Kiellettyjä yhteydenottoja
Valvoja: Moderaattorit
-
Ihmeissään
Kiellettyjä yhteydenottoja
Onko muita exiä todistajat lähestyneet kuppilassa päissään tai muuten erikoisessa paikkaa? Itse koin muutama viikko sitten tilanteen, jossa porukka jt-nuoria (ainakin aikoinaan hyvin mukana olleita) tuli baarissa kanssani juttelemaan ja tosiaan humalatila oli heillä melko vahva. Itse en kauaa keskustelua jaksanut, kun tilanne tuli niin yllättäen. Nyt harmittaa, kun kuitenkin utelias olen.
-
Arja Parka
Re: Kiellettyjä yhteydenottoja
Tajuavat että ovatpa liemeen joutuneet kun pitäisi tuota noloa lahkoa muka edustaa. Eihän siinä muu auta kuin vetää kännit ja olla edes joskus niin kuin ei olisikaan.
- Tony
Ei nämä mitenkään harvinaisia tapauksia ole. Jehova ei selvästikään näe baareihin, ruotsinlaivoille tai ulkomaille. Tai sitten erilainen ympäristö sokaisee todistajat siinä määrin, että arkena raamatullisina sääntöinä palvotut Vt-seuran linjaukset eivät päde tietyssä ympäristössä - tai etenkään tietyissä promilleissa - siinä missä ne pätevät todistajan arkitodellisuudessa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Säästösyistä Jehova päivystää enää ainoastaan JW.orgissa.Tony kirjoitti:Jehova ei selvästikään näe baareihin, ruotsinlaivoille tai ulkomaille.
- Tony
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Jehova on viisas ja kaukaa näkevä. Kesti tänne asti päästä että ihmiset hoitivat JW.orgin arvoiseensa asemaan 
-
Veli-Hopea
Sen jälkeen kun erosin järjestöstä , en ole todistajiin baarissa törmännyt. Johtunee osittain siitä etten käy 
Vielä toimettoman roolissa törmäsin pariinkin, josta toinen humalatiloissa tupakka suussa oli innokas juttelemaan ja ihan yhteistä tekemistäkin suunniteltiin. Muutaman päivän jälkeen otin viestillä yhteyttä, josko kaveri liittyisi seuraamme iltaa viettämään , mutta vastaukseta ilmeni ettei seura kelvannut.. loppukin on jo niin lähellä (harma)
Loppu on niin lähellä, ettei toimettoman kanssa voi olla. Kiitos.
Toinen johon törmäsin olikin parkettien tanssikuningatar. Hyvin veti, eikä siinä mitään , saahan sitä tanssia, vaikka "teknopoppia" olikin. Sehän taisi olla sellainen laji, joka ainakin seuran kirjoitusten mukaan matkii yhdynnän liikkeitä
En kyllä pysty samaistumaan. Tosin voi olla että muistan seuran kirjoitukset asiasta väärin.
Vielä toimettoman roolissa törmäsin pariinkin, josta toinen humalatiloissa tupakka suussa oli innokas juttelemaan ja ihan yhteistä tekemistäkin suunniteltiin. Muutaman päivän jälkeen otin viestillä yhteyttä, josko kaveri liittyisi seuraamme iltaa viettämään , mutta vastaukseta ilmeni ettei seura kelvannut.. loppukin on jo niin lähellä (harma)
Loppu on niin lähellä, ettei toimettoman kanssa voi olla. Kiitos.
Toinen johon törmäsin olikin parkettien tanssikuningatar. Hyvin veti, eikä siinä mitään , saahan sitä tanssia, vaikka "teknopoppia" olikin. Sehän taisi olla sellainen laji, joka ainakin seuran kirjoitusten mukaan matkii yhdynnän liikkeitä
En kyllä pysty samaistumaan. Tosin voi olla että muistan seuran kirjoitukset asiasta väärin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.