Mulla oli viininpunaiset Dr Martensit joskus kokouksessa. Ei tullut kommentteja. Niin ja hiukset oli useinkin tai oikeestaan lähes aina värjätty (toki silleen luonnollisen näköisillä väreillä), eikä siitäkään kukaan mitään sanonut. Ei myöskään haitannut, että oon toooosi kauan pitänyt peukalossa leveätä hopeista sormusta. Jossain tiukkapiposeurakunnassa olis varmaan tullu noottia. Konventin lavalle mennessä siirsin sormuksen kuitenkin keskisormeen.p0ter0 kirjoitti:
Dr. Martensit rautakärjillä unohtui listasta. Nykyäänhän niitä tosin saa tavallisista kenkäkaupoista, mutta ihan alkuaikoina niitä löytyi Suomesta vaan jostain fetissivaatteita myyvästä kaupasta.
Pakotteet ulkonäöstä!
Valvoja: Moderaattorit
-
Jakke
Re: Pakotteet ulkonäöstä!
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
-
Markku Meilo
Silloin kun Dr Martenseja ei vielä tunnettu, niin vanhimmat karsastivat spittareita.Jakke kirjoitti:Mulla oli viininpunaiset Dr Martensit joskus kokouksessa.
-
Jakke
Markku Meilo kirjoitti:Silloin kun Dr Martenseja ei vielä tunnettu, niin vanhimmat karsastivat spittareita.Jakke kirjoitti:Mulla oli viininpunaiset Dr Martensit joskus kokouksessa.
- Jaakko Ahvenainen
Ja sitten näytit sitä.Jakke kirjoitti:Konventin lavalle mennessä siirsin sormuksen kuitenkin keskisormeen.
-
Jakke
En sentään uskaltanu. Tarpeeks jännä tilanne muutenkin. Sitäpaitsi en silloin vielä ollut valmis tekemään lopullisia ratkaisuja, menin vaan totuttuun tapaan virran mukana.
- Jaakko Ahvenainen
Niin tein minäkin Oulun konvassa 1995, siinä ainoassa, missä olen ollut mukana. Pukukoodi oli annettu ja niin kuljin "kutsukortti" rinnassa muiden mukana. Panin merkille naisten erityisen pukeutumisen, hämmästelin, miten sujuvasti ruokailu (silloin vielä oli) oli järjestetty. Muistoksi matkasta sain, paitsi kokemuksia myös upouuden UMK koko Raamatun ja kuulin, millaisia "lutikat" ovat ja miten heidän säälittävyydelleen naurettiin (olin tuolloin vielä virassani).Jakke kirjoitti:...menin vaan totuttuun tapaan virran mukana.
Näin opin mitä "rakkaudellisuus" ja "me suhtaudumme kunnioittavasti kaikkia ihmisiä kohtaan" itse asiassa merkitsivät.
Mutta se pukeutuminen. Pikkupoikia kävi sääliksi. Hekin puvuissaan kauluspaidoissaan ja solmioissaan. Entä pikkutytöt: kuin prinsessoja ikään. Ja silloin oli helle.
-
Rilla83
Minäki muistan srk:n sisrilla olleen esim nenä- ja napakoruja ja joillakin "maailmasta" mukaan tulleilla veljillä oli käsivarret tatuoitu, mutta ei niistä tullut sen enempää melua kuin veljiä kehotettiin pitämään pitkähihaista kauluspaitaa kesät-talvet. Eräs srk:n "kapinallinen" nuori sisar käytti joskus myös verkkosukkia ja melko lyhyttä hametta ja kerran ainakin muistan kopsutelleen salille tulipunaisissa kiiltonahkakorkkareissa! Meistä muista silloin nuorista se oli vaan huvittavaa ja ko. sisarkin lakkasi tekemästä shokeeraustemppujaan aikuistuttuaan. 
-
Kaarmis
Meni hyvä sisar ihan hukkaan.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Love_is_a_lie
TAtuointikielto tulee siitä että muinaiset egyptiläiset piirteli ihoihinsa jumaliensa kuvia, näin muistelen. Kielilävistystä ei katsota hyvällä koska maya-intiaanit (tai vastaavat) ottivat yhteyttä jumaliinsa lävistämällä kielensä. Siinä on myös syyt miksi allekirjoittanut moiset otti 
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive
-
Pehmoluopio
Joo, ei kerrota. Kyllähän tässäkin ketjussa on puhuttu sellaisia, että voi pukeutua sillä ja sillä tavalla, kun siitä ei voi erottaa. Kyllä' voi erottaa, ihan mistä syystä tahansa, eikä välttämättä erotettu itse edes tiedä sitä syytä. Toisaalta sitten on sellaisia, jotka pitäisi erottaa ja nopeasti, mutta niitä ei eroteta millään....Elizium kirjoitti:No on sekin vähän epäreilua niitä kohtaan, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita ja nielevät tuon "totuuden" ja JT:n vilpittömyyden. Kyl mä ainakin haluaisin ajoissa tietää mihin on oikeen itsensä sotkemassa.
Minä elin vielä tienraivauskoulun käyneenäkin siinä uskossa, että erottamiselle tarvitaan syy.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
jext
Itse sain jatkuvasti kuulla valituksia pukeutumisestani. Vaatteet oli muka liian tiukkoja ja paljastavia. Sinänsä outoa, koska hameet ylsi aina polviin asti ja olkapäät oli aina peitetty
Tosin olin ja olen hoikka, pitkäsäärinen ja isorintainen, joten vahvasti epäilen, että minun olisi pitänyt pukeutua jätesäkkiin, jottei vääränlaisesta huomionherättämisestä olisi syytetty... Koska muille samoin pukeutuville ei asiasta ikinä huomautettu.
Älä suostu olosuhteiden uhriksi.
-
Kaarmis
Hamonen ylsi aina polviin, mutta senttimääräisesti pitkistä sääristä jää kuitenkin liikaa näkyviin!
Okei, tietynlaiset rasvapallurat eivät varmaankaan auta asiaa...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."