ihminen hengittää myös vettä

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
YksinäinenSusi

ihminen hengittää myös vettä

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.

Onko totta vai tarua? Mitä sanovat palstan viisaat ja tunnolliset, kunnolliset ja reippaat?
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Veli-Hopea

Re: ihminen hengittää myös vettä

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.

Onko totta vai tarua? Mitä sanovat palstan viisaat ja tunnolliset, kunnolliset ja reippaat?
Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
YksinäinenSusi

Veli-Hopea kirjoitti: Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.
Väitän uudestaan: Myös sinäkin parahin Veli-Hopea olet hengittänyt vettä eräässä elämänvaiheessasi ja ollut veden sisässä sitä hengittäessäsi.
Joko nyt hoksaat?
Veli-Hopea

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Veli-Hopea kirjoitti: Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.
Väitän uudestaan: Myös sinäkin parahin Veli-Hopea olet hengittänyt vettä eräässä elämänvaiheessasi ja ollut veden sisässä sitä hengittäessäsi.
Joko nyt hoksaat?
Nojaa mut mun hapetus tapahtu muuta kautta.. Kai.. Sen verran idiootti olen että happivajausta taisi kyllä olla rutkasti

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
YksinäinenSusi

Veli-Hopea kirjoitti:

Nojaa mut mun hapetus tapahtu muuta kautta.. Kai.. Sen verran idiootti olen että happivajausta taisi kyllä olla rutkasti
Niin tämä oli liian helppo asia tajuttavaksi heti. En väittänytkään että lapsi kohdussa saisi happea vedestä hengittäessään sitä. Väitin vain että ihminen pystyy hengittämään vettä.

Eiks oo kiva !
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:En väittänytkään että lapsi kohdussa saisi happea vedestä hengittäessään sitä. Väitin vain että ihminen pystyy hengittämään vettä.
Itse asiassa esitit:
Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.
Siinä on sudenkuoppana huoleton kielenkäyttö tarkkuutta edellyttävässä ympäristössä. Arkisessa kielenkäytössä hengitys ja ihminen ovat kovin kaukana sikiöstä ja eläminen hengityksen yhteydessä tarkoittaa arkisesti hapenhankintaa muuta tietä kuin napanuoran kautta.
Eiks oo kiva !
Kivojahan tällaiset väitteet ovat: Kaikki sienet ovat syötäviä sieniä.

No sitten kysymys: Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
Veli-Hopea

Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
Ei yhtään?

Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:
Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
Ei yhtään?
Joo, rodusta riippumatta kanat munivat allensa, ei päänsä yli. Päästä tuli sitten mieleen se kuuluisa kahden hengen päästä vedettävä pukkisänky. Puheessa ei noita yhdys- tai erillissanoja niinkään heti erota.
Veli-Hopea

Nää on tällasia, yhtä hassuja kun periaatteessa käteenvetäminenkin.

Montako hallintoelimen jäsentä tarvitaan vaihtamaan kattolamppu? Ei yhtään, sen tekee joku muu.

Montako hallintoelimen jäsentä mahtuu Cadillacciin? Yksi, jokaisella on omansa.

Nyt mä lähen lenkille :D

Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Miettikää mikä homma on ollu asentaa joka kanan kloaakkiin se leimauslaite.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Vastaa Viestiin