JW.org on uusi Jehova?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Tony

Re: Jw.org on uusi Jehova?

Viesti Kirjoittaja Tony »

SuurinBabylon kirjoitti: Ovatkohan joutuneet tuostakin savimajasta maksamaan Vt-seuralle korollista lainaa?
Hyvä kysymys. :mrgreen:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Tony

Noihin kansainvälisiin konventteihin tuotetaan näköjään aika massiiviset määrät erilaista rihkamaa ja matkamuistoesineitä.

http://jwsurvey.org/cedars-blog/convent ... me-on-them

Ennen pidettiin tärkeänä, ettei tällaiseen krääsään tuhlattu aikaa tai huomiota. Nyt on menty senkin vaiheen ohi ja heilutettu mennessä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

No jopas oli krääsää. :D Ilmeisesti amerikkalaisten on pakko saada krääsää ostettua, joten heille sitä tarjotaan. Jotenkin ei istuisi suomalaiseen konventtiin.

Edit. Ai ei tämä ollutkaan amerikkalaisten hapatusta :D
Viimeksi muokannut Verilettu, 22.07.2014 21:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Noihin kansainvälisiin konventteihin tuotetaan näköjään aika massiiviset määrät erilaista rihkamaa ja matkamuistoesineitä.
Olen ollut yhdessä kansainvälisessä konventissa, Berliinissä, olisiko ollut vuonna 2009/10. Siellä todistajat olivat itse tuottaneet ties minkälaista krääsää kynistä postikortteihin, joita annettiin lahjoina satunnaisissa yhteyksissä tavatuille veljille ja sisarille. Itsekin sain vessajonossa avaimenperän, katsomossa viereltä istuvilta kyniä, ja konventin jälkeen kaduilla tapaamiltani todistajilta käyntikortteja.

Vt-seura oli tuottanut konventtiin saapuville myös ihan virallisen tervettuliaispaketin, jossa oli mukana pari postikorttia, kirjanmerkki, konventtialueen kartta ja muistiinpanovihko. Kaikkeen oli painettu koventin teemaraamatunjae ja kuvia iloisista ihmisistä.
SuurinBabylon

Viesti Kirjoittaja SuurinBabylon »

Vaikka muistoesineiden levittäminen ilmeisesti hyväksyttiin, yleisössä tehtyjä aaltoja ei. Konventtiyleisö joutui välillä odottamaan jopa 30-40 minuuttia hiljaisuudessa, kun Yhdysvalloista/Saksasta/jostain muualta olevien pääkonttorien esimiehiä odoteltiin puhelinlinjalle, jotat he pääsisivät kertomaan anekdootteja lähetystyöstä yms. Sillä välin yleisö intoutui tekemään ns. aaltoja, eli yleisön jäsenet nostavivat kätensä ilmaan peräjälkeen. Muistan vieläkin ilmoituksen, joka konventissa luettiin, joka kuului suurinpiirtein näin: "We don't want to participate in activities seen in worldy sport evetns, such as waves."
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Vessassa käynnithän on kans tuollaisia aktiviteetteja.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

SuurinBabylon kirjoitti:Vaikka muistoesineiden levittäminen ilmeisesti hyväksyttiin, yleisössä tehtyjä aaltoja ei. Konventtiyleisö joutui välillä odottamaan jopa 30-40 minuuttia hiljaisuudessa, kun Yhdysvalloista/Saksasta/jostain muualta olevien pääkonttorien esimiehiä odoteltiin puhelinlinjalle, jotat he pääsisivät kertomaan anekdootteja lähetystyöstä yms. Sillä välin yleisö intoutui tekemään ns. aaltoja, eli yleisön jäsenet nostavivat kätensä ilmaan peräjälkeen. Muistan vieläkin ilmoituksen, joka konventissa luettiin, joka kuului suurinpiirtein näin: "We don't want to participate in activities seen in worldy sport evetns, such as waves."
Sehän olisi ollutkin ihan kauheaa, jos konventissa olisi ollut ohjelmien aikana hauskaa edes hetken.
Let me go Master I hate you so
Tony

Tänne periferiaan oli jo naulattu jw.org -kyltti salin seinään, joten eiköhän tuo ole projektina pukata lähiaikoina kaikkien muidenkin salien seinälle.
jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Tony kirjoitti:Tänne periferiaan oli jo naulattu jw.org -kyltti salin seinään, joten eiköhän tuo ole projektina pukata lähiaikoina kaikkien muidenkin salien seinälle.
Toivottavasti joku lukihäiriöinen lukee JW.orgasmina sen.
Jaakob

Viesti Kirjoittaja Jaakob »

Onhan niitä alkanut näkymään juu...

Kuva
Religion was created when the first conman met the first fool
-Mark Twain
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

Pitihän tuo käydä katsomassa. Ainakaan Lieksan valtakunnansalin seinässä sitä en nähnyt vielä. Muuten, tämä sali on kaikin puolin kaunis rakennus arkkitehtuuriltaan ja sisätiloiltaan sekä hyvin käytännöllinen.
Tony

SuurinBabylon kirjoitti:Vaikka muistoesineiden levittäminen ilmeisesti hyväksyttiin, yleisössä tehtyjä aaltoja ei. Konventtiyleisö joutui välillä odottamaan jopa 30-40 minuuttia hiljaisuudessa, kun Yhdysvalloista/Saksasta/jostain muualta olevien pääkonttorien esimiehiä odoteltiin puhelinlinjalle, jotat he pääsisivät kertomaan anekdootteja lähetystyöstä yms. Sillä välin yleisö intoutui tekemään ns. aaltoja, eli yleisön jäsenet nostavivat kätensä ilmaan peräjälkeen. Muistan vieläkin ilmoituksen, joka konventissa luettiin, joka kuului suurinpiirtein näin: "We don't want to participate in activities seen in worldy sport evetns, such as waves."
Ilmeisesti siellä ei olla vielä huomattu, että erilaisten plakaattien kanssa kekkulointi on myös tuttua urheilutapahtumista.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa viimeisessä plakaatissa ei ilmeisesti olla vielä huomattu, että yhteys jumittaa ja on mennyt poikki aikaa sitten.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

On kyllä aika erikoista, miten ajat ja toiminta muuttuu. Joskus 15v sitten ei olisi tullut mieleenkään valmistaa ominpäin kylttejä konventtiin. Jt-lahkosta alkaa pikkuhiljaa tulemaan suorastaan hurmoksellinen.
Let me go Master I hate you so
jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Häijyn näköinen ämyri tuon viimeisen plakaatin takana. Olisiko itse vihtahousu sen sinne laittanut?
jak

Viesti Kirjoittaja jak »

Houston next paradise? We have a problem ,we love you. Noissa ei ole mitään järkeä.
Vastaa Viestiin