Tekikö professori Jukka Kekkonen turhaa työtä?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Tekikö professori Jukka Kekkonen turhaa työtä?

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Puolustusministeri Carl Haglund pyysi puoli toista vuotta sitten professori Jukka Kekkosta tekemään selvitystyön Jehovan todistajien siviilipalveluksesta. Jukka Kekkonen teki perusteellista työtä, mutta näyttää siltä, ettei hänen selvitystään käytetä millään tavalla. Kekkonen on itse hämmästynyt asiasta. Turhaanko hän selvityksen teki?

Lue lisää täältä.
Jaakko Ahvenainen

Re: Tekikö professori Jukka Kekkonen turhaa työtä?

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Laita lapsi asialle, juokse itse jäljestä, sopinee Haglundiin.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Asiassa ei edes ole mitään selvitettävää. Jehovan todistajat suorittavat siviilipalveluksen ilomielin niissä maissa, joissa se on tiilenpäiden ohella ainoa vaihtoehto, joten he suorittaisivat sen myös täällä.

Kun asiasta, josta ei edes tarvitse tehdä selvitystä, tehdään selvitys, eikä asia etene siitäkään mihinkään, on kai selvää että todellinen tahtotila asian selvittämiseksi ei ole kovin korkealla.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Laita lapsi asialle, juokse itse jäljestä, sopinee Haglundiin.
Eikö lopputulema ollut sen tyyppinen, että kaikki ratkaisuvaihtoehdot olivat tavalla tai toisella hyvinkin kinkkisiä? Olen ymmärtänyt, että ministerin kannattaa aina jättää hankalat kysymykset seuraajalleen.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Näin on maan tapa.
Vastaa Viestiin