Veli-Hopea kirjoitti:Joo. Pitää vaan olla varovainen ettei lähde peittelemään sitä. Voi tulla sanomista.
Mä otan ton talon HARMAN jälkeen...
Valvoja: Moderaattorit
- Jaakko Ahvenainen
Re: Mä otan ton talon HARMAN jälkeen...
-
Markku Meilo
Kun asian ytimeen menen, niin en näe mitään eroa Vt-paratiisin ja iskelmän kaukomaan satulinnan välillä. Molemmissa kaupataan pelkkiä haaveita vailla todellisuutta, ensimainitussa piirissä sitä ei vaan julkisesti myönnetä.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Senkin realisti. :D
-
Kaarmis
Mikä siinä muuten on että Edamille ja Emmentalille tuli emunan syönnin jälkeen pakottava tarve tunkea genitaaliensa peitoksi jotai vikunjanlehtiä (onko sillä laamaeläimellä ees semmotti?) kun taas mä kuljen mielelläni vaikkapa Pihlajasaaren naturistialueella ilman rihman kiertämää? Vai olenko mä jotenkin kasvanu perisynnistä jotenkin ulos ja siten tulemaan elämään ikuisesti?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Veli-Hopea
Jaa kyllähän se kuulostaa aika naurettavalta.
"Söin hedelmän. Voi ei , muna piiloon"
"Söin hedelmän. Voi ei , muna piiloon"
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Filippos
Eihän paratiisissa ole minkäänlaisille suojille kysyntää, kun vettäkään ei sada koskaan, mikään elukka ei tule kuin korkeintaan halimaan, eikä vaatteitakaan käytetä, kun aina on hyvä olla - ei siis ole kylmä, eikä kuuma. Millaiseksihan ihmisen silmät ja jalat muovataan, jottei vahingossakaan voi astua madon tai muurahaisen päälle?
-
Filippos
Miksi jumala loi sääsken tai minkään muunkaan elukan, joka elää verellä?
-
Filippos
Jos jo niinä aikoina, kun jehova vielä tappoi itse väärintekijät, oli noita verenimijöitä, niin miksi jehova ei tappanut niitä isolla kärpäslätkällä?
- Jaakko Ahvenainen
No, jotkut elävät pilvilinnoissaan, mitä he kutsuvat totuudeksi.
-
Veli-Hopea
Filippos kirjoitti:Jos jo niinä aikoina, kun jehova vielä tappoi itse väärintekijät, oli noita verenimijöitä, niin miksi jehova ei tappanut niitä isolla kärpäslätkällä?
Jaska tossa heittikin realistista kommenttia, mutta heitänpä jatkoa tällaisiin ihmetyksiin koskien harmagettonia. Tätä on takuulla ihmetelty ennenkin, ehkä itsekin, mutta miksi jehova ei voi yksi kertaisesti vain sammuttaa pahojen elämää ja hävittää olemattomiin?
Miksi helvetissä pitää nähdä niin iso vaiva ja lähes räjäyttää koko pallo?
Eihän ne kuolleet kuitenkaan tiedä miten lähtivät eikä jäljelle jääneetkään "muistele menneitä" / muista miten osa porukasta lähti.
Pitää oikein liha irrottaa luista? Kamooooon!!
Harvan asian tuossa touhussa saa järkevyyden piikkiin. Kaikki tehdään jotenkin typerästi..
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?