'tehokeinoja', niin hyvin olet hahmottanut ääripään vanhimpien otteet. Tulee mieleen se vuosien takainen tapaus englannista, jossa vanhimmalla oli jt-rakastajatar vuositolkulla. Sitten rakastajatar otti ja meni naimisiin, tunnustaen tulevalle miehelleen asian. No menivät naimisiin, juttu tuli jotain kautta ilmi ja sulhanenkin joutui komiteaan kun ei ollut ilmiantanut asiaa. JWD:llä sulhanen purki hätäänsä kun oli hänkin joutumassa komiteaan.

Mulla on tunne luissa, että nämä sun tehokeinotkin kalpenevat monien todellisten tapausten rinnalla. Viimeisimpiä taisi olla nuoria poikia vikitellyt Brooklynin vanhin Jesus Cano, korkea-arvoisin kuuluisuus taas Rutherford.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Päättävän Elimen veljet seikkailevat edelleen...

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Joo mun ei pitäis näköjään lomailla... :)

Seuraavassa osassa Päättävän Elimen veljet joutuvat pohtimaan jälleen yhtä oppikysymystä. He päättävät järjestää Harmagedon Bingon, jossa arvotaan Harmagedonin seuraava ajankohta!

Veljet, olkaa hyvät...
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Eräänä lauantai-iltana Beetelin kattoterassilla…

- Hei! *kilisyttää kaljakassia* Mitäs äijät?!
- Oot käyny ”kentällä”? *nauraa*
- Joo! Alepassa!
- Sain mukaan 24 ”kiinnostunutta”! *kilistelee*
*räkäistä naurua*
- Annappa tänne yks, niin aletaan ”pitämään tutkistelua”!
*tsup, korkki aukeaa ja alkaa yleinen älämölö*

Muutaman syvällisen ”tutkistelun” jälkeen…

- Onks mitään jännää tapahtunut? *röyhtäisee*
- Joo. Aaltonen perheineen lähetti erokirjeen.
- Ai.
- Niin. Ja Järvinen kans.
- Just.
- Joo. Aaltonen selitti jotain epäselvyyksistä oppikysymysten selityksissä ja huonosta esimerkistä, mitä Päättävä Elin antaa… *tuhahtaa*
- Täh? Mekö muka?! *tuhahtaa myös*
- Mä en tajuu mistä se noi repi?! *päivittelee ja pyörittää päätään*
- Emmä tiedä. Sillä on aina ollu liian vilkas mielikuvitus. Ei yhtään sopiva Jehovan todistajalle.
- Ei ni.
- Luopiohan sekin sit oli.
- Pitäiskö kuitenkin sanoa että oltais erotettu se ennen ku se lähetti sen kirjeen tai sit vaan ”hävitetään” se kirje. Niinku sen Karhusen kirje.
- Äh. *pudistelee päätään ja ottaa hörpyn* Musta tuntuu että se alkais keksii sit jotain lisäjuttuja… *toteaa* Annetaan olla näin.
- Joo. Sanotaan lavalta että oli tosi paha luopio ni ei muut ala kyselee enempää ja pysyy siitä kaukana!
- Jep. Näin tehdään! Skool!
- Ei me hei saada skoolata…
- Ainiin. No *nostaa pulloaan, mutta ei sano mitään* sitten!
- Joo.
*kaikki nostavat pullojaan sanomatta mitään*

- Mun piti käydä kentällä… *myöntää alistuneena*
- Eikä?!
- Oikeestiko?
- Joo…
- Huh. Se on siis niin vihoviimestä touhua… *pyörittelee masentuneena päätään* Onneks ei tarvi kauheesti enää käydä ku on nää prenikat.
- Niinpä!
- Jep. Varsinkin kun yks onneton joka aukas oven oli se misu sieltä baarista missä käytiin keskiviikkona…
- Älä viitti!! Se blondi vai se brunette?
- Se blondi.
- Ei hel… *mieti!* Ei hel…pompaa vastaanottoa sitten ollut… *huh*
- No ei.
- Mitäs se?
- No se katto vähän pitkään ku näki mut. Tais tuntee... Ei olis pitäny laittaa samaa pukua kentälle ku mikä oli baarissa…
- *hymyilee ymmärtäväisenä* Mitäs sä sanoit?
- Mulla oli onneks valeasusetti mukana… *hymyilee*
- Hyvä! Se on kyllä tosi hyvä keksintö…
- Joo. Vedin sitte äkkiä rillit nenälle ja selitin että oon – silleen murteella – tullu Lapista tapaamaan villiä ja komeaa kaksoisveljeäni.
- Toi oli hyvä! *nauraa*
- Mitäs se siihen?
- No se katto vähän pitkään ja kuunteli mun löpinät loppuun asti.
- Mitä settiä käytit?
- No sitä paratiisisoopaa.
- Joo se toimii aina. Varsinkin muijiin. *hymyilee*
- No, tulik siitä sit mitään?
- Ei. *ottaa kulauksen kaljasta* Se sano että on ihan tyytyväinen luterilaisuuteensa.
- Perhanan lutkut!
- Jep. Ennen ku se sulki oven ni se sano että on kummallista että lappilainen puhuu savon murretta…
- Mä en tajuu… *miettii*
- En mäkään. *toteaa* Mut se onkin vääräuskonen. Oli varmaan demonin vallassa.
- Varmasti. Kaikki ne on!
- Se sano kans että mulla on samanlainen puku ku mun veljellä…
- Ai. *miettii* Mut eihän sulla oo veljeä…
- Ei niin. Noh, se on ihan menetetty tapaus se blondi, ei voi pelastua…
- Joo, ei millään!

Tunnin saunomisen jälkeen porealtaan viereisellä baaritiskillä…

- Tuli siitä paratiisista mieleen…
- Taas sä hei mietit liikaa… *hermostuneena* Lopeta ajoissa!
- Eiku siis kun tuli mieleen että pitäiskö meidän keksiä taas joku maailmanlopun ajankohta…? *miettii*
- Onks hei pakko alkaa ajattelee syvällisiä? Eiks voitais välillä rentoutuakin? *huokaisee* Aina pitää olla miettimässä kaiken maailman turhuuksia…
- No siis kun toi olis kattokaa sikäli hyvä että saatais taas bilerauha pitkäks aikaa!
- *tajuaa* Totta!
- Aivan… *pohtii ja keksii saman tien* Joo pidetään hei Harmagedon Bingo ens lauantaina!
*hyväksyviä huudahduksia*
- Joo! Mä tykkään bingosta!
- *mutisee itsekseen* Mistäs sä et tykkäis…
- Okei. Se on sit sovittu! Lauantaina kolmelta!

Saunominen jatkuu…
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Seuraavana lauantaina kello kolme Vartiotorniseuran kulisseissa kuhisee jälleen ja arvontakoneistoa vedetään esiin kaapista. On jälleen aika pohtia syvällisiä oppikysymyksiä…

- Tervetuloa Harmagedon Bingoon! Tällä kierroksella arvomme Harmagedonin ajankohdan!

- Palkintina arvomme oikean päivän veikanneiden kesken kaksi – kyllä, kuulitte aivan oikein – siis kaksi tienraivaajan virkaa Ala-Jänkämaalla. Palkintoon kuuluu 10 neliön yksiö paikallisessa sosiaalihuollon yömajassa. Tiloissa on yhteinen WC, suihku ja keittiötila muiden asukkaiden kanssa. Kalusteet eivät sisälly hintaan.

- Tarjoamme myös yhden lounassetelin joka kuukausi bonuksena yli sadan tunnin kenttäilystä. Mutta ei siinä vielä kaikki! Sadalla levitetyllä Vartiotornilla saa myös kahvipaketin joka toinen kuukausi! Onnellisia tienraivauskokemuksia odotellessa…

Numeropallot lisätään arvontakoneistoon… *plots, plots, plots…*

- Arvomme ensin päivän…

*sur sur* kone pyörii ja numero pullahtaa koneesta *plop*

- Jaaa… Päivä on… 15! Siis viisitoista!

- Arvomme kuukauden…

*sur sur* kone pyörii ja numero pullahtaa koneesta *plop*

- Jaaa… Kuukausi on… 8! Siis elokuu!

- Arvomme seuraavaksi vuoden… Vaihdamme vuosipallot koneeseen. Sillä aikaa voitte katsella kun yhdysvaltalaiset veljemme ahertavat Seuran plantaaseilla! He ovat onnellisia kitkiessään rikkaruohoja loppumattomilta pelloilta ruokapalkalla, koska, myös he, tietävät, että Vartiotorni sanoo heidän olevan onnellisia!

Sillä välin kulisseissa…

- Tää on nyt tarkka paikka hei!
- Jep.

*sur sur* kone pyörii ja numero pullahtaa koneesta *plop*

- Mikä sieltä tuli?
- 2007
- Mut sehän olis ihan kohta?!
- Ei se käy! Mä en oo vielä saanu pesää! Öö… *miettii* siis… en oo saanu vielä pesää rakennettua… omaa kotia siis! *huh*
*muut eivät huomaa mitään*
- Niin joo… *miettii mitä paitsi on jäänyt*
- Laitetaan siihen parikyt vuotta päälle.
- Ai niinku et 2017?
- *Pässi!* 2027! 27! Sä et kyllä päätä enää mitään vuosia sen 1975 sopan jälkeen!
- Niinhän me joo sovittiin… *nolostuu* Toi matematiikka ei oo koskaan ollu mulla mitenkään vahva…
- *mutisee itsekseen* eikä paljon muukaan…

Lähetys jatkuu…

- Jaaa… Vuodeksi lahjomaton arvontakoneistomme, joka on aina – siis ihan aina – oikeassa, antaa vuoden 2027!
- Hei! *pssst* Sulla on vielä se 2007 pallo kädessä…
- Ups! *vaihtaa palloa* Siis 2027!
- No nyt sillä on 2050 pallo… *huokaa* Ei sulle kans voi mitään tehtävää antaa hoidettavaks… Annas kun mä etin… *etsii* Tossa! Koitas nyt! *antaa pallon*
- Jaaa… Vuosi on… 2027! Siis kahdenkymmenen vuoden päästä! *hymyilee onnellisena*

- Näin. Arvonta on suoritettu ja Harmagedon tulee siis 15.8.2027! Nyt kannattaa jo alkaa varautumaan tuohon tekemällä testamentteja… Ottakaa yhteyttä, jos tarvitsette apua! *hymyilee valloittavasti*

- Viime kerran oppikysymyslotossa ei saatu yhtään täysosumia, joten palkintoina olleet paratiisi-paikat ovat vielä vapaina eniten tarjoaville!

- Kiitos seurastanne ja hyvää illan jatkoa! Muistakaa lukea Vartiotornia ja sulkea mielenne!

Lähetys loppuu ja Päättävän Elimen veljet luulevat kaiken olevan taas hyvin…

- Huh. No nyt on sekin sitten tehty!
- Taitaa olla mun kaljavuoro?
- Jep.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Nezumi
Viestit: 237
Liittynyt: 01.08.2007 12:18

Viesti Kirjoittaja Nezumi »

:lol:

Hyviä tekstejä. Noin pienenä off-topicina..tuli tuossa mieleen. Tuo seuran toimintatapa tuo lähes aina mieleen yhden rope jutun nimeltä Paranoia..ei nyt ihan yksi yhteen, mutta paljon samaa. Molempien 'logiikka' meinaa välillä pistää aivot solmuun joskaan onneksi jälkimmäisen kohdalla se ei olle mitenkään liian vakava asia. :)
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Päättävän Elimen veljet lepäävät...

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Tähän päättyy siis Päättävän Elimen veljien seikkailut. Ainakin toistaiseksi. Kiitos seurastanne ja kuulemiin!
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Marilyn
Viestit: 292
Liittynyt: 01.05.2007 15:14

Palautetta

Viesti Kirjoittaja Marilyn »

Olen saanut ihailijapostia muutamalta anonyymiltä fanilta koskien pientä saippuasarjaani Päättävän Elimen veljistä ja heidän seikkailuistaan. Vastaan siihen täällä julkisesti, koska en jaksa alkaa kanssanne, rakkaat anonyymit, kirjeenvaihtoon. Samalla muistutan siitä, että on aika turha lähetellä minulle näitä "uhkauksia"... Ne saa minut vain vakuuttuneemmaksi asiastani. (tämän jälkeen kaikki viestit menee suoraan roskiin, kiitos kuitenkin muistamisesta!)
Senkin saatanallinen luopio!
Kiitos! *sarvet kasvaa* :twisted:
Voit pitää noi sun mukahauskat "vitsit" ihan omana tietonas!
Ei tarvi oikeesti - aikuisten oikeesti - lukea jos ei halua. Usko pois!
Sä vaan luulet olevas tosi hauska.
Mitä sitten? Onpahan ainakin itselläni hauskempaa!
Lopeta toi irvailu heti!!!
Hmmm... Enpä taida. Taukoa kyllä pidän, mutta jos niin toivotaan, jatkan. Vaikka et niin haluaisikaan. Sori.
Jehova tulee tuhoamaan sun syntisen luopioperseen Harmagedonissa!
Niinhän te jo kahdeksan vuotta sitten mainostitte.
Sä oot vaan katkera luopio!!
Blaa blaa blaa. Kuultu jo. Ei sulla mitään uutta fraasia olis jota voisit käyttää?


Loppu viestistä olikin sitten edellisen toistoa ja sain tietää... *laskee* kuusi kertaa olevani saatanallinen/katkera luopio.

Olen kuitenkin iloinen huomatessani, että te, rakkaat anonyymit kultapossunaperoiset, olette käyneet tutustumassa täällä ja lukeneet näitä sivuja!

Oikein aurinkoista ja lämpöistä kesän jatkoa teille mussukat!

-Marilyn
Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
Avatar
Tony
Viestit: 7520
Liittynyt: 28.04.2007 07:38

Re: Palautetta

Viesti Kirjoittaja Tony »

Marilyn kirjoitti:Olen saanut ihailijapostia muutamalta anonyymiltä fanilta koskien pientä saippuasarjaani Päättävän Elimen veljistä ja heidän seikkailuistaan. Vastaan siihen täällä julkisesti, koska en jaksa alkaa kanssanne, rakkaat anonyymit, kirjeenvaihtoon.
Hihihii, avautuvat anonyymit. Jos AA-Kerhoa ei olisi varattu, voisivat ottaa tuon haltuunsa. :wink:

Täysin anonyymin henkilön palaute on kuin vartiotorniseuran hehkutus omasta erinomaisuudestaan; arvoltaan nollatasoa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Palautetta

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Marilyn kirjoitti:Olen saanut ihailijapostia muutamalta anonyymiltä fanilta...
Noilla ajatuksilla varustettu jt varmaan raportoikin tuollaisen fanikirjeen kirjoittamiseen käytetyn ajan ja pyöristää vielä hyvin omintunnoin ylöspäin.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Palautetta

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tony Syrjänen kirjoitti:... arvoltaan nollatasoa.
Paitsi se nostaa kirjoittajan oma itsetuntoa ja ylpeyttä maailman onnellisimman kansan jäsenyydestä, joka elää hengellisessä paratiisissa.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Ou Marilyn, ota nuo 'ihailijapostit' kunniamainintana itsellesi.

Tiedän aivan varmasti sen, että palstaamme ja sen kirjoittelua seuraavat ahkerasti muutkin, kuin me 'katkeroituneet luopiot'. Katkerosta puheenollen... Campari appelsiinimehulla ja jäillä on tällä säällä hyvää. :twisted:

Anna sanansäiläsi heilua kaikissa kommenteissasi, sillä pieni piristys asiakeskustelujen yhteydessä/lomassa on mielestäni erittäin tervetullutta ja mukava piriste palstalla.
Vastaa Viestiin