Näetkö samoin?

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Nimrod
Viestit: 267
Liittynyt: 09.09.2013 19:10

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja Nimrod »

Pro et contra kirjoitti:Mark 9:1 Ja hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa".

"muutamia" todellakin oli
Siis mitä, että muutamia jessen ajalta jotka eivät ole maistaneet kuolemaa? Ovatko he nykypäivän oligarkkeja? :lol: Vai mitä ihmettä? Näenkö minkä samoin?

Edittiä: Liian monimutkainen aloituspostaus mulle.
"Kuka on jumala, niin että minun pitäisi totella hänen ääntään? En tunne ketään jumalaa." -Mahtava metsästäjä
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Nimrod kirjoitti:Siis mitä, että muutamia jessen ajalta jotka eivät ole maistaneet kuolemaa? Ovatko he nykypäivän oligarkkeja?
Eivät ole oppikarkkeja, ovat iäkkäitä rötvättyjä jehovantodistajia, joilla korvattiin kuuluisa rötvätty 1914-sukupolvi, jonka Jehova päästi kuolemaan kaikista lupauksistaan huolimatta ja hallintoelimen piti paikata Jehovan moka. Sivutuotteena syntyi sitten kolmas rötvätty sukupolvi, joka eroaa lähinnä siitä, etteivät ole kovin iäkkäitä. Parhaimmillaan joukkoon tuppautuu teini-ikäisiä, joiden vuoro on vasta kun yksi Jeesuksen sukupolvi vastaa kolmea nykysukupolvea, pääsevät neljänneksi.
Edittiä: Liian monimutkainen aloituspostaus mulle.
Ollos huoleti, Vt-sukupolvioppia hölmömpää on saanut saa etsimällä etsiä jo 1800-luvulta lähtien.
artoodetoo
Viestit: 149
Liittynyt: 14.11.2012 17:04

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

https://www.youtube.com/watch?v=wUYu2EimnPI

Siinä teidän tuleva hallitsija, voideltu Tampereen Hervannasta. Hellwood aka Armo Murha.
artoodetoo
Viestit: 149
Liittynyt: 14.11.2012 17:04

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

artoodetoo kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=wUYu2EimnPI

Siinä teidän tuleva hallitsija, voideltu Tampereen Hervannasta. Hellwood aka Armo Murha.
On myös räpännyt sanoin "Kun puhut mulle poika, älä unohda aamenta".

PS. Piti editoida, mutta vahingossa vastasin.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

artoodetoo kirjoitti:Siinä teidän tuleva hallitsija, voideltu Tampereen Hervannasta. Hellwood aka Armo Murha.
On myös räpännyt sanoin "Kun puhut mulle poika, älä unohda aamenta".
Joo ihan Ilmestyksenmukaista menoa, siinähän on maininta stykestä, joka kukaan muu ei osaa sjungaa. Jos sitten tyyppi ei ole koskaan valehdellut, eikä saastuttanut itseään naisen kanssa, niin aina vaan paranee. Enää 143 999 samanlaista hoitelemaan, että 99,9 % väestä saadaan tapettua, niin hyvä tulee.
artoodetoo
Viestit: 149
Liittynyt: 14.11.2012 17:04

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja artoodetoo »

Markku Meilo kirjoitti:
artoodetoo kirjoitti:Siinä teidän tuleva hallitsija, voideltu Tampereen Hervannasta. Hellwood aka Armo Murha.
On myös räpännyt sanoin "Kun puhut mulle poika, älä unohda aamenta".
Joo ihan Ilmestyksenmukaista menoa, siinähän on maininta stykestä, joka kukaan muu ei osaa sjungaa. Jos sitten tyyppi ei ole koskaan valehdellut, eikä saastuttanut itseään naisen kanssa, niin aina vaan paranee. Enää 143 999 samanlaista hoitelemaan, että 99,9 % väestä saadaan tapettua, niin hyvä tulee.
Saastuminen lienee tapahtunut, kun kaksi lasta löytyy. Toisaalta isästähän ei ole aina varmuutta.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Näetkö samoin?

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

artoodetoo kirjoitti:Saastuminen lienee tapahtunut, kun kaksi lasta löytyy. Toisaalta isästähän ei ole aina varmuutta.
Ph on voinut olla jälleen kerran asialla, eli kyseessä ties kuinka mones täyttymys Jeesuksen sikiämiselle.
Vastaa Viestiin