Olen hemuli

Rekisteröityneet käyttäjät voivat esitellä itsensä tai kertoa taustoistaan täällä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
hemuli
Viestit: 1
Liittynyt: 21.04.2014 21:12

Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Moi!
Olen pari päivää ajatellut että mitä tänne pitäisi kirjoittaa joten voin vaikka aloittaa kertomalla nykyisen tilanteeni. Eli olen 16 vuotias, opiskelija ja poisjäänyt kastamaton julistaja.

Synnyin perheeseen jossa kaikki oli todistajia. Oltiin aika aktiivisia kunnes isäni erosi henkilökohtaisista syistä. Oltiin kyllä viellä aktiivisia mutta ei samalla tavalla kuin ennen, sitten veljeni laitettiin psykiatriseen hoitoon osastolle mikä sai äitini masentumaan ja me pidettiin tauko kokouksiin käymisessä joka oli helpotus ainakin hetkeksi. Myöhemmin mentiin takaisin ja kaikki oli hyvin mutta se ei kestänyt kauan koska sitten äitini sairastui syöpään josta se sitten parani noin vuoden jälkeen ja taas piti mennä kokouksiin mutta minä en halunut enää sinne niin aloitin riidan äidin kanssa ja se alkoi itkeä ja sanoi että minun pitäisi antaa jumalalle toinen mahdollisuus. Niin jatkoin siellä käymisen vaikka välillä en mennyt sinne. Sitten syksyllä kun aloitin uuden koulun toisessa kaupungissa niin pystyin paremmin välttää kokouksia kunnes lopuksi sanoin että en enää mene sinne ja nyt kaikki paitsi äiti on lopettanut.

Niin ja syy että lopetin oli että en oikeen uskonnut siihen ja olin jo menettänyt suuren osan mun nuoruudesta siihen, ja kun en loppujen lopuksi olisi halunnut paratiisiin joten kaikki ne säännöt ja mitä piti tehdä oli liika minulle.


En ole koskaan silleen kunnolla uskonnut siihen olen vaan jotain osia kuten menin kerran kertomaan opettajalle että ei ole koskaan ollut dinosauruksia koska niin mun äiti opetti meille. Ja nykyään äiti puhuu demoneista ja saatanasta tosi pelottavasti joka ahdistaa minua.

En ole ennen tätä koulua tavannut ketään ex-jt:tä tai ei uskovaa todistajaa sitten sain tietää että yhden luokkalaisen äiti oli todistaja ja toisen luokkalaisen poikaystävä oli erotettu jt johon sitten myöhemmin tutustuin ja sille puhuminen tuntui tosi hyvältä kun se oli ainoa joka on sillä tavalla ymmärtänyt niitä asioita.

Nyt odotan vaan että pääsen UUT:n kokoukseen katsoo että millast siellä on ja ehkä oppii tuntemaan enemmän joilla on ollut samanlainen tilanne.

Ps.Voi kysyy jos halua tietää jotain lisää. Ja anteeksi minun huono suomi olen ruotsinkielinen.
Veli-Hopea
Viestit: 5324
Liittynyt: 28.12.2010 16:25

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tervetuloa kirjoittelemaan.

Enpä tekstistä olisi huomannut sinun olevan ruotsinkielinen. Sinähän kirjoitat suomea sujuvammin kuin minä, vaikka olen suomenkielinen :)

Tsemppiä ja toivottavasti saat pidettyä perheeseesi äitiä myöden rakkaat ja lämpimät välit, ilman että mikään tai mihinkään uskominen toisi esteitä sen tielle.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Vieraas
Viestit: 3220
Liittynyt: 20.06.2011 21:56

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Tervetuloa kirjoittamaan!
Video ei ollut ohjeistusvideo.
SuurinBabylon
Viestit: 1371
Liittynyt: 02.01.2012 20:04
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Tervetuloa palstalle, hemuli!
mymmeli
Viestit: 235
Liittynyt: 18.07.2011 19:35

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja mymmeli »

Tervetuloa minunkin puolestani! Tarinasi oli koskettava ja hyvin kirjoitettu. Voimia sulle tästäkin eteenpäin.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Nuorissa on tulevaisuus! :)
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Olen hemuli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Tervetuloa kirjoittamaan.
Jos haluat tavata ex-jt porukkaa, niin 7.6. on Suomenlinnassa miitti. Paljon erilaisia ja erikoisia ihmisiä. Ei pääsymaksua taikka kolehtia. Omat eväät mukaan.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin