mitä teitte eroamisen jälkeen jt-kirjallisuudelle??????
Valvoja: Moderaattorit
-
aviina
Re: mitä teitte eroamisen jälkeen jt-kirjallisuudelle??????
Joitakin vuosia säilytin osan kirjallisuudesta mitä mulle oli kertynyt, mutta viimeisimmän muuton myötä kannoin ne loputkin roskiin. Taitaa olla enää Raamattu jäljellä - arvelin, että voi olla hyödyllistä että taloudesta löytyy edes yksi versio siitä, vaikkakin sitten vähän "väritetty".
-
Kivikko
Minulta löytyy muutama valikoitu kirja sekä UM jotka aion vielä säilyttää toistaiseksi. Voisin itseasiassa laittaa tänne joskus listan mistä kirjoista aion lähiaikoina luopua, niitä löytyy kuitenkin vielä joitakin (jotkut sutattuja ja piirreltyjä).
Lehdet olen aina heittänyt mäkeen niiden vanhentuessa, joten niistä ei muutoissa ole vaivaa ollutkaan. Kirjallisuus on hiipunut pois kuten minäkin, hitaasti vailla dramatiikkaa.
Lehdet olen aina heittänyt mäkeen niiden vanhentuessa, joten niistä ei muutoissa ole vaivaa ollutkaan. Kirjallisuus on hiipunut pois kuten minäkin, hitaasti vailla dramatiikkaa.
-
Pehmoluopio
Suuri osa roskiin, vanhemmat kirjat annoin lahjana yhdelle luopiolle, muutaman vanhemman kirjan säilytin itselläni. Kun on romppu, niin ei tarvitse mitään kirjoja.
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
-
Gandalf
Itsellä suku ollut hetken mukana, joten myös kirjallisuutta on melkoinen määrä. Puolisoa joskus ärsyttää kun olen raahannut VT-seuran kirjallisuutta mukanani muuttaessamme, mutta omasta mielestäni jos on kaikki suomeksi julkaistu kirjallisuus ja VT:t englanniksi vuodesta 1879 sekä myöskin kirjallisuus jota ei löydy edes Betelistä niin en aio luopua siitä oli tilanne mikä tahansa
. Siinä on hyllymetrillinen jos toinenkin kirjallisuutta 
That wound will never fully heal. He will carry it the rest of his life.
- Jaakko Ahvenainen
Hupsis! Todellinen aarre.
-
mirjam123
Gandalf, olisikohan nuista joistakin saatavissa jäljennöksiä
?
-
Noomiqq
Tarjosin mutsille, ei halunnut (hyllyt täynnä valmiiksi omia vai pelkäskö, että tauti tarttuu...), roskikseen meni. Eikä edes paperikeräykseen vaan ihan sekajätteisiin. Raamatut säilytin. Meillä (lapsuudenkodissa) on muuten iän kaiken ollut kiellettyä hävittää mitään seuran kirjallisuutta...tai muutenkaan sitä kohdella "ala-arvoisesti". Pah, sanon minä! Ja siksipä en vuosikausiin halunnut mitään kirjallisuutta ottaa konventeista itselleni silloinkaan, kun "vielä olin mukana".