Ilmaston lämpeneminen

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Mulla henkilökohtainen mielipide hiihtää samaa ihmetyksen latua, Kaivarissa oli aiemmin kansanhiihtolatu joka ikinen talvi, nyt siellä voisi järjestellä jouluisin ruohonleikkuukisoja. Grönland ei ole saanut nimeään lounais-suomestä lähteneen tangolaulajan mukaan, vaan maa on ollut aiemmin vihreä. Ilmastonmuutoksesta on tehty maailmanpoliittinen kiistakapula ja harmittaa havaita, että maailman johtavaksi asiantuntijaksi nimettykin lähtee ennustelemaan neljän vuoden päähän kun alalla tavallinen tarkasteluväli on 30 vuotta.

Ilmastonmuutoksesta on tehty jonkin sortin sukulainen uskonnolliselle maailmanlopulle ja mä olen allerginen maailmanlopuille, niistä kun ei ole muuta kuin harmia pienille ihmisille.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Grönland ei ole saanut nimeään lounais-suomestä lähteneen tangolaulajan mukaan, vaan maa on ollut aiemmin vihreä.
Ja todennäköisesti tulee vielä myös olemaan vihreä, kuin myös valkoinenkin. Ehkä tähän pitää vain laskea hieman pidempi aikaväli kuin päivällä pidennetty viikonloppu.

Ihminen on sinänsä tyhmä kun se luulee tietävänsä enemmän kuin liikaa
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Ihminen on sinänsä tyhmä kun se luulee tietävänsä enemmän kuin liikaa
Toinen ongelma on, etenkin uskontoihin sisäänrakennettu, mustavalkoinen perussynkkyys. Mä odottelen rauhassa miten tää maailman johtavimpien asiantuntijoiden maailmanpoliittinen ilmojenlämpenemisskaba etenee.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Ilmasto lämpenee, silti :
Kyllä se kylmeneekin kun Suomen kesä saapuu.

LISÄYS
Just huomasin tuoreen YLE-uutisen missä lämpenee:

Vuosi 2016 oli mittaushistorian kuumin vuosi Uudessa-Seelannissa.

Epätavallisen lämpimät tuulet ja meret edesauttoivat tekemään kaikkien aikojen lämpöennätyksen. Maanantaina julkaistun tutkimuksen mukaan vuoden keskimääräinen lämpötila oli 13,4 astetta. Lämpötila oli lähes yhden asteen normaalia lämpimämpi. Tutkimuksen julkaisi National Institute of Water and Atmospheric Research –tutkimuslaitos.

Tutkimus ei anna selvää syytä muutokseen, mutta antaa viitteitä ilmaston lämpenemisestä.

Lämpötiloista on pidetty kirjaa vuodesta 1909.
Avatar
Verilettu
Moderaattori
Viestit: 1865
Liittynyt: 06.07.2014 17:30
Viesti:

Re: Ilmaston lämpeneminen

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Kuva
Vastaa Viestiin