Vain viranomaisille..

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Veli-Hopea

Vain viranomaisille..

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Jehovan todistajat ovat ilmoittaneet, että he kommentoivat väitteitä vain viranomaisille
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli ... ia/3360746

Minkälaisia ajatuksia tämä herättää?

Onko kyse kenties siitä,että pienelle yleisölle on helpompi puhua lööperiä tai vähätellä?
Viimeaikaiset lausunnot ovat varmasti hämmentänyt monia, niin todistajia, entisiä kuin "maallikkojakin".

Uskonto, joka julkisesti on esillä lehtitelineiden ja ovelta ovelle työn muodossa sulkeutuu julkisuuden ulkopuolelle. Minun on vaikea ymmärtää.
Vai onko kyse siitä, että asiat halutaan piilottaa nykyisiltä todistajilta, jotka tällä hetkellä tilannetta seuraavat?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
rippeli

Re: Vain viranomaisille..

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Samaa olen miettinyt.
Ja myös sitä olen miettinyt, että mikä tarve lahkon johtajilla on valehdella julkisuudessa perusopeista, kuten esimerkiksi karttamisesta.
Let me go Master I hate you so
sinner74
Ylläpitäjä

Re: Vain viranomaisille..

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Luulen että tuo on sylttytehtaan kannalta viisain strategia tällä hetkellä. Kun väitteitä ei voi suoralta kädeltä kumota tai selittää parhain päin, niin parempi pitää turpa kiinni. Kakka on jo osunut tuulettimeen, mutta koitetaan välttää tilanteen paheneminen, vaietaan asia kuoliaaksi. Puolivillaiset vastineet julkisuuteen saattaisivat innostaa toimittajia entisestään tutkimaan asiaa.

Karttaminen taas on kertaluokkaa "kevyempi" asia, siinä ehkä kannattaa ainakin yrittää valehtelustrategiaa joka pohjaa menettelyn pieniin tulkinnanvaraisuuksiin.
And Justice For All
Vastaa Viestiin