SuurinBabylon kirjoitti:Ei minulla ole tietoa UUT:n rahojen käytöstä, mutta esitin arvioni jo aikaisemmin. Kritisoin edellisessä viestissäni palstan henkeä ja asennetta, jonka mukaan täytyy vastata viileästi "toisten asioista" kyselijöille.
Tulkitsit viestiäni väärin. Vastaukseni ei ollut huono.
En esittänyt, että pitäisi esittää viileästi, vaan esitin mahdollisuuden siitä, miksi kommentit olivat viileitä. Voit tarkistaa, että vastaukseni oli ensimmäiseni tähän ketjuun.
Tietysti on mairittelevaa, että yhdistät minun tekstini koko palstan henkeen, mutta se on väärä. Minä en ole koskaan ollut esittämässä pelkkää kritiikkiä.
Itselleni on tärkeätä, että palstan tekstejä ei tulkita UUT:n teksteiksi. Jos tällä palstalla esitetään sekaisin kunkin omaa mielipidettä ja tietoja UUT:stä, niin sellainen tulkinta mahdollistuu. Jos Sinä moderaattorina ajat sellaista linjaa, niin minä en halua enää kirjoittaa tälle foorumille.
Minä en halua olla osallisena minkään rekisteröidyn yhdistyksen toiminnassa enkä halua tulla tulkituksi sellaiseksi. Organisointi pilaa kaikki asiat.
Onko tämä palsta siis sidottu jotenkin UUT:hen?