Todistajien perättömiä huhuja

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

rippeli

Re: Todistajien perättömiä huhuja

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Mun nuoruuden seurakunnan esivalvoja hävitti kaikki mun Scorpionsien levyt, koska niissä oli demoni. Itse olin toisella puolella Suomea, joten yllätys oli suuri kun kotiin palattuani ihmettelin levyjen katoamista. En tajunnut edes pyytää mitään korvausta, vaan olin tyytyväinen, etten joutunut komiteaan.

Lähiaikojen jt-huhu on, että mulla on useita lapsia eri naisten kanssa. Veli vanhin soitti mun avokille ja kysyi, oliko hän tietoinen asiasta. Ei ollut tietoinen, koska en itsekään ollut asiasta tietoinen.
Let me go Master I hate you so
jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Kohta saat haasteen käräjille ja joudut maksamaan ruokkoja. Serkkulle kävi ohraisesti, yhtä aikaa raskaana sekä vaimo, että tyttöystävä. Oli mukava seurata sivusta sitä selvittelyä.
Love_is_a_lie

Viesti Kirjoittaja Love_is_a_lie »

Itse muistan esitelmästä kuulleeni kokemuksen jossa woodoo-tyypin tyttären pää kääntyi ympäri kun ei isä oli kokouksessa. Jotenkin kummallinen deja-vû tuli kun katsoin Manaaja-elokuvan..
I'm not Jesus
I will not forgive
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Ihan kummalliselta tuntuu nuo legendat. Itse pelkäsin lapsena kans ääniä, mutta ne tiesin tulevan poroista tai muista eläimistä, jotka nurkkia sarvillaan hankasi. :P
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Pariskunta oli mökkeilemässä jossain ja yöllä säikähdettiin pahan kerran kun sängyn peitot oli tulessa.

Yllätys yllätys että jonkun toisenkin tarinan mukaan tuli ei satuttanut heitä tai kuluttanut mitään.

Syyksi paljastui se, että komerossa varastoidut peitot oli sijoitettu hyllyyn aakkoslaudan päälle.

Jotakin tähän suuntaan ...

Voin sanoa että deimonilla oli todellakin liian vähän tekemistä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Noomiqq

Viesti Kirjoittaja Noomiqq »

Huhun mukaan Marimekon entinen tj. Kirsti Paakkanen on JT mutta käy vain ulkomailla kokouksissa...aha näinköhän?

80-luvulla olleessa valtakunnan laulukirjassa (se ruskea, kovakantinen...en muista nimeä) on sisäkannessa suuri joukko miehiä laulamassa arvatenkin ylistystä, mutta jalkoja onkin enemmän kuin päitä. Tarinan mukaan joku luopumassa ollut piirtäjä olisi ne ylimääräiset jalat tahallaan, demonien ohjauksessa siihen piirustanut.

"Sinä voit elää ikuisesti paratiisissa"-kirjan jollakin sivulla ( en tietenkään muista sivua eikä kirjaakaan enää ole) on myös luopioitumassa olevan piirtäjän piirtämä kuva miehestä, jonka paksussa hiuspehkossa näkyy paholaisen naama tai profiili kun oikein osaa katsoa;)

Fairy-tiskiaine"tölkissä" oli 80-luvulla musta logo, joka oli saatanan merkki.

Joku kiinnostunut oli lukenut Rauni-Leena Luukasen kirjaa "Kuolemaa ei ole" ja yöllä oli tullut iso käärme piirongin laatikosta tämän kiinnostuneen naisen päälle ja viitteitä oli selvästi seksuaaliseen päällekäymiseen.

Jooga on kiellettyä, koska siinä demonit saavat helposti ihmisen mielen valtaansa.

BTW, miten levyjä voi kuunnella takaperin? Se on se ikiaikainen ongelma, että väärinpäin kuunneltuna niistä kuuluisi demonista ylistystä tai itsemurhaan yllyttäviä ajatuksia. En ole ikinä osannut soittaa niitä takaperin tai sitten mun levari van on niin paska, että se ei onnistu. Voisko joku valaista asiaa?
sorbet

Viesti Kirjoittaja sorbet »

Äiti heitti meiltä kaikki smurffit roskikseen ja smurffi kellosta väritti mustalla sen smurffin yli ja liimas päälle toisen tarran....isä toi työmatkalta ihanat isot trollipeikot...hetken saatiin leikkiä kunnes äiti keksi, että ne demonisia. Niitä ei voinut edes roskiin heittää, kun jos joku muu löytää ja leikkii vahingossa demonisilla leluilla...äiti kävi meidän trollit metsään kaivamaansa kuoppaan hautaamassa....kirppareista äiti ei tykännyt kun mistä sitä tietää mikä demoninen pöytä...kirkon kirppareilla käynti oli ehdottomasti kielletty....teininä ostin jostain alesta monica lewinskin kirjan...piilotin kyllä, mutta äiti löysi ja poltti kirjan kauhean huudon saattelemana....ihannoin kuulemma saatanallista elämäntapaa kirjaa lukemalla....samalla selvisi, että oli ratsannut kaikki mun muutkin kirjat ja cd levyt ja roskiinhan ne oli päätynyt jotka tiukkaa seulaa ei läpäissyt...kirjastosta sitten ns kiellettyjä lainasin ja koulussa niitä luin bilsan tunnilla takapenkissä, kirja bilsan kirjan sisällä...ja koulumatkalla palautin kun kotiin ei uskaltanut viedä...sen muistan, kun jotkut todistaja nuoret sai kuunnella jotain sellasta musaa jota äiti oli meiltä saatanallisena kieltänyt niin äidillä kauhea kriisi ja kun me ihmeteltiin, että miks me ei saada niin vastaus oli, että sitä musiikkia kuuntelevat vastaavat asiasta itse myöhemmin jehovalle itse....joo...niin varmaan....
Sukututkija

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Noomiqq kirjoitti:BTW, miten levyjä voi kuunnella takaperin? Se on se ikiaikainen ongelma, että väärinpäin kuunneltuna niistä kuuluisi demonista ylistystä tai itsemurhaan yllyttäviä ajatuksia. En ole ikinä osannut soittaa niitä takaperin tai sitten mun levari van on niin paska, että se ei onnistu. Voisko joku valaista asiaa?
Jos kyse on ämpäreistä tms. formaatista, niin ehkä tällä http://www.wikihow.com/Listen-to-Mp3s-Backwards

Kotona omalla kotona on tuo Audacity enkä voi nyt kokeilla, joten ei takeita, mutta ehkä kannattaa vilkaista.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Vieraas kirjoitti:
artoodetoo kirjoitti:Vastaavanlainen aloitus on varmasti ollut aiemminkin, mutta en sitä pikaisella etsinnällä löytänyt. Eli mitä perättömiä huhuja ja naurettavia väitteitä olet kuullut? Itse olen kuullut ihan varmana tietona, että

1) David Bowie on keikallaan sanonut, että paikalla on Jehovan todistajia, eikä hän suostu aloittamaan keikkaa, ennenkuin he ovat poistuneet paikalta.
Saman olen kuullut, paitsi että tässä versiossa kyseessä oli Bruce Springsteen.
Saman olen kuullut, paitsi että tässä versiossa kyseessä oli KISS.

Kyseisen orkesterin nimestähän on myös väännetty jos jonkinlaista saatanallista versiota. Sitä on toki harrastettu yli uskonnollisten rajojen muuallakin kuin todistajien keskuudessa.

Noi Smurffijutut on aivan älyttömiä. Hyvä osoitus siitä, millaiset siivet ihan mikä tahansa huuhaa voi saada uskonnollisissa piireissä, kun porukka on tarpeeksi vastaanottavaa ja kritiikitöntä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

80-luvulla olleessa valtakunnan laulukirjassa (se ruskea, kovakantinen...en muista nimeä) on sisäkannessa suuri joukko miehiä laulamassa arvatenkin ylistystä, mutta jalkoja onkin enemmän kuin päitä. Tarinan mukaan joku luopumassa ollut piirtäjä olisi ne ylimääräiset jalat tahallaan, demonien ohjauksessa siihen piirustanut.

Hehee :D , muuten totta että niitä jalkoja oli yksi pari liikaa. Mitään sen kummempaa luopumistarinaa en ole kuullut. me vaan ajateltiin että taiteilija on ollut vähän konjakeissa.

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Veli-Hopea

Noi Smurffijutut on aivan älyttömiä. Hyvä osoitus siitä, millaiset siivet ihan mikä tahansa huuhaa voi saada uskonnollisissa piireissä, kun porukka on tarpeeksi vastaanottavaa ja kritiikitöntä.
Niinpä. Niin kauan kun tällaset jutut vaikuttaa ihmisen käytöksessä, niin kauan menee myös vt matskussa olevat täysin älyttömät ohjeet läpi. Oma terve ajattelu on todellakin riistetty.

Natsku

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Ihan älyttömiä juttuja.

Äiti heitti mun ollessa lapsi mun Villivarsa-lehdet roskikseen, koska hevoset olivat kuulemma mun epäjumalia. Great...

Eräs mun ex-seurakunnassa oleva kiinnostunut väitti nähneensä mut Tampereella Senssissä. En ole ikinä kyseisessä paikassa käynyt, ja mitä se sille olisi kuulunut, vaikka olisinkin käynyt. Vihasin niin paljon tuota juoruilua ja toisten kyttäämistä! Onneksi ei tarvitse tuollaisten pikkusieluisten typerysten kanssa olla enää missään tekemisissä!
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Veli-Hopea kirjoitti:
Niinpä. Niin kauan kun tällaset jutut vaikuttaa ihmisen käytöksessä, niin kauan menee myös vt matskussa olevat täysin älyttömät ohjeet läpi. Oma terve ajattelu on todellakin riistetty.
Pitää sen verran vetää takaisin, että ainakin yksi dokumentoitu tapaus löytyy, jossa Smurffi saa hepulin Valtakunnansalilla. Videossa pääsee myös hyvin kokoustunnelmaan.

https://www.youtube.com/watch?v=HHcdCYf0Xo0
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Sukututkija

Viesti Kirjoittaja Sukututkija »

Sukututkija kirjoitti:Kotona omalla kotona on tuo Audacity enkä voi nyt kokeilla, joten ei takeita, mutta ehkä kannattaa vilkaista.
Audacity toistaa ainakin ämpärit ihan hyvin takaperin. JP sivuilla oleva luopiopuhe kuulostaa jotenkin vähän eestiltä. Tai ainakin alusta (siis lopusta...).
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Nuorena miehenä mellastaessani Itä-Suomalaisiin seurakuntiin oli levinnyt huhu, jonka mukaan mut oli serotettu, koska olin harrastanut esiaviollista seksiä edellisen kesän konventin yhteismajoituksessa.
Kun sitten seuraavan vuoden piirikonventissa menin innoissani moikkaamaan itäisiä ystäviäni, jouduinkin rakkaudellisen karttamisjärjestelyn uhriksi. Tätä kesti päivän verran. Seuraavana päivänä menin sitten ihan suoraan kysymään, että mistä kiikastaa? Silloin yksi kavereista uskalsi puhua mulle ja kysyi, että eikö mua olekaan erotettu. Kaikki tuntemani nuoret Helsingistä itään olivat saaneet tiedon jostain luotettavasta lähteestä, jota kukaan ei kuitenkaan muistanut täsmälleen.

Että silleensä ne huhut leviää... :D
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin