IP tarkistus

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Aktivointikoodi tulee sähköpostissa linkkinä kun rekisteröityy palstalle ja sitä pitää klikata aktivoidakseen käyttäjätunnuksen.


Jakelle taas, multa pääsi proxyt yms. jotenkin unohtumaan tossa, sitä se on kun ajatukset harhailee jossain ihan muualla... (lue: naisissa) :oops:
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Niin olikos kovanyrkillä/jalluenolla jotain pätevää selitystä siihen, miksi jallueno näyttäisi suorittaneen rekisteröitymisen helsingistä, mutta kirjoittaa porista? Vai laitetaanko altteritunnus suosiolla kiinni?
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Jallu-eno
Viestit: 16
Liittynyt: 28.05.2008 17:06
Paikkakunta: Pori

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Jallu-eno »

Niin olikos kovanyrkillä/jalluenolla jotain pätevää selitystä siihen, miksi jallueno näyttäisi suorittaneen rekisteröitymisen helsingistä, mutta kirjoittaa porista? Vai laitetaanko altteritunnus suosiolla kiinni?
Katsos nyt sitten mistä tämä viesti tulee. En kirjoita juuri nyt kotoani mutta kyllä täällä Porissa ollaan. Minkä helvetin tähden mun pitäisi esiintyä kahdella tai useammalla nimmarilla?!

Et ole ajatellut sitä että nyt kun kirjoitan ,niin kai se viesti nyt menee servereitten kautta vaikka ensin Ruotsin kautta Hollantiin, ja sieltä vaikka sinne helsinkiin. Jos tää olisi kahdenkeskinen yksityinen keskustelu niin silloinhan sen voisi tarkastaa paremmin?
"King aggrivation, Vampire de Luxe,
Congratulations, God hates your guts,
Bound for damnation, backs to the wall,
And the Keys To The Kingdom mean nothing at all,"
-Lemmy Kilmister
RaM

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja RaM »

Nooh... asiallisestihan meillä tämä jutustelu kuitenkin nykyisin menee. Ainakin minun mielestäni. 8)
Kovanyrkki
Viestit: 270
Liittynyt: 06.05.2007 21:48

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki »

Alueveli kirjoitti:Niin olikos kovanyrkillä/jalluenolla jotain pätevää selitystä siihen, miksi jallueno näyttäisi suorittaneen rekisteröitymisen helsingistä, mutta kirjoittaa porista? Vai laitetaanko altteritunnus suosiolla kiinni?
Ei minkäänlaista selitystä.

Mutta tämän Kovanyrkin voit aivan vapaasti ja koska tahansa laittaa kiinni.
RaM

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kyllä se on niin, että jos on joskus jutut menneet överiksi, niin niillä ei ole enää merkitystä kun asiat on sovittu ja henkisesti netissä lyöty kättä päälle. X:llä ei ole karttamismenettelyjä eikä mitään nöyryytysaikoja jollon pitäisi anellen hakea sopua. En ole nähnyt monenkaan esittävän noin jämäkästi ja perustellusti syitä toimilleen joten nostan hattua Kovanyrkille. Kun pistit (olisiko ollut maaliskuuta) viestin että asiat on hoidettava kuntoon, niin muistaakseni sait tukeni kommentillesi. Kenties olen minäkin ollut varautunut tämän paluusi suhteen, mutta muista Paavalin saama kohtelu ja anna meillekkin anteeksi, jos ollemme olleet (tämä koskee myös 24 kirjoittelijoita) epäileväisiä.

Olet tervetullut juttelemaan ainakin minun kanssani milloin vain :!:
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja wolframium »

RaM kirjoitti:En ole nähnyt monenkaan esittävän noin jämäkästi ja perustellusti syitä toimilleen joten nostan hattua Kovanyrkille.
Samat mietteet. Rehellisyys kuitenkin kannattaa aina loppupeleissä. Ja sitäkin kannattaa miettiä, että vaikka tänään olisin hyvinkin eri mieltä jonkun kanssa, niin mitäs sitten tehdään, jos jonain päivänä istutaan samaan (/samanmielisten?) pöytään...
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
RaM

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja RaM »

Toki erimieltäkin saa ja pitääkin olla, mutta mielipitestä on osattava keskustella.
Kovanyrkki
Viestit: 270
Liittynyt: 06.05.2007 21:48

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Kovanyrkki »

RaM kirjoitti:Kyllä se on niin, että jos on joskus jutut menneet överiksi, niin niillä ei ole enää merkitystä kun asiat on sovittu ja henkisesti netissä lyöty kättä päälle. X:llä ei ole karttamismenettelyjä eikä mitään nöyryytysaikoja jollon pitäisi anellen hakea sopua. En ole nähnyt monenkaan esittävän noin jämäkästi ja perustellusti syitä toimilleen joten nostan hattua Kovanyrkille. Kun pistit (olisiko ollut maaliskuuta) viestin että asiat on hoidettava kuntoon, niin muistaakseni sait tukeni kommentillesi. Kenties olen minäkin ollut varautunut tämän paluusi suhteen, mutta muista Paavalin saama kohtelu ja anna meillekkin anteeksi, jos ollemme olleet (tämä koskee myös 24 kirjoittelijoita) epäileväisiä.

Olet tervetullut juttelemaan ainakin minun kanssani milloin vain :!:
( :lol: ei kirjoitettu kotikoneelta :lol:)

Ei mitään, asiat OK

Tämä vaikutti sivuissasi, kun ne läpi kahlasin.

>>Ihmisellä, jota tunteet ja tunnemuisti hallitsee normaalia voimakkaammin, on paljon vaikeampaa luopua uskosta Jumalaan ja enkeleihin.<<

Suoraa tekstiä minulle.


Minulla on aivan uskomaton tunneside Jehovantodistajuuteen! Aivan viime kuukausiin saakka, minulle on ollut vaikea lukea negatiivista VT-seurasta, vaikka olen sitä kritisoinut itse. Ärhäkkä puolustusreaktio on painanut herkästi päällä ja hetken jo luulin, että huopaan ja soudan jatkuvasti puolelta toiselle. Nyt olen kehittänyt itselleni mallin jota mietin, jos VT-seuran kritisointi rupeaa ottamaan kaaliin.

1. Kerron itselleni, että VT-seura huijaa sinua tietoisesti ja valehtelee jatkuvasti päin näköä.

2. Tappaa jatkuvasti ihmisiä, koska pakoittaa ihmisiä verensiirtoitsemurhiin.

3. Hajoittaa perheitä ja aiheuttaa uskomatonta tuskaa karttamisohjeilla.

Näitä asioita tietoisesti mietin, kun tekee mieli "antaa palautetta" VT-seuraa kritisoiville, niin alan päästä pikkuhiljaa tuosta tunnesiteestä eroon. Nykyään pystyn pääasiassa suhtautumaan neutraalisti asioihin, ja pystyn löytämään puhuttelevia asioita sivustoista, joita aikaisemmin luin vain voidakseni tykittää niitä jotenkin negatiivisesti.

Sinun sivustosi "Uskon synty" puhutteli minua.
Avatar
Alueveli
Eläkeläinen
Viestit: 1299
Liittynyt: 13.04.2007 01:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Jallu-eno kirjoitti:Et ole ajatellut sitä että nyt kun kirjoitan ,niin kai se viesti nyt menee servereitten kautta vaikka ensin Ruotsin kautta Hollantiin, ja sieltä vaikka sinne helsinkiin.
Pelkestään tämä selitys ei mene läpi, minäkin ymmärrän yhtä sun toista tietoliikenteestä.
Kovanyrkki kirjoitti: Näitä asioita tietoisesti mietin, kun tekee mieli "antaa palautetta" VT-seuraa kritisoiville, niin alan päästä pikkuhiljaa tuosta tunnesiteestä eroon. Nykyään pystyn pääasiassa suhtautumaan neutraalisti asioihin, ja pystyn löytämään puhuttelevia asioita sivustoista, joita aikaisemmin luin vain voidakseni tykittää niitä jotenkin negatiivisesti.
Tämä on mukava kuulla. Toivottavasti jatkossakin saamme kuulla sinulta yhtä asiallista argumentointia kuin mihin olet jo useaan kertaan todistanut pystyväsi. :)

Täysin varmaa todistetta näiden kahden käyttäjätunnuksien yhteneväisyydestä ei ole, joten julistettakoon tämä IP keskustelu loppuneeksi. Epäilen kyllä yhä, joten kannattaa ennen sendaamista vielä varmistaa ettei vain vahingossa kirjoita kaverin osoitteesta ;)
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Jaakob
Viestit: 707
Liittynyt: 28.04.2007 14:43

Re: IP tarkistus

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Ei ole tarvetta epäillä enää, asia on melkolailla varmasti niin että kaksi eri kirjoittajaa on kyseessä :)
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Lukittu