kauhajoella tapahtuu

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

RaM

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja RaM »

Alueveli kirjoitti:
RaM kirjoitti: Mitenkäs se poliisi jolla epäilystä oikein ilmoitettiin ja joka ei asiaa onnistunut oikein hoitamaan?
Johan tämän poliisin toimintaa tutkitaan. Ennen lynkkaamista odottaisin kuitenkin tutkinnan valmistumista ja tietoa siitä, onko tämä toiminut voimassa olleiden ohjeiden mukaisesti. Jälkikäteenhän on helppo todeta, että ase olisi pitänyt viedä.
Juuh... näinhan se on. Pointtini ei kuitenkaan tässä ollut niinkään tuossa poliisissa vaan siinä mielestäni typerässä ajattelutavassa että mahdollisesti Saaren tunteneet ja aiheesta hänen kanssaan jutelleet nostetaan syypäiden rinkiin. Jopa uhkaillaan heitä julkisuudessa rangaistuksilla! Eihän heillä ole voinut olla senkään vertaa kompetenssia tunnistaa noiden uhkailujen todellista vaaraa kuin nimenomaa siihen koulutetulla poliisilla.
Ei noita Saaren ajatuksia tunteneita tuttavia pidä syyllistää.
:evil:
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:"Käsiasetta tarvitsevat kai lähinnä loukkumetsästyksen harrastajat, poliisit ja mustalaiset" - ja minä, Jakke hyvä, minä tarvitsen, mikäli aion harrastaa ampumaurheiluani, mutta ne luvat -noon ny suureemmis käsis.
Tarvitset asetta ja aselupaa ihan yhtä paljon kuin kalat jeesusta ja saatanaa, eli suomeksi et ollenkaan. Ihminen pystyy elämään ilman aseharrastustakin ja vaihtaa harrastusta toiseen.

harrasta vaikka pasifismia, sekin on parempi ja parantaa maailmaa ;)
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

RaM sanoi:
"Jaakko... enhän minä ole ketään tuominnut mitä otin kantaa poliisin toimintaan. Sitähän minä kritisoin ja heidän sidottuja käsiään nettiin pääsyn suhteen. Kuten tämän päivän hesarista voidaan lukea, niin sitä selvitetään nyt ihan virallisestikin eli olin aivan oikeilla jäljillä."

Totta, minulla vain on ollut hyvin ahdistava olo, joka nyt alkaa helpottaa. Oli vain pakko purkaa jollekin ja ajatteili, että Sinä olet kyllin vahva kestääksesi vuodatukseni. -kuten olitkin.
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Osanottoni kaikille omaisille ja koululaisille.
Religionsfri.
RaM

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja RaM »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Totta, minulla vain on ollut hyvin ahdistava olo, joka nyt alkaa helpottaa. Oli vain pakko purkaa jollekin ja ajatteili, että Sinä olet kyllin vahva kestääksesi vuodatukseni. -kuten olitkin.
Jees... entistä YLEn toimittajaa lainatakseni: 'antaa tulla vaan, kyllä näille harteille mahtuu'. :D
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

RaM kirjoitti:
Jaakko Ahvenainen kirjoitti: Totta, minulla vain on ollut hyvin ahdistava olo, joka nyt alkaa helpottaa. Oli vain pakko purkaa jollekin ja ajatteili, että Sinä olet kyllin vahva kestääksesi vuodatukseni. -kuten olitkin.
Jees... entistä YLEn toimittajaa lainatakseni: 'antaa tulla vaan, kyllä näille harteille mahtuu'. :D
Kiittäen kumartaa :D
Avatar
Jaakko Ahvenainen
Viestit: 8100
Liittynyt: 28.04.2007 15:41
Paikkakunta: Lieksa

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Wonderman kirjoitti:Tarvitset asetta ja aselupaa ihan yhtä paljon kuin kalat jeesusta ja saatanaa, eli suomeksi et ollenkaan. Ihminen pystyy elämään ilman aseharrastustakin ja vaihtaa harrastusta toiseen.
harrasta vaikka pasifismia, sekin on parempi ja parantaa maailmaa ;)
Totta tämäkin. Siksi toiseksi: voin jatkaa ampumaharrastustani ilman asetta - ratatuomarina :D
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: kauhajoella tapahtuu

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Unohtakaa Kauhajoki ja lahjoittakaa ylimääräiset roponne (Iltalehden sijaan) johonkin hyödylliseen. Suomi ruokkii massamurhaajia.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Vastaa Viestiin