Kesällä 2015 ilmestyy uusi kirja "Vartiotornin varjossa"

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Johanneksen poika
Viesti:

Kesällä 2015 ilmestyy uusi kirja "Vartiotornin varjossa"

Viesti Kirjoittaja Johanneksen poika »

Kuva

Aila Ruohon uusi kirja "Vartiotornin varjossa - toisenlainen totuus jehovantodistajuudesta" ilmestyy kesällä 2015. Atena on jo lisännyt tietoa kirjasta nettisivuilleen.

Lue lisää: http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s378.html

Kuva
Kuva: Atena
BigBudha

Re: Kesällä 2015 ilmestyy uusi kirja "Vartiotornin varjossa"

Viesti Kirjoittaja BigBudha »

Taitaa olla kiellettyjen kirjojen joukossa tietyissä piireissä. Leinos Veke sen kyllä lukee, mahtaako vaan tunnustaa.
Aina kun näen vanhoja "ystäviä" (eivät puhu eivätkä pukahda) ihmettelen, milloin heidän silmänsä avautuvat.
Kivikko

Viesti Kirjoittaja Kivikko »

Ei sitä kenenkään Jt:n tarvitse lukea "tietääkseen" että se on "pelkkää luopiovalhetta".

Kiva kuitenkin että uutta kirjaa on valmistumassa taas luettavaksi, tällekin allekirjoittavalle (soon to be ex-) Jt:lle :)
AchanBeroean

Viesti Kirjoittaja AchanBeroean »

Kansikuvassa esitetyt varikset ja pulut puhelinlangoilla on outoja mielikuvia herättävä. Sisältääkö kirja varisten raakuntaa vai pulujen paskomista? Kansi kannatttaisi vaihtaa.
"Mutta emme usko enää tällaiseen hölynpölyyn, vaan pidämme Vartiotorni-seuran aatetta fanaattisena ja vaarallisena ideologiana, koska se orjuuttaa ihmiset aivopesuohjelmansa avulla" - Herrick Åberg
YksinäinenSusi

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

AchanBeroean kirjoitti:Kansikuvassa esitetyt varikset ja pulut puhelinlangoilla on outoja mielikuvia herättävä. Sisältääkö kirja varisten raakuntaa vai pulujen paskomista? Kansi kannatttaisi vaihtaa.
veikkaisin sen kuvaavan nokkimisjärjestystä
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

BigBudha kirjoitti:Leinos Veke sen kyllä lukee, mahtaako vaan tunnustaa.
Tuskinpa lukee oi "BigBuddha".

Veken tyyli on tämä
"Leinonen ei ole itse nähnyt selvitystä, mutta on kuullut siitä. Hänen mukaansa selvityksen tekijät kampanjoivat Jehovan todistajia vastaan."
http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s103.html
ryhdistäytynyt

Viesti Kirjoittaja ryhdistäytynyt »

AchanBeroean kirjoitti:Kansikuvassa esitetyt varikset ja pulut puhelinlangoilla on outoja mielikuvia herättävä. Sisältääkö kirja varisten raakuntaa vai pulujen paskomista? Kansi kannatttaisi vaihtaa.
Olen samaa mieltä. Minulle tuli kannesta mieleen 2-maailmansodan juutalaisvainot. "Vartiotornin varjossa" yhdessä synkän kuvan kanssa ei välttämättä tuo mieleen ensimmäisenä Vartiotorniseuraa.

Sattumalta olin tässä vuosia sitten Linnanmäellä ja sielä oli muita exiä vartiotornilogo t-paidoissa. Katsoin kun pari nuorta meni tämä vartiotornilogo paita päällä ohi ja kuulin vierestä sadatusta saatanan maanpettureista. Se mikä on exälle itsestään selvää, ei ole sitä välttämättä suurelle yleisölle.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
Kivikko

Suosittelen parannusehdotusten antamista suoraan kirjailijalle, joka keikkuu täällä Kletos-nimellä. Voisin kuvitella että etukäteen annetut ehdotukset ovat paljon tervetulleempia kuin jälkikäteen sadattelut.
Kletos

Viesti Kirjoittaja Kletos »

Kivikko kirjoitti:Suosittelen parannusehdotusten antamista suoraan kirjailijalle, joka keikkuu täällä Kletos-nimellä. Voisin kuvitella että etukäteen annetut ehdotukset ovat paljon tervetulleempia kuin jälkikäteen sadattelut.
Heips. Kiitos kommenteistanne. Kirjan kansikuva on kustantajan valitsema ja itse näen siinä kirjan aiheeseen liittyvää symboliikkaa. Kirja aihepiiri on sellainen, että sitä on aika haastavaa kuvata muutoin kuin symboliikan keinoin.

Väittäisin kuitenkin, että sisältö ratkaisee enemmän kuin kansi tai nimi. Teksti on nyt kustannustoimittajan käsissä. Tsemppiä hänelle. :wink:
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Minä halun tuon kansikuvan. Hyvä se on. Haluun siihen myös tornilogon mutta tod näk piirrän sen siihen itte jos ei kustantaja tee :)
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Kivikko

Mä taidan olla tyytyväisempi mitä vähemmän elämässäni tarvitsee enää tornilogoa nähdä... :)
Pro et contra

Viesti Kirjoittaja Pro et contra »

Kivikko kirjoitti:Mä taidan olla tyytyväisempi mitä vähemmän elämässäni tarvitsee enää tornilogoa nähdä... :)
"Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Pro et contra kirjoitti:"Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.
Eikö tosiaan missään muualla? Nettisivuilla näyttää kyllä löytyvän.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.
Juu Jehova varmasti kohta päättää ettei tuota "tosi uskontoa" enään mainostella tornilogoilla.

Tähän asti on tornilogo kelvannu mutta muaailma muuttuu.
Loppukädessähän tuo lehti on kuitenkin ison Jiin ja Jessen omaisuutta.

Kai se vartsikkakin tulee jossain vaiheessa ilman tornilogoa ja jworg logot vilkkuu sen tilalla... Jos ei jo nyt logot vilku.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kirja ilmestyy tämän viikon keskiviikkona ja Aila on kertomassa siitä ainakin seuraavissa medioissa:

Keskiviikkona aamusta Aamuteeveessä haastattelu + Hesarissa artikkeli + Kirkko & kaupungissa artikkeli + Ilta-Sanomissa todennäköisesti myös juttu + Ylen Uutiset (luultavasti 18.00 + ehkä puoli ysiltä jotain) + MTV3:n nettiuutisissa + radio Novan klippi.

Torstaina: Kotimaa-lehden artikkeli, Radio Rock klo 9.00-, Me Naiset (to?), YleX:n haastattelu (ei varmuutta tuleeko radiosta jo torstaina)

Maanantaina 14.9: Yle Puhe klo 15.00-

Keskiviikko 16.9: Inhimillinen tekijä

Näiden lisäksi media huomioi aihetta muissakin yhteyksissä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Vastaa Viestiin