Tosiaan aika häiritsevää matskua. Videossa käydään läpi erilaisia ihmiskohtaloita. Tarinan henkilöt ajautuvat elämässään niin pahaan tilanteeseen että yrittävät itsemurhaa. Yksi tarinan henkilöistä löytää ratkaisun Vt-seuran (uudesta) Uuden Maailman Käännöksestä ja järjestön materiaalista.
Video on jo ehditty arvioimaan järjestön omaksi tuotokseksi, mutta se on mielestäni kaukaa haettua. (Siitäkin huolimatta, että kesän konventin ohjelmassa on lauantai-iltapäivän alkuun "musiikkivideoesitys". ) Musiikkivideon tuottaja Robert Clivilles on joidenkin kommenttien mukaan Jehovan todistaja, joka mielestäni selittäisi koko tapauksen. Kunhan on ympännyt mukaan omaa visiotaan videoon.
Jäämme odottelemaan tarkempia tietoja.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Ei ole kyllä "järjestön" video. Itse en havainnut mitään todistajia puoltavaa vaikka katsoin kaks kertaa. Koskettava video kyllä kun aikoinaan mun tytär veti kuvaannollisesti aseen mun ohimolta.
Veli-Hopea kirjoitti:Sanokaa nyt pliis jtt , ettei tää ole teidän mielestä hyvä musiikkivideo..
Muuten ihan hyvä mutta sekä musiikki että video kauheeta kuraa.
Musiikista sen verran, että totahan teki Amiga viissatasella teininä kuka tahansa, ennenkuin alkoi itsekin häpeämään ja painoi deleteä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Löytyy se vielä tuosta aloituksen linkistä, jossa sitä spekuloidaan järjestön tuotokseksi. Pahoittelen.