Hyvä kuitenkin muistaa, että USAssa on paljon varakkaita todistaja, jotka varmaan mielellään lahjottelevat. Minulle on joskus kerrottu, että esim. Iso-Erkin kesämökin tontti oli hänelle tehty lahjoitus. Onko näin sata varmasti - en tiedä. Toinen kertoums oli miljoona mökin myynnistä jossain päin Suomea. Paikkakunnalla vaikutti myös erikoistienravaaja Y joka toimi kiinteistövälittäjänä. Olisi varmaan tarvinnut "tuohta" tämäkin, mutta henkilö X joka toimi asiassa jonkilaisena järjestelijänä - ja oli siis JT- junaile sen veli tiedottaja myytäväksi. Ai mikä hyvä veli kerho?Tämäkin siis kuultu, ei itse havaittu, erikoisienraivaaja Y:n sukulaiselta.
Liettuassa Betel-komiteassa vaikuttanut ja nykyään Suomen komiteaassa vaikuttava veli vellos taas hommasi ajopelikseen S mersun, toimiessaan Liettuassa Betelissä, omilla rahoillaan tosin. Joidenkin mielestä huonoa arvostelukykyä....tämäkin on kuulopuhe. Itse sen sijaan olen nähnyt kuinka Venäjän haaratoimistoa rakennettaessa normi veljet tekivät tiliä ostamalla verovapaita autoja. myös S mersuja..omilla rahoillaan siis tosin. Ei siinä mitään, yritteliäisyys kunniaan. Mutta se 6 kk junarahoja Siperiasa säästellyt Vladimir saattoi olla

kun tulevan haaratoisiton piha on enempi vähempi pullollaan melko luxus autoja....
Mutta pointti on se, että nämä GB veljet saattaavat kyllä melko mukavia lahjoituksia saada.