Moni järjestön jättänythän on ihmetellyt, että ei se irstailu ja muu Vartiotornin mainostama maailmallinen hekuma tulekaan automaattisesti tyrkylle kun eroaa. Ylivoimainen enemmistö maailmallisista rakentelee parisuhdetta ja perhettä ja muuta tylsää. Vaikka seura lakkaamatta hehkuttaa, niin suorastaan hakemalla pitää hakea huumeorgioita.Kivikko kirjoitti:Nyt mainittuasi niin en ole minäkään, miksi herjaisinkaan kaltaisiani? Minä kun itsekin elän irstailun puutteessa...Entisiä todistajatovereita ei ole tullut herjattua irstailun puutteesta kertaakaan.
Kiertelyä, kaartelua
Valvoja: Moderaattorit
-
Vieraas
Re: Kiertelyä, kaartelua
Video ei ollut ohjeistusvideo.
-
Kynsilakka
No minua on kyllä kiristetty. Kun olin jäämässä pois todistajista, niin silloinen hyvä ystäväni ilmoitti, että jos en tule salille niin ystävyys loppuu. Muutama suoranainen kiristyspuhelu käytiin. Ei olla sen jälkeen puhuttu.Kivikko kirjoitti:Nyt mainittuasi niin en ole minäkään, miksi herjaisinkaan kaltaisiani? Minä kun itsekin elän irstailun puutteessa...Entisiä todistajatovereita ei ole tullut herjattua irstailun puutteesta kertaakaan.
Näistäkään yhtään kohtaa en täytä. Veljeksikään minua ei ole koskaan kutsuttu, tietääksenilakatkaa olemasta jokaisen sellaisen veljeksi kutsutun seurassa, joka on haureellinen tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai herjaaja tai juoppo tai kiristäjä, älkääkä edes syökö sellaisen kanssa.
-
Veli-Hopea
No enpä minä tiedä mitä palvomista se vt-seuran nöyristely sitten on ja herjaustakin näyttää löytyvän entisistä jäsenistä minkä suunstaan suoltaa ehtii. Tuntuu noita täysiä juoppojakin löytyvän, jotka kovasti siteeraavat tätä samaa raamatunpaikkaa ja karttavat tuttujaan, jotka opillisista syistä ovat halunneet todistajuuden jättää.epäjumalanpalvelija tai herjaaja tai juoppo
Miksi ylipään tämän raamatunpaikan kirjoittajalla on niin kova auktoriteetti?
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
mirjam123
Hetkinen, eiköhän koko wt-seuran höpötys ole ollut kiristämistä,
joko olet jt tai et saa ylösnousua/kuolet harmagedonin sodassa.
joko olet jt tai et saa ylösnousua/kuolet harmagedonin sodassa.