Pyrähdin matalalentoa tuossa yx päivä Kemin seurakunnan ohitte ja siellä oli uusi valtakunnansali, joka oli tosi pieni verrattuna siihen isoon entiseen jossa olis mahtunu korjaamaan vaikka linja-autoja jos se olis ollu linja-autokorjaamo.
Ihmettelin että tähänkö onpi tultu? Jotta ison Jumalan joka itseänsä kutsuu "minä olen" on antanunna Kemin seurakunnan pienentyä noin pienex.
Naurattaa ... täällä Simossakaan ei ole näkynyt Jehovan aitoja todistajia koko sen 1,5 vuoden aikana mitä olen täällä asununna. Eikä mitään trak(toreita?)taatteja ole postilaatikkooni työnnetty.
Totisesti ovat lopun ajat koittaneet eräälle järjettömyyksiä harrastavalle amerikkalaiselle kirjapaino-lahkolle.
tsaijaijaijaijaijaijai ...
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
tsaijaijaijaijaijaijai ...
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
ryhdistäytynyt
Re: tsaijaijaijaijaijaijai ...
Oletko nähnyt epäaitoja jehovantodistajiaJarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Naurattaa ... täällä Simossakaan ei ole näkynyt Jehovan aitoja todistajia koko sen 1,5 vuoden aikana mitä olen täällä asununna. Eikä mitään trak(toreita?)taatteja ole postilaatikkooni työnnetty.
Aktiivisuus hiipuu kaikkialla, mitä suuremmaksi tulee salipuheiden ja todellisuuden ristiriita.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti: Totisesti ovat lopun ajat koittaneet eräälle järjettömyyksiä harrastavalle amerikkalaiselle kirjapaino-lahkolle.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"