Mitäs teette työksenne?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Jakke
Viestit: 1843
Liittynyt: 28.04.2007 18:23
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Valtakunnan palvelija kirjoitti:Töitä tekevä työnjohtaja.
Tuollainen määritelmä löytyy meidän firman intranetistä minunkin nimeni kohdalta 8)
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
pahkeinen
Viestit: 108
Liittynyt: 20.05.2007 22:59

Viesti Kirjoittaja pahkeinen »

Tämä taas tekee toimittajan hommia.. Ennen tätä puuhailin kymmenisen vuotta erikoisautojen osiin liittyvää kaupankäyntiä, ja se ala tulikin tutuksi suunilleen jokaista toimenkuvaa myöten.

Näiden lisäksi elantoa on tullut hankittua mitä erilaisimmissa hommissa, kuten autonasentajana, rakennusmiehenä, puusepän verstaassa, puutarhassa, motellin vastaanotossa, siivous- ja talkkarihommissa, hitsarina, maalarina ja niin edelleen.. Eli tutuksi on tullut niin siistit sisähommat kuin oikeatkin duunit :)
wolframium
Viestit: 1070
Liittynyt: 05.06.2007 17:22

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Valtakunnan palvelija kirjoitti:Töitä tekevä työnjohtaja.
Onkos niitä muunkinlaisia työnjohtajia? :shock: Töitä tekemätön työnjohtaja voi mielestäni rehellisesti nimittää itseään lyhyemmässä muodossa "työtön".

Kaikki kunnia työnjohtajille, siinä hommassa joutuu nykyään oikeasti juoksemaan (no riippuu tietysti vähän alasta ja työpaikasta).
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

hubelinmyyjä

Viesti Kirjoittaja mana »

Oon puhelinmyyjänä kunnes muuta löydän. Ennen sitä olin tarjoilijana ja sitä ennen maalarina. Tarjoiluhommat ja ravintola-ala yleensäkin kiinnostais edelleen, mutta niitä hommia ei oikeen löydy kun ei oo alan koulutusta. Haaveena on opiskella psykologiksi tai kuvaamataidon opettajaksi. Hammaslääkärinäkin vois olla ihan ok.
Valtakunnan palvelija
Viestit: 35
Liittynyt: 23.09.2007 09:28

Viesti Kirjoittaja Valtakunnan palvelija »

wolframium kirjoitti:Onkos niitä muunkinlaisia työnjohtajia? :shock: Töitä tekemätön työnjohtaja voi mielestäni rehellisesti nimittää itseään lyhyemmässä muodossa "työtön".

Kaikki kunnia työnjohtajille, siinä hommassa joutuu nykyään oikeasti juoksemaan (no riippuu tietysti vähän alasta ja työpaikasta).
Joo, en halunnut tarkemmin sanoa ettei kukaan tuttu tunnista. Mutta siis suoritan myös varsinaista työtä enkä pekästään juoksuta muita.
Astrologi
Viestit: 166
Liittynyt: 30.04.2007 15:37

Viesti Kirjoittaja Astrologi »

Minä olen työskennellyt toimistoissa ja kirjastoissa. Nyt olen hoitovapaalla.

Isona haluaisin ryhtyä astrologiksi, luonnollisesti :wink:
rippeli
Viestit: 2455
Liittynyt: 28.04.2007 12:43
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Mie olen ihan tavallinen duunari.

Stora-Enso on työnantaja ja teen mitallistettua sormijatkettua oksatonta mäntylautaa/lankkua.

Honkalahden saha on toimipiste ja olen hommaan ihan tyytyväinen.
Let me go Master I hate you so
almi
Viestit: 943
Liittynyt: 06.05.2007 15:33

Viesti Kirjoittaja almi »

Minun viimeisin koulutukseni on teologian maisterin tutkinto. Olen lähinnä uskontososiologi, pääasiallisin kiinnostuksen kohteeni on yllättäen uskonnollisten liikkeiden dynamiikka. :) Minut kuitenkin tempaistiin töihin uskonnonopettajaksi. Tällä hetkellä sairauslomalla selän vuoksi, yritän opettajakoulutukseen ensi vuoden puolella.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Pehmoluopio
Viestit: 1565
Liittynyt: 28.04.2007 18:24
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Siivouskeikkoja teen niin kuin jeppunakin. Ei mitään uutta auringon alla.
Vellu
Viestit: 37
Liittynyt: 25.05.2007 21:45

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Tietoliikenneasiantuntija.
Markku Meilo
Viestit: 13450
Liittynyt: 24.04.2007 10:28

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Äh, tota, tuntiakaan mitään vierasta kieltä edes koulussa oppinut kielenkääntäjä, joka on erikoistunut harvinaisiin kieliin, kuten pelkia ja lipya. Oheistoimintona ehjään erilaisia sähköismekaaanisia vempaimia ja tyylittelen typografian parissa.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Aaac
Viestit: 1644
Liittynyt: 28.04.2007 15:11

Viesti Kirjoittaja Aaac »

Profiilistani näkee leipätyöni. Hienosti sanottuna sosiologian parissa puuhailen, eli olen yhteiskunnan tarkkailija, analysoija ja raportoija. Yliopistosta otin paperit muistaakseni 94.
cyrill
Viestit: 27
Liittynyt: 30.10.2007 14:34

Re: Mitäs teette työksenne?

Viesti Kirjoittaja cyrill »

työhönsä ja alaan kyllästynyt sairaanhoitaja. Vaihdoin alaa, nyt ohjaajana sosiaalialalla.
Avatar
Johanneksen poika
Viestit: 3700
Liittynyt: 29.04.2007 13:49
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Minun ansiotyöni on tehty jo loppuun

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Jakke kirjoitti:Minkäs alan ihmisiä täällä oikein ollaan? Työelämässä, opiskelemassa vai jotain muuta?
Vastaan: jotain muuta.

Olin 26 vuotta samassa työpaikassa (siis aivan liian kauan). Tuo työpaikka oli pieni sähköalan insinööritoimisto, siellä tehtailtiin rakennusten sähkösuunnitelmia. Sydämeni sanoi kuitenkin noin viisi vuotta sitten poks. Siitä lähtien en ole enää töitä tehnyt. Nyt olen keskittynyt olemaan kivi Betelin kengässä. :twisted: :lol:
mana
Viestit: 160
Liittynyt: 07.10.2007 14:19
Paikkakunta: Helsinki

sou lavlia

Viesti Kirjoittaja mana »

Lopetin työt tällä viikolla ja oon järjestellyt asiani niin ettei tarvi 4kkteen tehä töitä, eikä tarvi olla työkkärissä tai sossun luukulla. oikeen mukavaa, aaah, lomaaaaaa, ei tarvi tehä mitään, ihanaa.
Vastaa Viestiin