Lahjakysely

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Lahjaton joulu oli sovittu, mutta kurja vaimo oli menny salaa ostamaan yhden lahjan. Minä taas pidin sopimuksestamme kiinni, eli en ostanut hänelle mitään.

Lapsille piti toki ostella kaikenlaista. Mieluisin lahja tuntui olevan radiopuhelimet.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Wonderman
Viestit: 156
Liittynyt: 01.08.2007 09:57

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja Wonderman »

rippeli kirjoitti:Nyt kun eka joulunaaton vietto on takana näin 33v kypsässä iässä niin ajattelin kysellä muiden tunnelmia. Mitäs arvon palstalaiset saivat lahjaksi?

Minä sain paketin sukkia, pitkät kalsarit ja suklaata. Lisäksi sain tytärpuolelta pullon minttuviinaa, jonka hän oli itse valmistanut. Ihana tyttö :). Vielä noitten em päälle sain kaksi kirjaa. Toinen on Caesarin elämänkerta ja toinen Tolkienin Hurinin lasten tarina. Siis se juttu joka kerrotaan pääpiirteittäin Silmarillionissa.

Olin onnesta kankeana, koska nämä tulivat yllätyksenä ja pyytämättä.

Joulu on hieno juhla. Eniten lämmitti sydäntä kun huomasi miten onnellisia lapset olivat availlessaan lahjojaan. Tuli tippa linssiin.

En havainnut juhlassa minkäänlaista saatanallisuutta tai muuta ahdistavaa. Lisäksi olin selvinpäin, mikä ei jt-aikana tullut kuuloonkaan jouluvapailla. On nämä "maailmalliset pakanajuhlat" vaan hienoja.
mä sain:

-paketin sukkia
- teekannun jossa haudutinosa mukana
- muumi suihkuverhon (älkää naurako, se o kiva ku siin o nuuskamuikkunen jne :D )
- stephen kingin pokkarin maantievirus matkalla pohjoiseen, 14 kolkkoa tarinaa
- avon merkkistä suihkusaippuaa 2 kpl eri laatua

vieläkin taitaa olla muutama paketti mutta ne on vielä porukoilta hakematta :D
" Lupaan lukea raamatun ja raitistuu
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä"
- Jenni Vartiainen - en halua kuolla tänä yönä
liabiliteetti
Viestit: 94
Liittynyt: 04.01.2008 12:05

Viesti Kirjoittaja liabiliteetti »

Itse olen hyvinkin tyytyväinen että tuo kotihihhuli on ajanut jouluhommat alas.

Kinkku paistetaan silti joka vuosi, siltä se ei voi välttyä. :)
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Wonderman kirjoitti:- muumi suihkuverhon (älkää naurako, se o kiva ku siin o nuuskamuikkunen jne :D )
Muumilaakson tarinat on yksi parhaimmista elämänhallinnan oppikirjoista/videoista, joita olen koskaan lukenut tai katsonut. Nuuskamuikkunen on meikäläisenkin sankarihahmo.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Re: Lahjakysely

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Wonderman kirjoitti:nuuskamuikkunen
Nuuskamuikkunenhan on siitä rankka kaveri, että se joutuu syksyisin aina lähtemään etelään (kaamosmasennusta pakoon?), mutta keväinen jälleennäkeminen on sitäkin riemuisampi.
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Vastaa Viestiin